غیرممکن غیرممکنه

قیمت اصلی 59.000 تومان بود.قیمت فعلی 32.000 تومان است.

هر کاری راهی داره

کار نشد ندارد!

با کشف توانمندی هایتان غیرممکن های زندگی را ممکن کنید

نویسنده: ماری فورلئو

تعداد صفحات کتاب: 238 صفحه

مترجم: عاطفه هاشمی

حجم فایل: 18.16 مگابایت

نوع فایل: (ZIP) PDF

کتاب غیرممکن غیرممکنه pdf (هر کاری راهی داره)

دانلود کتاب غیرممکن غیرممکنه pdf

هرکس می‌خواهد با ترس هایش مواجه شود و به رؤیاهایش جامه‌ی عمل بپوشاند و راه بهتری رو به جلو بیابد باید کتاب غیرممکن غیرممکنه pdf را بخواند.

ماری فورلئو با شوخ طبعی، بینش و توصیه‌های کاربردی چگونگیِ دستیابی به اهدافتان را نشان می‌دهد. این کتاب هر کسی را که سد راهتان شده است ضربه فنی می‌کند. برنه براون در توصیف این کتاب می گوید:

چه چیزی باعث می‌شود خواننده هم‌زمان احساس دوست داشته شدن و الهام‌ گرفتن کند و درصددِ حل مزخرفاتی باشد که در زندگی‌اش جریان دارد؟ نمی‌دانم، اما ماری فورلئو آن را فهمیده است! کتابی هوشمندانه، جالب، صریح و فوق‌ العاده. عاشقش شدم!

این کتاب داستان افرادی را بازگو می‌کند که در مواجهه با سختی‌های زندگی همچون از دست‌ دادن، بیماری و دردهای جان‌کاه پیروز شده‌اند. یادداشت‌ های کتاب غیرممکن غیرممکنه pdf نشان می‌دهند چگونه چنین باور ساده‌ای به ما کمک می‌کند منعطف، خوش‌فکر و پرامید باشیم؛ به‌خصوص وقتی به‌شدت به آن نیازمندیم.

نویسنده عقیده دارد کتابی که نوشته است می‌تواند در هر سطحی کمک کننده باشد چه برای رفع مشکلات ساده روزمره مانند گرفتن پنچری ماشین و چه کارهای بزرگی مثل تاسیس شرکت و استقلال مالی.

بخشی از متن کتاب

در کتاب غیرممکن غیرممکنه pdf می‌خوانیم: مادر من مانند بولداگ سرسخت است، مانند جون کلیوِر است و مثل راننده‌های کامیون فحش می‌دهد. پدر و مادرش الکلی بودند و در خانه‌های خیریهٔ دولت در نیوآرک بزرگ شد.

از روی ضرورت یاد گرفت چطور یک دلار را مدتِ بیشتری نگه دارد و یکی از کوشاترین و باهوش‌ترین افرادی است که تابه‌حال ملاقات کرده‌اید. او به من گفت به‌ندرت احساس دوست‌ داشتنی‌ بودن، ارزشمندبودن یا زیبابودن داشته، اما سر قولی که به خودش داده، مانده است:

وقتی به‌اندازهٔ کافی بزرگ شد، راهی برای زندگیِ بهتر پیدا خواهد کرد. یادم می‌آید بچه که بودم، تمام کوپن‌های روزنامهٔ یکشنبه را می‌بریدیم. او راه‌های مختلفِ پس‌اندازکردن را به من یاد داد.

مادرم به من یاد داد اگر حواسم باشد و رسیدِ خرید را برای شرکت‌ها بفرستم، آن‌ها برایم اقلام رایگان می‌فرستند، چیزهایی مانند کتاب آشپزی یا وسیلهٔ آشپزی.

یکی از دارایی‌های باارزشِ مادرم رادیوی ترانزیستوریِ کوچکی بود که از آب‌پرتقال تروپیکانا۴۹ مجانی گرفته بود. رادیو به اندازه و شکل و رنگِ پرتقال بود و آنتن راه‌راهِ قرمز و سفیدی داشت که مانند یک نی به آن چسبیده بود. او عاشق این رادیو بود…

نقد کتاب غیرممکن غیرممکنه pdf

کتاب غیرممکن غیرممکنه pdf همه‌ی زمینه‌های موجود در زندگی اعم از نیرو، طنز، عملکرد و ظرافت رو در بردارد. محتویات این کتاب مطابق با قوانین و شیوه‌ی زندگی ماری فورلئو است.

او بسیار مشتاقانه، بی پروا و بی حاشیه، محکم و متعهد قدم برمی‌دارد. بنابراین شما هم می‌توانید با مطالعه‌ی این کتاب فرصت یک زندگی بهتر را به خودتان بدهید. این کتاب تا به امروز مورد استقبال بسیاری از نویسنده‌های مطرح دنیا قرار گرفته است.

در تجارت و همینطور در زندگی، وقتی با صبر و دقت به مسائل می اندیشیم، همه چیز قابل درک خواهد بود. اگر آرزو یا هدفی برای خود در نظر گرفته ایم، همیشه راهی برای رسیدن به آن وجود دارد که می توانیم آن را کشف کنیم.

همین باور ساده می تواند تغییرات بزرگی را در زندگی و شغل ما ایجاد کند. شرایط و پیامدها هیچ وقت ثابت نیستند و می توان به آن ها شکل و جهت داد. این طرز تفکر به ما نشان می دهد که تغییر امکان پذیر و حتی غیر قابل اجتناب است.

اما در صورتی که شیوه ی تفکر و اقدام خود را تغییر دهیم. ماری فورلئو در کتابش، چگونگی استفاده از این باور قدرتمند را به مخاطبین آموزش می دهد.

کتاب غیرممکن غیرممکنه pdf گردبادی از قدرت، شوخی، عمل‌گرایی، و ظرافت است. ماری فورلئو دقیقاً همان‌گونه که زندگی می‌کند می‌نویسد: با اشتیاق کامل، صراحتی عاری از چرندیات و تعهدی سرسختانه نسبت‌به خودپاسخ گویی. مردم، این زن محشر است.

چرا باید این کتاب را بخوانیم؟

کتاب غیرممکن غیرممکنه pdf زندگی‌تان را تغییر می‌دهد. به‌رغم وجود باورهایی که جامعه، خانواده یا ذهنتان شما را به‌سمت آن‌ها سوق داده‌اند، شما شکست‌خورده نیستید. شما ذاتاً هیچ مشکلی ندارید. خطاکار، متقلب، یا متظاهر نیستید. ضعیف و ناتوان نیستید.

هیچ‌کدام از ما هنگام تولد دفترچه‌ی راهنما دریافت نکردیم. سیستم آموزشی ما را برای کنترل قدرتِ افکار، باورها، احساسات و معرفت جسمانی آموزش نمی‌دهد. به ما یاد نمی‌دهد چطور ذهنیت، چشم‌انداز و عادت‌های کاربردیِ پیروزمندانه را ایجاد کنیم تا نه‌تنها بر مشکلات زندگی غلبه کنیم، بلکه بتوانیم تجربه‌ی لذت واقعی و رضایتمندی را داشته باشیم.

سیستم آموزشی در نشان‌دادن قدرت درونی‌مان ناموفق بوده است. متأسفانه، در رابطه با چگونگیِ استفاده از استعدادهایمان برای ایجادِ تغییرات، آموزشِ کاربردیِ کمی می‌بینیم.

اینجا و حالا وظیفه‌ی ماست که آن را درست کنیم. همان‌طورکه مایا آنجلوی بزرگ می‌گوید: «تمام تلاشتان را بکنید تا به آگاهیِ بیشتر دست پیدا کنید. وقتی آگاه‌تر شدید، بهتر از قبل عمل می‌کنید.» برای همین، از اینکه اینجایید هیجان‌زده‌ام؛ چون این کتاب به شما کمک می‌کند هر دو کار را انجام دهید.

کتاب غیرممکن غیرممکنه pdf را بهتر است کسانی بخوانند که انگیزه خود را برای تغییر و شروع یک کار تازه از دست داده‌اند و یا موانع را چنان بزرگ می‌بینند که نمی‌توانند دست به کاری برای رفعشان بزنند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1334 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “غیرممکن غیرممکنه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *