افکار همه چیز است

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
افکار همه چیز است (nbookcity.com)

دانلود کتاب افکار همه چیز است

کتاب افکار همه چیز است اثری ست که بدون شک همه کسانی را که هدفمند هستند تحت تاثیر قرار خواهد داد.

آیا تاکنون ایده مناسبی داشته‌اید؟ البته که داشته‌اید! اما آیا تاکنون از یکی از ایده های خوب خود پول به ‌دست آورده‌ايد؟ باب پراکتور و گرگ اس رید اين كتاب را در زمانی مناسب براي شما نوشته اند. این اثر، داستان هایی را از برخی افراد بی نظیر به اشتراک می گذارد که کسب و‌ کار‌های موفقی را با استفاده از این مدل ساخته‌اند و هم زمان تأثیرات مثبت درخور توجهی را بر جوامع خود گذاشته‌اند.

هنگامی که داستان های آنها را می خوانید، دفتر يادداشتی را كنار خود بگذارید تا بتوانید افکار‌هایی را بنویسید که به ذهنتان خطور می كند. فکر و ایده بعدی شما می تواند روح کارآفرینی شما را برانگیزد و مالکیت فکری را برای شما بسازد و آغاز کسب و‌ کار بعدی شما باشد. این برای ایده میلیون دلاری شماست.

خلاصه کتاب

شما صاحب سرنوشت خود هستید. شما می توانید محیط پیرامون خود را تحت تأثیر قرار دهید، آن را هدایت کنید و در کنترل خود درآورید. شما می توانید زندگی خود را، آن گونه که می خواهید باشد، بسازید. کتاب افکار همه چیز است، به شما می گوید که رهبران و افراد خارق العاده‌ای که موفق بوده‌اند و توانسته‌اند در زمینه کاری خود تاثیرگذار باشند چگونه می اندیشیده‌اند و می اندیشند.

آینده اقتصاد ما به مالکیت فکری برانگیخته‌ شده از افکار کارآفرینانه بستگی دارد. برای شروع و راه اندازی یک کسب وکار، به سرمایه نیازی نیست. با این تعبیر اهمیت مالکیت فکری همراه با سهولت ارتباطات ارائه‌ شده با اینترنت، راه‌اندازی کسب‌وکاری حول‌ و حوش ایده‌های خوب شما آسان‌تر شده است.

نویسنده کتاب افکار همه چیز است، باب پراکتور، وارث علوم مدرن موفقیتی است که با آندرو کارنگی انسان‌ دوست و سرمایه‌دار معروف آغاز شد. چالش بزرگ کارنگی برای ناپلئون هیل، گزارشگر جوان، در درک یک فرمول موفقیت، سبب نوشتن کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید شد؛ پس از کشف این کتاب در 26 سالگی، زندگی باب ناگهان دگرگون شد و تلاش او برای دستیابی به رازهای موفقیت، هدایت شد.

بخشی از متن کتاب

… کسی که از فقر مطلق به یک ثروت حسابی و بی حد و اندازه رسید. پسربچه‌ی فقیری که در اسکاتلند به دنیا اومده بود و همراه خانواده ش به آمریکا سفر کرده بود تا کاری دست و پا کنن. اما این مرد در اون زمان به یه بازرگان پولدار و بی نظیر تبدیل شد. کارنگی برای رسیدن به موفقیت و ثروت یه الگوی ثابت داشت و معتقد بود که این نظریه همون چیزیه که باعث موفقیت خیلی از آدمای موفق شده. به گفته کارنگی یه سری کار هست که با پیدا کردن و انجام دادنشون میشه به راحتی به موفقیت و ثروت رسید. به همین خاطر بود که یه خبرنگار به نام ناپلئون هیل از کارنگی خواست تا نظرش رو ثابت کنه. قرار بود تا ناپلئون هیل برای مصاحبه با صنعت کار بزرگ با کارنگی هم صحبت بشه.

این مصاحبه که در سال ۱۹۰۸ انجام شد سه روز و سه شب طول کشید درحالی که قرار بود ظرف سه ساعت تموم بشه. پس از اتمام این مصاحبه کارنگی به ناپلئون هیل پیشنهاد کرد که بیست سال براش رایگان کار کنه تا در عوض با بهترین و موفق‌ترین افراد آشنا کنه تا بتونه الگوی موفقیت شخصی رو پیدا کنه. مسلماً هرکس دیگه‎ای بود همون اول جا می‌زد. ولی ناپلئون که مردی قوی و با جربزه و باهوش بود همون اول اینو قبول کرد حتی به کارنگی قول داد که این مأموریت رو تموم کنه. تا قبل از ناپلئون، کارنگی این پیشنهاد رو به ۲۵۰ نفر دیگه هم داده بود ولی جز ناپلئون هیل کسی قبول نکرده بود و اون اولین کسی بود که پیشنهاد کارنگی رو قبول کرد.

کارنگی موقع بیان پیشنهادش به ناپلئون فقط شش ثانیه فرصت داد تا تصمیم بگیره. کارنگی بهتر می‌دونست که برای این مأموریت چی لازمه و اصلا آدمای دودل رو دوست نداشت. ناپلئون سریع پیشنهاد رو پذیرفت درست مثل تیری که از کمان به سرعت رها میشه به همون سرعت جواب داد و این یعنی این‌که کارنگی اون آدمی رو که می‌خواست پیدا کرده بود. کارنگی هم اولین قدم موفقیت رو برای هیل برداشت و یه نامه خطاب به آدمای موفق و بزرگ نوشت تا ناپلئون بتونه به راحتی باهاشون صحبت کنه و ازشون سوالاتی رو که می‌خواد بپرسه. این یعنی اینکه ناپلئون می‌تونست با افراد بزرگی مثل توماس ادیسون، هنری فورد، راکلفرز و الکساندر گراهام بل ملاقات کنه.

نقد کتاب افکار همه چیز است

برای میلیونها نفر در سراسر جهان نام باب پراکتور (نویسنده کتاب افکار همه چیز است) به‌ معنای موفقیت است. مدت‌ها پیش از حضور او در فیلم راز، که او را به دنیای سوپراستارها وارد کرد، شخصیتی اسطوره‌ای در جهان پیشرفت شخصی بود. افکار، الهام، ایده‌ها، سیستم‌ها و راهبردهای او سکه هایی است که زندگی افراد زیادی بر مبنای آن چرخیده است؛ جرقه هایی که تحولات شغلی، ظهور چهره ها، بیداری های درونی و به وجود آمدن شانس های میلیون دلاری را در سراسر جهان سبب شده است.

اگر از خواندن کتاب های انگیزشی لذت می برید کتاب افکار همه چیز است برای شماست.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 606 بار

Bob%20Proctor%20 %D8%A8%D8%A7%D8%A8%20%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1 01

عنوان کتاب: افکار همه چیز است

نویسندگان: باب پراکتور و گرگ اس رید

مترجم: فرهنگ فشارکی جعفری

تعداد صفحات کتاب: 101 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 7.5 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

آیین دوست یابی در 6 بخش ارائه شده که شامل نکات مفیدی ست که با استفاده از این راهها می توانید به بهبود روابط خود با دوستان خود و همیچنین پیدا کردن دوستانی سازگار با اخلاق خود کمک کنید...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 4711
داستان در یک بیمارستان در کردستان عراق روایت می‌شود. وقتی یک مرد همسر پسرعمویش را به بیمارستان می‌آورد زیرا او سوخته است. عمار مسوول بیمارستان است و سالانه حدود ۵۰۰ زن را برای سوختگی به بیمارستان او ...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 155

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *