افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند

افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند (nbookcity.com)

دانلود کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند

برایان تریسی گفته است: کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند را در نتیجه ی تحقیق و تامل یکساله روی کتاب “تائوت چینگ”نوشته است:

کتابی که شامل آموزه های خردمندی و معرفت است و بعد از کتاب مقدس بیشترین تعداد ترجمه را به زبان های مختلف دنیا داشته است. بسیاری از محققان این کتاب باستانی چینی را برترین مباحثه درباره ی فلسفه ی وجود دانسته اند: کتابی که می تواند منبع فوق العاده و تضمین شده ای برای دستیابی به زندگی ای سرشار از شادی، توازن و آرامش باشد. تصورش را بکنید! این کتاب در کمتر از ده متن کوتاه به شما می آموزد چطور شاد، متعادل و روحانی زندگی کنید و مطمین باشید این آموزه ها در مورد تمام جنبه های زندگی بر این کره ی خاکی جواب می دهد.

خلاصه کتاب

در کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند، روند مرحله به مرحله‌ی موفقیت عظیمی را می‌آموزید که در نهایت بسیار آسان و بی زحمت آن را به کار می‌بندید. این استراتژی موفقیت آن چنان منطقی و جذاب و آن قدر کامل و جامع و سودمند است که همچون راه میانبری در عملکرد شخصی شما موثر است.

این کتاب به شما برنامه‌ی رسیدن به موفقیت ارائه می دهد. راهکارهای رسیدن به موفقیت در این کتاب بسیار جالب توجه است و مطالعه‌ی آن‌ها به خودی خود می تواند عامل و انگیزه‌ای برای تغییر رفتار شما باشد. نویسنده این کتاب را بر اساس یک اصل تغییر ناپذیر به نگارش درآورده است: «بیشتر مواقع به هرچه بیندیشی همان خواهی شد. دنیای بیرونی شما، انعکاسی از تصویر دنیای درونی شماست. آنچه در بیرون شما می‌گذرد، انعکاسی است از درون شما»

بخشی از متن کتاب

چگونگی تفکر و احساس شما درباره‌ی خودتان تا حد زیادی با مقدار و چگونگی احساس موثر شما در انجام دادن کارهای مهم، به خصوص در کار یا حرفه‌ی شما تعیین می‌شود. اگر نمی‌توانید در زندگی خود کاری انجام دهید که برای هویت شخصی شما مهم و کلیدی است امکان به دست آوردن شادی و اطمینان از خوشبختی وجود ندارد. یکی از قدرتمندترین روش‌های تغییر فکر شما درباره‌ی خودتان این است که به عالی بودن متعهد باشید. همین حالا تصمیم بگیرید که بهترین باشید و به ۱۰ درصد افراد عالی در زمینه‌ی کاری خود بپیوندید.

مهم نیست که چه مدتی طول می‌کشد. وقتی خود را شخصی بدانید که عالی‌ترین استعداد در انجام دادن کارها را دارد در واقع ذهنیت شما تغییر می‌کند و شخصیت شما بهتر می‌شود. این نگرش شما را شادتر می کند و احترام به نفس شما را بالا می‌‌برد. همین که تصمیم بگیرید بهترین باشید. خودتان را بیشتر دوست خواهید داشت و بیشتر به خود احترام می‌گذارید. بازار فقط به عملکرد عالی و بالا پاداش‌های عالی و برتر پرداخت می‌کند. برای کاری متوسط پاداش و دستمزد متوسط و برای بیکاری دستمزد زیرمتوسط و برای کار زیر متوسط ورشکستگی در نظر گرفته می شود.

امروز این رقابت در همه‌ی زمینه‌ها مشاهده می‌شود. رقبای شما صلاحیت بیشتری دارند و بیش از هر زمان یگری نسبت به قبل مصمم هستند و هر سال پیشرفت بیشتری در کارخود خواهند کرد. شما هم باید سریع تر بدوید تا در همان جایگاه قرار بگیرید. زمانی، در زمینهی کاری یا بازاری خود به اوج می‌رسید که عالی باشید؛ هرچند امروز عالی بودن، امری بدیهی است. امروز باید در وهله‌ی اول برای ورود به بازار عالی باشید. بعد باید همواره بهتر شوید و هفته به هفته و ماه به ماه بهتر و بهتر شوید تا بتوانید رقابت کنید.

نقد کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند

کتاب افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند نشان می دهد که چگونه می توانید منابع شگفت انگیز درونی خود را کشف کنید و قدرت‌های باورنکردنی خود را آزاد کنید. با مطالعهٔ این کتاب یاد می گیرید که چگونه تمام مردم و منابع مورد نیاز خود را برای رسیدن به هر هدفی که برای خود تعیین کرده‌اید به سوی زندگی خود جذب کنید. اگر آماده‌اید تا خود را به سطح عالی عظمت برسانید و به نتایج شگفت‌ انگیزی دست یابید، نقشهٔ راهنمای درست و مناسب در دست شماست، دی. ان. اِی آیندهٔ شما در مقابل‌تان قرار دارد.

تنها وسیله‌ای که برای خلق آینده‌ای شگفت انگیز برای خود به آن نیاز دارید، مطالعهٔ این کتاب و تصمیم گیری دربارهٔ چگونگی به‌ کارگیری آن در زندگی خود، برنامه‌ ریزی و سپس حرکت و ادامهٔ زندگی خوش‌بینانه و اجرای دستورات این کتاب است.

تعداد بازدید: 743 بار

Brian%20Tracy%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C

عنوان کتاب: افکارتان را تغییر دهید تا زندگی تان تغییر کند

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: گیتی شهیدی

تعداد صفحات کتاب: 257 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 18.6 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

کتاب چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم ، نوشتۀ برایان تریسی ، به شما می‌گوید که تلاش و توجه تمام و کمال به نیازها و خواست‌های دیگران می‌تواند به ما این اطمینان را بدهد تا به چهره یک فرد جذاب تبدیل شویم.
بروزرسانی: 8 ماه قبل
تعداد بازدید: 5314
10 هدفی که می خواهید در سال جدید به آنها دست پیدا کنید، روی کاغذ بیاورید. این سوال را بپرسید "اگر تنها بتوانم به یکی از اهداف لیست شده برسم، کدام هدف تاثیر مثبت بیشتری روی زندگی من خواهد داشت؟" آن مورد را روی کاغذ بنویسید و آن را هدف اصلی زندگی تان بدانید."
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 2000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *