توصیه های برایان تریسی برای موفقیت

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
توصیه های برایان تریسی برای موفقیت (nbookcity.com)

دانلود کتاب توصیه های برایان تریسی برای موفقیت

کتاب توصیه‌های برایان تریسی برای موفقیت، مجموعه‌ای از نقل قول‌های الهام‌بخش برایان تریسی است. 

عادت‌های شما ستون‌های آینده‌تان هستند. اگر می‌خواهید یک ساختمان غول پیکر درست کنید، به ستون‌های قوی احتیاج دارید. به طور مشابه اگر عادت‌های مناسبی نداشته باشید رؤیاهایتان محقق نخواهند شد.

معرفی نویسنده

در دنیا افراد موفق زیادی هستند که عملکردی فوق العاده دارند و البته افراد دیگری نیز وجود دارند که آنها را رهبری می کنند. برایان تریسی از جمله این رهبرهاست. او رهبری بزرگ برای اداره ی الهام بخش کسب و کار ها و راهنمای خوبی برای زندگی است. 

برایان تریسی به بیش از 1000 شرکت مختلف کمک کرده تا به نتایج شگفت انگیزی دست پیدا کنند. با شهر کتاب همراه باشید تا از بهترین توصیه ها و اصول موفقیت برایان تریسی مطلع شوید و به آسانی بتوانید مسیر موفقیت را پیدا کنید.

بخشی از متن کتاب

در کتاب توصیه‌های برایان تریسی برای موفقیت می‌خوانیم: «تفاوت اصلی بین افراد موفق و افراد ناموفق این است که افراد موفق اقدام می‌کنند. آن‌ها کارشان را آغاز می‌کنند و چیزی را که می‌خواهند انجام می‌دهند. افراد ناموفق نیز همین ایده‌ها و اطلاعات را دارند، اما همیشه بهانه‌ای برای شروع نکردن دارند.» 

این احتمالاً قدرتمند‌ترین نقل قول از اوست که تاکنون شنیده‌اید. بیشتر افراد با این تفکر که «یک روزی» شروع خواهند کرد، همیشه کارشان را به تعویق می‌اندازند. اما واقعیت این است که «یک روزی» دروغ بزرگی است که ما به خودمان می‌گوییم. درنتیجه اولویت‌هایتان را شناسایی کنید. 

بدانید که در این ماه و این سال می‌خواهید به چه چیزی دست پیدا کنید و سپس تمام تلاش‌تان را برای دستیابی به اهداف خود به‌کار بگیرید. برایان تریسی می گوید: «من این نکته را از یک مرد بسیار خردمند به نام کاپ کامیر یاد گرفتم که بیش از ۵۰ سال به مطالعه ی پیرامون موفقیت مشغول بوده است.

او تقریبا ۱۰۰۰ اصل برای موفقیت استخراج کرده است.  زمانی که او را ملاقات کردم از او پرسیدم در میان همه ی این ۱۰۰۰ اصل کدام یک از همه مهمتر است؟ او گفت: از روشهای اثبات شده ی موفقیت استفاده کن.» بهترین بخش موفقیت این است که لازم نیست چرخ را از اول اختراع کنید. 

مسیر از قبل در برابر شما آماده شده است. تنها کاری که باید بکنید این است که هر روز، چند گام کوچک به سمت هدفتان بردارید. تریسی می گوید تمام رازهای موفقیت انسانهای بزرگ و دستاوردهایشان در فایلهای صوتی، کتابها، وبلاگها و … قابل دسترسی است. (ص54 کتاب توصیه‌های برایان تریسی برای موفقیت)

فقط و فقط روی یک چیز تمرکز کنید

برایان تریسی می گوید: « از ۱۰ هدفی که دوست دارید در سال آینده به آنها برسید فهرستی تهیه کنید. این پرسش را مطرح کنید اگر فقط بتوانم به یکی از اهداف این فهرست برسم، کدام هدف بیشترین تأثیر مثبت را روی زندگی من خواهد گذاشت؟

آن یک مورد را روی کاغذ بنویسید و آن را هدف اصلی و قطعی زندگی تان در نظر بگیرید.» یکی از اشتباهات رایجی که مردم انجام می دهند این است که تلاش می کنند کل زندگی شان را به یکباره تغییر دهند. آنها می خواهند وارد یک رابطه شوند، میلیونر شوند و خوش تیپ به نظر برسند، اما این رویکرد باعث می شود تمرکز آنها کم باشد.

به جای این کار انرژی تان را مانند یک تیغ لیزری متمرکز کنید و همه ی موانعی را که سر راهتان قرار می گیرند نابود کنید.

توصیه های برایان تریسی برای موفقیت

عنوان کتاب: توصیه های برایان تریسی برای موفقیت

نویسنده: برایان تریسی

تعداد صفحات کتاب: 20 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 0.7 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب کلاغ سلطنتی داستانی آموزنده با تصاویری زیبا از هانس ویلهلم است که در آن داستان کلاغ کوچک و بامزه‌ای روایت می‌شود که دلش می‌خواهد دیده شود، همین آرزو برایش دردسر می‌آفریند و ماجرا درست می‌کند.
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 910
شما با 52 داستان انگیزه‌بخش روبرو خواهید شد. این داستان‌ها به شما یاری می‌رسانند تا بتوانید تمام بخش‌های زندگی خود را بازنگری کنید. در این کتاب داستان‌هایی از زندگی افرادی خواهید خواند که با تمام مشکلات جنگیدند...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 593

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *