قورباغه ات را قورت بده

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
قورباغه ات را قورت بده (nbookcity.com)

دانلود کتاب قورباغه ات را قورت بده

کتاب قورباغه ات را قورت بده اثر برایان تریسی، شامل توصیه های عملی بسیاری است که به شما کمک می کند از تنبلی جلوگیری کنید و در زمان کمتر کارهای بیشتری انجام دهید.

برایان تریسی بهترین ایده ها و بینش های مدیریت زمان را با هم در 21 مرحله ی عملی و سریع ترکیب کرده است. هر فصل این کتاب شامل تمرینات خاصی است که شما می توانید از آن ها استفاده کنید تا توصیه های تریسی را به سرعت اجرا کنید و نتایج آن ها را به چشم خود ببینید.

خلاصه کتاب

کتاب قورباغه ات را قورت بده گلچینی از ایده‌ها و روش‌های حوزه بهره وری شخصی و مدیریت زمان از اشخاص صاحب نظر است. برایان تریسی کتاب کوتاه و پرفروش حاضر را نوشت تا به معرفی ۲۱ روش سودمند برای غلبه بر تنبلی و انجام کار بیشتر در زمان کمتر بپردازد. این کتاب با ارائه راهکارهای مختلف غلبه بر تعلل، تکنیک‌های عملی برای پیشرفت ارائه می‌دهد. برایان تریسی همانند بسیاری از دیگر متخصصان مدیریت زمان اهمیت به روی کاغذ آوردن کارها و قدرت این کار در برنامه ریزی و هدف گذاری را بیان می‌کند. اگرچه در طول کتاب درباره تکنیک‌های مختلفی صحبت شده است، تاکید اصلی روی نوشتن است.

همان­ طور که ویلیام شکسپیر می­ گوید:

«هیچ چیزی وجود ندارد، تنها فکر است که آن را به­ وجود می ­آورد.»  شما اینجا، روی این کرۀ خاکی هستید تاکاری خارق­ العاده با زندگی­تان انجام دهید، تاخوشحالی و لذت، ارتباطات عالی، سلامتی در سطح خوب، موفقیت کامل و رضایت کامل را تجربه کنید. یک فرد با توانایی‌های متوسط که عادت مشخص کردن اولویت‌های خویش و هر چه سریعتر به انجام رساندن مهم‌ترین آن‌ها را در خود ایجاد می‌کند، از نابغه‌ای که زیاد حرف می‌زند و ایده‌های عالی مطرح می‌کند اما کم عمل می‌کند، به سرعت پیشی خواهد گرفت.

ضرب‌ المثلی قدیمی می‌گوید:

اگر اولین کاری که هر روز صبح باید انجام دهید، خوردن یک قورباغه زنده است، می‌توانید باقی روز را با این آسایش خاطر سپری کنید که بدترین چیزی که ممکن بود به سرتان بیاید، از سر گذرانده‌اید. قورباغه شما، همان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کار شماست، آن کاری که اگر همین حالا انجامش ندهید، همین طور انجام آن را به تعویق می‌اندازید و به قول معروف دست‌تان به آن کار نمی‌رود. این کار هم چنین کاری است که احتمالاً بزرگ‌ترین تأثیر مثبت را بر زندگی شما خواهد داشت.

بخشی از متن

سخت‌ترین مرحله از انجام هر کار مهمی اولین مرحله یعنی شروع کردن آن است. وقتی انجام یک کار مهم را واقعا آغاز می‌کنید، به طور طبیعی انگیزه پیدا می‌کنید تا آن را ادامه دهید. قسمتی از ذهن شما همیشه عاشق این است که سرگرم کارهای مهمی باشد که واقعا می‌توانند در زندگی شما تحول ایجاد کنند. وظیفه شما این است که این قسمت از ذهن خود را دائما تغذیه کنید. حتی فکر کردن به شروع و انجام یک کار کلیدی انگیزه شما را بالا می‌برد و کمک می‌کند تا بر تنبلی خود غلبه کنید.

واقعیت این است که مدت زمان لازم برای انجام یک کار مهم در اغلب موارد معادل مدت زمانی است که برای انجام یک کار کم اهمیت لازم است. تفاوت در این است که شما با اتمام کاری ارزشمند و قابل توجه به طور فوق‌العاده‌ای احساس خرسندی و غرور می‌کنید، حال آنکه با صرف همان میزان وقت و انرژی در انجام کاری کم‌ارزش یا احساس خرسندی نخواهید کرد و یا میزان آن بسیار اندک خواهد بود.

نقد کتاب قورباغه ات را قورت بده

هر ایده‌ای که در کتاب قورباغه ات را قورت بده عنوان می‌شود روی بالا بردن سطح کلی بهره‌وری، عملکرد و بازده کاری شما متمرکز شده است تا ارزش و اعتبار شما را در هر کاری که می‌کنید بیشتر کند. شما می‌توانید بسیاری از این ایده‌ها را در زندگی خصوصی خود نیز به کار بگیرید. هر کدام از این روش‌ها و تکنیک‌های بیست و یک گانه به خودی خود کامل بوده و همگی ضروری هستند. یک استراتژی ممکن است در یک موقعیت موثر باشد و استراتژی دیگر را می‌توان برای کار دیگری استفاده کرد.

روی هم رفته این ایده‌های بیست و یک گانه درمورد کارایی فردی مثل غذاهای متنوعی هستند که می‌توان آن‌ها را در هر زمان و به ترتیب اهمیتی که در شرایط کنونی برای شما دارد به طور دلخواه مورد استفاده قرار داد. کلید موفقیت عمل کردن است. این اصول برای بوجود آوردن سرعت و قابلیت پیش‌بینی در عملکرد‌ها و نتایج به کار پرفته می‌شوند. هرچقدر سریع‌تر آن‌ها را یاد بگیرید و به کار ببندید مطمئنا در حرفه خود سریع‌تر پیشرفت خواهید کرد. pdf کتاب قورباغه ات را قورت بده از همین صحه برای کاربران vip قابل مشاهده و دانلود می باشد.

تعداد بازدید: 3,677 بار

Brian Tracy Nbookcity.com

عنوان کتاب: قورباغه ات را قورت بده

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: زینب عرب نژاد

تعداد صفحات کتاب: 130 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.83 کیلوبایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهر کتاب

برایان تریسی در سال 1944 ونکوور کانادا و در خانواده‌ای به دنیا آمد که حتی بر سر پرداخت قبض‌های آب و برقشان هم مانده بودند! پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. والدینش البته شریف بودند و به اصول اخلاقی پایبند اما به شدت در فقر به سر می‌بردند. از زمانی که برایان تریسی به یاد می‌آورد، همیشه برایش سؤال بود که چرا خانواده‌های دیگر از کیفیت زندگی بالاتری برخوردارند و آن‌ها در باتلاقی از مشکلات دست و پا می‌زنند.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

Instagram

اینستاگرام

Telegram

کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

دکتر برودر در مقدمه چنین آورده‌ است: عنوان این کتاب، آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟ از شایع‌ترین مشکلاتی بوده‌ است که من در طول سه دهه در کارم به‌عنوان روان‌شناس بالینی با آن مواجه بوده‌ام. این نه‌تنها سؤالی بسیار شایع است بلکه...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 272
تعداد آدم های بدقلق و ناسازگار در جهان کم نیست. افرادی که ممکن است به هر شکلی با زبان کنایه یا طعنه به ما نیش بزنند یا شروع به فریاد کشیدن کنند و از حمله‌ی زبانی لذت ببرند. در مقابل عده‌ای از افراد هستند که...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 3738

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *