بازاریابی برایان تریسی

بازاریابی برایان تریسی

دانلود کتاب بازاریابی برایان تریسی

معرفی کتاب بازاریابی برایان تریسی را اینگونه آغاز می کینم . دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب وکار، موفقیت یا شکست در تلاش های بازاریابی است.

بر اساس نظر دان و برَد استریت، 48 درصد شکست ها در کسب وکار به کاهش یا عدم اثربخشی عملیات بازاریابی و فروش بستگی دارد. در اقتصاد پویا و رقابتی ما، بازاریابی فعالیت اصلی هر شرکت موفق است. در هر کسب و کاری که باشید، در حقیقت در «کسب و کار بازاریابی» هستید. در این کتاب قدرتمند و کاربردی بازاریابی، 21 ایده کلیدی و ایده های فرعی بسیاری را می آموزید یا مرور می کنید که می توانید برای بهبود نتایج بازاریابی استراتژیک خود آن ها را بلافاصله به کار گیرید.

بازاریابی استراتژیک هنر و علم تشخیص خواسته ها و نیازهای واقعی مشتریان فعلی و مشتریان آینده و سپس خلق و ایجاد محصولات و خدماتی است که نیازهای خاص مشتریان مذکور را تامین کند. هدف بازاریابی استراتژیک این است که شما را قادر سازد تعداد بیشتری ازمحصولات و خدمات خود را با قیمت های بالاتر و در حوزه های جغرافیایی وسیعتر بفروشید و به ثبات، قدرت و رهبری در بازار دست یابید.

قانون شماره 1

نقطه شروع بازاریابی موفق این است که بدانید همیشه حق با مشتری است. آن ها بر اساس دلایل خود خرید م یکنند، نه دلایل شما. مشتریان خودخواه، پرتوقع، ظالم، بی وفا و دمدمی مزاج هستند. اما براساس نیازها، خواسته ها، آرزوها و روش تفکرشان، همیشه حق با آن ها است. هرگاه مشتریان احساس کنند در جایی دیگر خدمات بهتری دریافت می کنند، تامین کننده شان را عوض می کنند. توانایی شما در کشف آرزوهای واقعی آن ها و تامین خواسته ها و نیازهایشان، تعیین کننده موفقیت در کسب و کار است. بازاریابی شامل مجموعه ای از مهارت ها است که می توان با تکرار همیشگی ایده ها و مفاهیم خاص در ذهن و پرسیدن مدام سوالات مهم آموخت.

اگر زمانی را به تفکر و یافتن پاسخ سوالاتی که در این کتاب مطرح شده اختصاص دهید، مهارت های بازاریابی خود را به طرز چشمگیری ارتقاء می دهید. مهم ترین بخش این کتاب کاری است که پس از مطالعه آن انجام م یدهید. کارهای خاصی که انجام م یدهید و سرعت انجام آ نها، نشان دهنده ارزش این کتاب برای شما است. وقتی درباره کاری که به بهبود بازاریابی شما کمک می کند می خوانید یا می اندیشید، فورا اقدام کنید. تعلل نکنید. احساس فوریت ایجاد کرده و جهت اقدام را مشخص کنید. این کار ویژگی مهم همه مدیران بزرگ است.

هدف کسب و کار

بسیاری از افراد فکر می کنند هدف کسب و کار فقط کسب سود است. با این وجود، طبق گفته پیتر دراکر هدف واقعی «جذب و حذف مشتریان» است.  تمام تلاش های یک کسب و کار موفق در راستای جذب مشتری به روش های مختلف است. سود، نتیجه جذب و حفظ مشتریان به شکلی به صرفه در طول زمان است. هزینه جذب اولیه مشتریان بسیار زیاد است، اما هزینه حفظ آن ها بسیار کمتر است. اگر کاراترین شرکت ها در حوزه بازاریابی را بررسی کنید، خواهید دید که همه استراتژی های آن ها معطوف به جذب مشتریان و حفظ آن ها است.

تعداد بازدید: 4,473 بار

Brian Tracy برایان تریسی2

عنوان کتاب: بازاریابی برایان تریسی

21 ایده کلیدی برای بازاریابی اثربخش تر و پیروزی بر رقیبان

نویسنده: برایان تریسی

مترجمان: ژان بقوسی و بنفشه عطرسائی

تعداد صفحات کتاب: 96 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.68 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

برایان تریسی در سال 1944 ونکوور کانادا و در خانواده‌ای به دنیا آمد که حتی بر سر پرداخت قبض‌های آب و برقشان هم مانده بودند! پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. والدینش البته شریف بودند و به اصول اخلاقی پایبند اما به شدت در فقر به سر می‌بردند. از زمانی که برایان تریسی به یاد می‌آورد، همیشه برایش سؤال بود که چرا خانواده‌های دیگر از کیفیت زندگی بالاتری برخوردارند و آن‌ها در باتلاقی از مشکلات دست و پا می‌زنند.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

Instagram

اینستاگرام

Telegram

کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

برایان تریسی در کتاب انگیزش بر روی بهبود ارتباط میان مدیر و کارمند تمرکز کرده است. در یک محیط کاری دادن انگیزه به کارمندان هم از نظر روانی محیط را شاد و پر از خلاقیت می‌کند و هم نتیجه کار را کیفی و کمی بهبود می‌بخشد.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 5966
کتاب فروش موفق دربردارنده ظرافت های خاصی است که برخی از آنها به دنیای درون فردی و ویژگی های فروشنده و برخی دیگر به نحوه تعامل و ارتباط او با خریدار و نیز شناخت ویژگی های عمومی بازار مربوط می شود.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 4630

یک پاسخ

  1. کتاب خوبی هستش اگه بکار ببندید. خیلی ساده نکات رو بیان کرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *