انگیزش برایان تریسی

انگیزش برایان تریسی (nbookcity.com)

دانلود کتاب انگیزش برایان تریسی

کتاب انگیزش برایان تریسی از مجموعه کتابخانه موفقیت این نویسنده، یکی از مهم ‌ترین مهارت‌ های مدیر یعنی توانایی انگیزه دادن به دیگران برای حداکثر کردن عملکرد سازمان را به شما می‌آموزد. در هر سازمانی، بزرگترین و ارزشمندترین منبع نیروی انسانی است. بیشترین و بزرگترین عامل رشد، بهره‌وری، عملکرد، موفقیت و سوددهی را باید در محدوده مهارتها و توانمندیهای کارکنان یک سازمان جستجو نمود. در این کتاب با یکی از مهمترین عملکردهای مدیریت آشنا می‌شوید و آن توانایی انگیزه دادن به دیگران است تا در حد اعلای عملکرد خود ظاهر شوند.

در این کتاب با برخی از بهترین و پیشرفته ‌ترین عقاید و نظراتی آشنا می‌شوید که طی ۵۰ سال گذشته به کارکنان سازمان شما امکان داده تا حداکثر توانمندی خود را صرف شرکت و سازمان شما بکنند. یکی از نکاتی که می‌دانیم این است که نمی‌توانید به دیگران انگیزه بدهید اما می‌توانید موانعی را که سبب می‌شود کارکنانتان نتوانند به خود انگیزه بدهند، از میان بردارید. همه انگیزه، در انگیزه دادن به خود خلاصه می‌شود. شما به عنوان یک مدیر می‌توانید فضایی ایجاد کنید که توانمندی انگیزه دادن به خود به ‌طور طبیعی و خود به خود آزاد شود.

مروری بر کتاب

برایان تریسی ، در این کتاب به مطالب کاربردی پرداخته است از جمله: چهار عامل انگیزش، استفاده از اصل پارتو، خلق جادوی انگیزشی، برگزاری جلسات طوفان ذهنی، چرخه‌ها و تیم‌های کیفیت و ده‌ها نکت مفید دیگر. هدف برایان تریسی از نگارش کتاب انگیزش آموزش شیوه انگیزه‌ بخشی به کارکنان و کارمندان برای به حداکثر رساندن میزان بازدهی و در نهایت ارتقای سطح کسب ‌وکار مورد نظر است. برایان تریسی در کتاب انگیزش بر روی بهبود ارتباط میان مدیر و کارمند تمرکز کرده است. در یک محیط کاری دادن انگیزه به کارمندان هم از نظر روانی محیط را شاد و پر از خلاقیت می‌کند و هم نتیجه کار را کیفی و کمی بهبود می‌بخشد. اگر یک مدیر بتواند به شکل صحیح و بدون اغراق به کارمندانش انگیزه بدهد در حقیقت آینده‌ی شرکتش را تضمین کرده است و کمک کرده افراد با بهبود خودشان هم پیشرفت کنند و هم کسب و کار رشد کند. برایان تریسی در کتاب انگیزه بهترین روش‌های انگیزه دادن را آموزش می‌دهد. این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند در کارشان انگیزه داشته باشند و به دیگران انگیزه بدهند پیشنهاد می‌کنیم.

فصل ۱ عامل ایکس:

در این فصل از کتاب انگیزش با عامل ایکس و با هفت روش انگیزه‌ساز در مدیریت کارکنان آشنا می‌شویم.

می‌آموزید که با بررسی عوامل روانی که تعیین‌کننده عملکرد و بهره‌وری هستند،

می‌توانید تفاوت زیادی در اثربخشی خود به عنوان مدیر و توانایی‌تان در کسب نتایج ایجاد کنید.

فصل 2: افراد مناسب را انتخاب کنید

انتخاب افراد مناسب نقطه شروع برتری در مدیریت است.

95 درصد موفقیت شما به عنوان مدیر به توانایی‌ انتخاب افراد مناسب بستگی دارد.

اگر افراد نامناسبی را انتخاب کنید، دیگر اینکه چه کاری انجام ‌دهید،

از چه تکنیک‌هایی استفاده کنید یا چطور تلاش کنید،‌ چندان فرقی نمی‌کند.

فصل 3: بگذارید با قدرت شروع کنند

کارمندان جدید تحت تأثیر نخستین برداشت‌های خود قرار می‌گیرند و وقتی نخستین تجربه و برداشتشان از شغل این باشد که زیر بار مسئولیت‌ها، اهداف و وظایف زیادی رفته‌اند، به سرعت تصور می‌کنند که اینجا مکانی است که باید سخت کار کنند.

فصل 4: انتظارات را واضح بیان کنید

کلید انگیزش ایجاد احساس فوق‌العاده در افراد نسبت به خودشان است. یکی از راه‌کار‌ها این است که باعث شوید احساس برنده‌ها را داشته باشند. در این فصل از کتاب انگیزش به پنج عامل بُرد که هر شخص برای گذشتن از خط پایان و احساس برنده شدن در کار به آن نیاز دارد پرداخته شده است.

بخشی از کتاب

کلید انگیزه دادن به کارمندان ایجاد محیط کاری شاد است. هرچه شادتر باشند، بهتر کار می‌کنند، بیشتر با یکدیگر همکاری می‌کنند، ‌خلاق‌تر می‌شوند و محیط کار مثبت‌تری خواهید داشت.
به گفته ارل نایتینگل «شادی درک مدام اهداف ارزشمند یا ایده‌آل‌ها است.
هرگاه افراد باور داشته باشند که در حال رشد هستند، بهتر و بهتر می‌شوند و به سمت بهترین آنچه می‌توانند باشند پیش می‌روند، شاد و باانگیزه خواهند شد. هیچ‌چیز بیش از اینکه شما به عنوان مدیر خود را وقف تعلیم و تربیت و ارتقای مداوم افرادتان کنید، باعث بروز این احساسات نمی‌شود. یادگیری دائم، کلید عملکرد، انگیزش، اشتیاق و تعهد بالا است. اگر افراد روش انجام وظایفشان را ندانند، عزت نفسشان کاهش می‌یابد و به همین دلیل همانطور که در فصل قبل گفتیم آموزش شغل شماست. با این حال، موضوع این فصل یادگیری مطالب لازم برای انجام درست کار توسط کارمندان نیست، بلکه این فصل به یادگیری دائم مطالب جدید در حوزه‌های جدید و به‌روز کردن دائم دانش و مهارت‌های کارمندان و گشودن راه‌های جدید برای رشد شخصی و حرفه‌ای آن‌ها در آینده می‌پردازد.

معرفی برایان تریسی

برایان تریسی خیلی زود مجبور به ترک مدرسه شد تا به کارهای سخت و فیزیکی کم‌درآمد بپردازد.

تا اینکه در دهه ۲۰ سالگی خود، سفرهایش به سرتاسر جهان را آغاز کرد.

او با خودرواش از کانادا به آمریکا و سپس با کشتی به انگلیس رفت.

فرانسه و اسپانیا و پس از آن آفریقا مقصدهای بعدی او بودند. تریسی مدتی در آفریقای جنوبی کار کرد و در رشته کاراته، کمربند سیاه گرفت.

تریسی ۲ سال را در ژوهانسبورگ سپری کرد و سفرهایش را به سوی خاورمیانه و شرق آسیا ادامه داد.

تعداد بازدید: 5,971 بار

Brian%20Tracy%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C 13

عنوان کتاب: انگیزش برایان تریسی

روشهای ایجاد انگیزه در کارکنان و افزایش عملکرد سازمان

نویسنده: برایان تریسی

مترجمان: ژان بقوسیان و بنفشه عطرسائی

تعداد صفحات کتاب: 130 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.88 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

برایان تریسی در سال 1944 ونکوور کانادا و در خانواده‌ای به دنیا آمد که حتی بر سر پرداخت قبض‌های آب و برقشان هم مانده بودند! پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. والدینش البته شریف بودند و به اصول اخلاقی پایبند اما به شدت در فقر به سر می‌بردند. از زمانی که برایان تریسی به یاد می‌آورد، همیشه برایش سؤال بود که چرا خانواده‌های دیگر از کیفیت زندگی بالاتری برخوردارند و آن‌ها در باتلاقی از مشکلات دست و پا می‌زنند.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

Instagram

اینستاگرام

Telegram

کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

در کتاب خلاقیت و حل مسئله که یکی از نوشته های موفق برایان تریسی است ، مجموعه ‌ای از شیوه‌های علمی و در عین حال کاربردی ارائه شده که می‌توانید آنها را به سرعت به کار گیرید تا به انبوهی از ایده‌های نو و دگرگون‌ساز برای زندگی و کار دست یابید.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 3553
دلیل اصلی موفقیت یا شکست کسب وکار، موفقیت یا شکست در تلاش های بازاریابی است. بر اساس نظر دان و برَد استریت، 48 درصد شکست ها در کسب وکار به کاهش یا عدم اثربخشی عملیات بازاریابی و فروش بستگی دارد.
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 4474

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *