عادت های اتمی

11.000 تومان16.000 تومان

(خرده عادت ها)

راهی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت های خوب و از بین بردن عادت های بد

نویسنده:

تعداد صفحات کتاب: متغیر

حجم فایل: متغیر

نوع فایل: متغیر

کتاب عادت های اتمی pdf

دانلود کتاب عادت های اتمی pdf

هیچ راه واحدی برای ایجاد عادت‌های بهتر وجود ندارد، اما کتاب عادت های اتمی برترین راه‌هایی که می‌شناسیم را توضیح می‌دهد…

رویکردی که صرف نظر از نقطه‌ی شروع یا موردی که در تلاش برای تغییر آن هستید، موثر خواهد بود. استراتژی‌هایی که کتاب خرده عادت ها پوشش می‌دهد، برای هر کسی که به دنبال سیستمی گام‌ به‌ گام برای بهبود است مفید خواهد بود، چه اهداف‌تان متمرکز بر سلامتی، پول، بهره‌وری و روابط باشند و چه مجموعه‌ای از این‌ها را شامل شود. تا زمانی که رفتار انسانی مطرح باشد، این کتاب راهنمای شما خواهد بود.

اتم، کوچک‌ترین واحد تشکیل دهنده‌ی یک ماده است و از همین رو می‌توان آن را کوچک‌ترین ماده در عالم هستی نامید. ترکیب کلمه عادت با اتم خود توضیح کاملی از کتاب عادت های اتمی است. ما همیشه به دنبال تغییرهای بزرگ در زندگی خود هستیم و تغییرات کوچک را نادیده می‌گیریم. در صورتی که همین تغییرهای کوچک هستند که منجر به اتفاقات بزرگ می‌شوند.

عادت‌های کوچک نقش بسیار تعیین کننده‌ای در زندگی ما دارند و وقتی کنار هم جمع می‌شوند شخصیت ما را شکل می‌دهند که مصداق این گفته را می‌توان در این ضرب‌المثل یافت: «قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود». این ضرب‌المثل را در اقتصاد و پس‌انداز امور مالی به کار می‌برند، اما روانشناسانی همچون جیمز کلیر، ثابت کرده که در زمینه‌ی روانشناسی و شخصیت هم کاربرد دارد.

نقد کتاب عادت های اتمی pdf

جیمز کلیر، یکی از پیشروترین متخصصان جهان در زمینه شکل گیری عادت‌ها، مسائل پیچیده را به رفتاری ساده تعبیر می‌کند. که به سادگی قابلیت اعمال شدن بر روی رفتارهای روزانه کار و زندگی را دارند. در کتاب عادت های اتمی، او ایده‌های اثبات شده و کاربردی را از بیولوژی، روانشناسی و علوم عصب شناسی گرفته تا یک راهنمای گام به گام و ساده برای ایجاد عادت‌های خوب و شکستن عادت‌های بد را توسعه دهد.

در طی خواندن کتاب، با داستان‌های انگیزه بخش و سرگرم کننده، از برندگان مدال‌های المپیک، هنرمندان موفق، رهبران کسب و کارها، پزشکان موفق و ستارگان کمدی، مواجه خواهید شد که از علم پشت عادت‌های کوچک (ریز عادت‌ها) برای استاد شدن‌شان و رسیدن به بالاترین جایگاه‌ها  بهره برده‌اند.

کتاب عادت های اتمی، نگرش شما درباره پیشرفت و موفقیت را دگرگون خواهد کرد و به شما (صرف نظر از اینکه تیمی هستین به دنبال پیروزی، یا شرکتی هستید به امید  تغییر صنعت‌تان یا حتی به سادگی، شخصی هستید در تلاش برای ترک سیگار، کاهش وزن، کاهش استرس یا کسب موفقیت با دوام)، استراتژی و ابزارهای مفیدی برای شکل‌دهی به عادت‌هایتان می‌دهد.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1127 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عادت های اتمی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *