قدرت برنامه ریزی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
قدرت برنامه ریزی (nbookcity.com)

دانلود کتاب قدرت برنامه ریزی

برایان تریسی در کتاب قدرت برنامه ‌ریزی (طرح پرواز) نشان می‌دهد که به چه صورتی به موفقیت و کامکاری برسیم. به گفته‌ او زندگی یک سفر است و در این سفر باید افکار مثبت و خوشایند داشته و بطور دقیق بدانید کجا می‌روید. به اهداف و برنامه‌های دقیقی احتیاج دارید تا از جایگاه فعلی‌تان به آینده مطلوب بروید. اصول جهانی و واقعی همیشگی وجود دارد که چندین مرتبه افراد موفق آن‌ها را فرا گرفته و بکار برده‌ اند. راندا برن در کتاب راز درباره تاثیرات قدرتمند تجسم موفقیت و استفاده از قدرت جاذبه صحبت می کند.اما بسیاری از مردم دریافته اند که هرچند فکر کردن به خواسته هایشان شروع خوبی محسوب می شود ، اما کافی نیست.برایان تریسی در قدرت برنامه ریزی راههای واقعی رسیدن به موفقیت را معرفی می کند.

مروری بر کتاب

کتاب قدرت برنامه‌ریزی – طرح پرواز: رسیدن به بهترین نتیجه در کمترین زمان ممکن، اثری دیگر از برایان تریسی است، که این‌بار قصد دارد قدرت برنامه‌ریزی مسیرهای حقیقی دستیابی به موفقیت را البته با طرح پرواز، معرفی کند. دیگر وقت آن شده، انرژی‌های پتانسیل خود را برای موفقیت آزاد کنید.در طول فصل های کتاب، به مانند کتابهای مشابه، مثال‌های مختلفی ارایه می‌گردد که بیانگر دیدگاه نویسنده است و در کنار آن برایان تریسی نقل قول های مناسبی از بزرگان و افراد موفق تاریخی آورده است.

بیشترین تاکید برایان تریسی در کتاب قدرت برنامه ریزی ، ضرورت نوشتن هدف و طرح است. او معتقد است که اهداف تنها با مکتوب شدن به یک هدف واقعی تبدیل می‌گردند. از نکات جالب کتاب قدرت برنامه ریزی برایان تریسی ، تاکید روی فاکتور پشتکار و نسپردن روال زندگی به شانس و اقبال است. او معتقد است ماجراهای موفقیتی که در روزنامه و اینترنت می‌خوانید، جزو آن ۱% مواردی است که فرشته اقبال بر روی شانه شخصی نشسته است و برای همین به عنوان یک استثنا در روزنامه آورده می‌شود. اما موفقیت واقعی در سایه سال‌ها تلاش و برنامه ‌ریزی به دست می‌آید.

فصل اول: هدف و مقصدتان را برگزینید
فصل دوم: گزینه‌های پرواز خود را مورد بررسی قرار دهید
فصل سوم: طرح پروازتان را بنویسید
فصل چهارم: برای سفر آماده شوید
فصل پنجم: با تمام نیرو و انرژی‌تان حرکت کنید
فصل ششم: برنامه‌ریزی برای غلبه بر اختلال
فصل هفتم: اصلاحات را به‌طور مداوم انجام دهید
فصل هشتم: سرعت یادگیری و پیشرفت خود را بیفزایید
فصل نهم: ذهن توانمند خود را فعال نمایید
فصل دهم: از به‌کارگیری میانبرها اجتناب کنید
فصل یازدهم:بر قوای ترس درونی خود تسلط یابید
فصل دوازدهم: تا زمان رسیدن به موفقیت مداومت کنید

بخشی از متن کتاب قدرت برنامه ریزی

من این‌جا در بلومینگتون، ایلینویز مشغول آموزش یک کلاس در مورد چگونگی مدیریت کارمندان دشوار بودم. از سندی در مورد علایق و غیرعلایق‌اش، از رؤیاها و اهدافش پرسیدم. همین که در مورد شغل فعلی‌اش می‌گفت، او یک کابوس خیلی واقعی را توصیف کرد. « سندی ، چرا روی پرستاری به‌عنوان یک شغل تصمیم‌ گرفتی؟» پیشانی او قوسی گرفت، چشمانش برقی زد، همین‌طور که درباره‌ی اشتیاق و علاقه‌ی شدید خود برای درمان بیماران صحبت می‌کرد. وقتی از او پرسیدم آیا مدیریت کردن مردم را دوست دارد او خود را جمع کرد و یک ‌بار دیگر پشت اشک‌ها جنگید. «من پست اجرایی را گرفتم زیرا درآمد بیش‌تری داشت، اما از آن متنفرم.»

سندی رؤیای خود را گم کرده است. آیا می‌توانم او را کمک کنم تا دوباره پیدایش کند؟

« سندی ، چه اتفاقی می‌افتد اگر از کارفرمای خود تقاضای تنزل رتبه کنید؟» چند ثانیه گذشت. او به‌نظر گیج می‌رسید. مردم این کار را نمی‌کنند، می‌کنند؟

شما عاشق درمان مردم هستید. نه مدیریت کردن آن‌ها. اگر کارفرمای شما تنزل رتبه ‌ندهد، آیا می‌توانید کاری در جایی دیگر در رابطه با درمان بیماران پیدا کنید؟ همان‌طور که ما بر روی گزینه‌های او کار می‌کردیم، سندی سینه جلو می‌داد، تصمیم از طریق او دنبال شد. یک برنامه شکل گرفت تا پایان سمینار او آن‌چه را که می‌بایست انجام می‌داد را فهمید و آماده بود تا انجام دهد. او خیلی از من تشکر کرد و یک بررسی درخشان ارائه داد.

تعداد بازدید: 5,701 بار

Brian%20Tracy%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C 10

عنوان کتاب: قدرت برنامه ریزی

طرح پرواز

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: یلدا بلارک

تعداد صفحات کتاب: 147 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.21 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

برایان تریسی در سال 1944 ونکوور کانادا و در خانواده‌ای به دنیا آمد که حتی بر سر پرداخت قبض‌های آب و برقشان هم مانده بودند! پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. والدینش البته شریف بودند و به اصول اخلاقی پایبند اما به شدت در فقر به سر می‌بردند. از زمانی که برایان تریسی به یاد می‌آورد، همیشه برایش سؤال بود که چرا خانواده‌های دیگر از کیفیت زندگی بالاتری برخوردارند و آن‌ها در باتلاقی از مشکلات دست و پا می‌زنند.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

Instagram

اینستاگرام

Telegram

کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

بامدادان در این کتاب با اتکا به منابع تاریخی و با استفاده از روشی تحلیلی، به بررسی روایت های مختلف از پیدایش اسلام می‌پردازد. او در این کتاب به این نتیجه می رسد که روایت های سنتی از پیدایش اسلام...
بروزرسانی: 3 روز قبل
تعداد بازدید: 86
کتاب چراغها را من خاموش میکنم که بیش از هشتاد و هشت بار تجدید چاپ شده است، اثر نویسنده‌ای به‌نام زويا پيرزاد است. این رمان درمورد زندگی چند خانواده‌ی ارمنی ساکن آبادان در دهه‌ی ۴۰ است...
بروزرسانی: 18 ساعت قبل
تعداد بازدید: 9510

یک پاسخ

  1. باید اینو بگم که واقعا کتاب عالیه بایذ هر کی که میخاد یک سخنران بشه بخونه واقعا کتاب مفید هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *