گام های طلایی موفقیت

گام های طلایی موفقیت (nbookcity.com)

دانلود کتاب گام های طلایی موفقیت

گام های طلایی موفقیت برگرفته از کتاب عادت‌های میلیون دلاری اثر برایان تریسی است.

سؤال مهم در زمینه موفقیت این است: اغلب اوقات به چه می‌اندیشید؟ چرا بعضی‌ها مثبت و سازنده می‌اندیشند و افکار موفق گرا دارند و حال آنکه بعضی دیگر منفی می‌اندیشند و افکار بدبینانه دارند که ناگزیر به شکست و ناکامی منتهی می‌گردد؟

از سوی دیگر، ناموفق‌ ها اغلب به آنچه نمی‌خواهند فکر می‌کنند و دنبال کسی می‌گردند که مسائل و مشکلات خود را به گردن او بیندازند.در نتیجه بیش ازپیش آنچه را که نمی‌خواهند جذب می‌کنند. قوانین همه خنثی و بی‌طرف هستند.

نویسنده گام های طلایی موفقیت معتقد است آنچه را که اغلب به آن بیندیشید و درباره‌ اش حرف بزنید، سرانجام به زندگی‌تان راه پیدا می‌کند. پس از آنکه تصویر ذهنی شما در زمینه به خصوصی شکل گرفت، همیشه به طرزی منطبق با آن عمل می کنید.

ممکن است در زمینه های به خصوصی از توانمندی خاص بهره داشته باشید. اما اگر تصویرذهنی شما در این زمینه ضعیف باشد، همیشه در سطحی پایینتر از توانمندیهای راستین خود عمل می کنید.

درباره نویسنده کتاب

برایان تریسی یک روانشناس معروف کانادایی است که تا کنون نوشته های زیادی از خود  به صورت کتاب های متنی و صوتی  منتشر کرده است.

وی با اینکه در خانواده ای فقیر، دوران کودکی و جوانی اش را سپری کرده است ولی با طرز فکر و پشتکار خود توانسته به موفقیت های زیادی دست یابد و راه های رسیدن به موفقیت را با نوشتن طرز فکر خود  در اختیار همگان قرار داده است.

هم اکنون می توانید کتاب گام های طلایی موفقیت را از شهر کتاب به صورت رایگان دانلود و مطالعه نمایید.

کتاب گام های طلایی موفقیت - برایان تریسی

عنوان کتاب: گام های طلایی موفقیت

نویسنده: برایان تریسی 

تعداد صفحات کتاب: 22 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 464 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

کتاب حاضر چهار بخش دارد. نویسنده در تمام این چهار بخش مهارت‌ هایی را به شما آموزش می‌ دهد که بتوانید در زندگی موفق باشید. در بخش اول قانون‌ های بازی زندگی را برایتان می‌ گوید. قانون‌ هایی...
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 6432
رشد و توسعه علوم انسانی و تفکیک آن به حوزه های مختلف ؛ که طی فرآیندی خاص در غرب شکل گرفته است منجر به تخصصی تر شدن علوم انسانی از جمله علوم اجنماعی شد
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 448

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *