چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم

آخرین ویرایش: 9 ماه قبل
چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم

دانلود کتاب چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم ، نوشتۀ برایان تریسی ، به شما می گوید که تلاش و توجه تمام و کمال به نیازها و خواست های دیگران می تواند به ما این اطمینان را بدهد تا به چهره یک فرد جذاب تبدیل شویم.

این کتاب، جذابیت را اینگونه تعریف می‌کند: جذابیت یعنی اینکه بتوانید دیگران را به سوی خود جذب کنید. این خصلت اخلاقی به مرور زمان به دست می‌آید، از آنجایی که هر یک از افراد در زمان تولد با میزان مختلفی جذابیت پا به این دنیا می‌گذارند می‌توان گفت که درصد بسیار زیادی از جذابیت اکتسابی است و با کمی تمرین به راحتی قابل دسترسی خواهد بود. ارتباط مؤثر با دیگران نیاز به خلاقیت دارد.

قواعد کلی کتاب تریسی

هر یک از ما در هر لحظه در شرایط ادراکی ویژه‌ای به سر می‌بریم. اگر از شیوه مورد علاقه شخص مخاطب خود استفاده کنید و خود را در سطح دیگران قرار دهید  و از زبان آن‌ها برای انتقال نقطه نظرهای خود استفاده نمایید. او به اقدام و خواسته شما پاسخ مثبت خواهد داد و اغلب به نتیجه دلخواه موردنظر خود یعنی ارتباط مؤثر خواهید رسید. برای تسخیر دل‌ها، بهتر است به جای این که نگران باشید مردم درباره شما چه قضاوتی دارند، سعی کنید خود پیش قدم باشید.

کاری کنید که موجب تحسین دیگران باشید. اگر می‌خواهید دیگران عاشق شما شوند، معطل نشوید و دست به کار شوید شما همان قدر جذاب هستید که می‌خواهید باشید.  برایان تریسی در این کتاب بر آن شده تا راهکارهای ساده و عملی برای ارتباط مؤثر، جذاب بودن و هم چنین جذب دیگران در موقعیت‌های متفاوت را ارایه کند. خیلی نگران تغییر طرزفکر و احساس درونی خود نباشید، چون ممکن است بروز هر پیشرفت یا هر نتیجه‌ای زمان زیادی بگیرد. در عوض، بر نحوه رفتار خود چنان دقیق تمرکز کنید که گویی قبلاً یک فرد باجذبه بوده‌اید.

این تصور ذهنی را ازخود دور بسازید که:

در درون فرد کاملاً با جذبه‌ای هستید و سپس دربیرون طبق آن عمل کنید. باشد که با بکارگیری این راهکارها ارتباط موفق و مؤثری داشته و جزء یکی از جذاب‌ترین و ماندگارترین‌ها باشید.

تعداد بازدید: 5,317 بار

Brian Tracy برایان تریسی5

عنوان کتاب: چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم (قدرت جذبه)

این کتاب با دو عنوان به چاپ رسیده است که دانلود هر دو کتاب برای شما علاقمندان در وب سایت شهر کتاب امکان پذیر می باشد.

نویسندگان: برایان تریسی، رون آردن

مترجمان: مجید شهرابی و خدیجه مالمیر

تعداد صفحات کتاب: 218 و 183 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.65 و 2.09 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

برایان تریسی در سال 1944 ونکوور کانادا و در خانواده‌ای به دنیا آمد که حتی بر سر پرداخت قبض‌های آب و برقشان هم مانده بودند! پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. والدینش البته شریف بودند و به اصول اخلاقی پایبند اما به شدت در فقر به سر می‌بردند. از زمانی که برایان تریسی به یاد می‌آورد، همیشه برایش سؤال بود که چرا خانواده‌های دیگر از کیفیت زندگی بالاتری برخوردارند و آن‌ها در باتلاقی از مشکلات دست و پا می‌زنند.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

Instagram

اینستاگرام

Telegram

کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

این اثر بازتابنده‌ی تاریخ و سیاست دهه‌های 40، 50، 60 و 70 و آمیخته به درد و دل‌های خصوصی نویسنده‌ای بی‌پرواست که از نیش زدن به خودش نیز پروایی ندارد. این کتاب نوعی وقایع نگاری از زندگی نام‌آوران فوتبال نیز محسوب می‌شود...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 342
جرج برنارد شاو در این نمایشنامه سربازهایی را به صحنه می کشد که نه تنها قهرمان نیستند، بلکه افرادی‌ هستند که بنا به وضعیت نابسامان موجود در پی منافع خود حرکت می کنند تا به هر طریق از این شرایط غیر عادی خلاص شوند...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 589

2 پاسخ

  1. سلام آیا مترجم این کتاب و کتاب قدرت جذبه راضی هستن از به اشتراک گذاشتن کتابشون در اینجا به صورت رایگان؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *