قورباغه را قورت بده

قیمت اصلی 5.000 تومان بود.قیمت فعلی 4.000 تومان است.

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: زینب عرب نژاد

تعداد صفحات کتاب: 130 صفحه

حجم فایل: 6.87 کیلوبایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

قورباغه را قورت بده

دانلود کتاب قورباغه را قورت بده pdf

کتاب قورباغه را قورت بده نکات مهمی را دربارهٔ غلبه بر ترس و تنبلی و اولویت قائل شدن برای کارهای مهم در زندگی بیان می‌کند.

شما فقط از یک راه می توانید وقت و زندگی تان را تحت کنترل در آورید و آن هم تغییر دادن روش فکر کردن، کار کردن و نحوه روبرو شدن با سیل بی پایان کارهایی است که هر روز بر سرتان می ریزد. میزان تحت کنترل در آوردن کارها و فعالیت هایتان بستگی به این دارد که تا چه حد بتوانید انجام بعضی از کارها را متوقف کنید و به جای آن وقت بیشتری را صرف فعالیت هایی کنید که واقعاً می توانند در زندگی تان تحول ایجاد کنند.

مطالبی که در کتاب قورباغه را قورت بده مطرح می شود بسته به میزان دانش و تجربه شما برایتان آشنا به نظر خواهد رسید. این کتاب مطالب مورد نظر را به سطح بالاتری از آگاهی شما منتقل خواهد کرد. وقتی این روش ها و تکنیک ها را مدام به کار بگیرید، طوری که تبدیل به عادت شوند، آن وقت می توانید جریان زندگی خود را به نحوی بسیار مثبت تغییر دهید.

نقد کتاب

نویسنده در کتاب قورباغه را قورت بده تلاش می‌کند تا عادت‌هایی که تحول ایجاد می‌کنند را در خوانندگان ایجاد کند. بر اساس گفته او، زندگی ما جمعی از عادت‌های ماست. کتاب حاضر گلچینی از ایده‌ها و روش‌های حوزه بهره وری شخصی و مدیریت زمان از اشخاص صاحب نظر است. برایان تریسی این کتاب کوتاه و پرفروش را نوشت تا به معرفی ۲۱ روش سودمند برای غلبه بر تنبلی و انجام کار بیشتر در زمان کمتر بپردازد.

این کتاب با ارائه راهکارهای مختلف غلبه بر تعلل، تکنیک‌های عملی برای پیشرفت ارائه می‌دهد. برایان تریسی همانند بسیاری از دیگر متخصصان مدیریت زمان اهمیت به روی کاغذ آوردن کارها و قدرت این کار در برنامه ریزی و هدف گذاری را بیان می‌کند.

اگرچه در طول کتاب قورباغه را قورت بده pdf درباره تکنیک‌های مختلفی صحبت شده است، تاکید اصلی روی نوشتن است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1018 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قورباغه را قورت بده”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *