مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند

مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند (nbookcity.com)

دانلود کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند

اگر مدیریت و رهبری یک شرکت و یا مجموعه را بر عهده دارید و یا قصد دارید به زودی کسب‌ وکار خود را راه بیندازید، این کتاب را از دست ندهید. کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند یک راهنمای نوین مدیریت است از جولی ژو که آموزه‌ هایی شامل موارد زیر دارد:

  • چطور یک مدیر عالی را از یک مدیر معمولی تشخیص دهید (همراه با مثال)
  • چه زمان یک مصاحبه نامناسب را نادیده بگیرید و در هر صورت فردی را استخدام کنید.
  • چطور برای کارمندانتان چیزی غیر از رئیس باشید، و فضای پراعتمادی بین خود و آنها ایجاد کنید.
  • وقتی که ایمانتان را از دست می ‌دهید و پاسخ سؤالات را نمی­‌دانید، به دنبال چه چیزی بگردید.

خلاصه کتاب

مدیریت کردن یک تیم کار دشواری است زیرا در نهایت به افراد ختم می‌شود و همه‌ی شما موجوداتی چند بعدی و بسیار پیچیده هستید. همان‌طور که دستیابی به یک جایگاه ویژه منحصر به روش خاصی نیست، جهت مدیریت گروهی از افراد هم تنها یک راه وجود ندارد بلکه از راه‌های گوناگونی که کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند در اختیار شما قرار می‌دهد، می توانید بهره ببرید.

همکاری در تیم‌ها سبب پیشبرد اهداف در سطوح جهانی می‌شود. با کار در تیم می‌توانید کارهایی به مراتب بزرگ‌تر و رؤیاپردازانه‌تر از زمانی که تنها کار می‌کنید، انجام دهید. با این روش می‌توانید جنگ‌هایتان را به پیروزی ختم کنید، نوآوری‌ ایجاد کنید و سازمانی که در آن مشغول فعالیت هستید را به موفقیت برسانید. دلیل تحقق تمام رویدادهای بزرگ، داشتن شیوه همکاری تیمی است. جولی ژو بیشتر از هر چیز معتقد است که مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند. اینکه شما چه کسی هستید، اهمیتی ندارد همین که قصد مطالعه‌ی این کتاب را دارید، یعنی به قدر کافی به مدیر بزرگ شدن فکر می‌کنید.

جولی ژو ابتدا به عنوان یک کارآموز وارد شرکت فیسبوک شد. او تصور می‌کرد این کار چالش‌های زیادی برایش به همراه دارد. کمی بعد از او خواسته شد تا مدیریت بخشی از یک کار را بر عهده بگیرد. ژو در این کتاب بیان می‌کند که پیشگامان جدید در تیم مسئول همه‌ی جوانب رشد آن تیم محسوب می‌شوند. یکی از مزیت‌های تیم‌سازی در یک سازمان این است که شما چیزی را به ارث نمی‌برید و خودتان تصمیم می‌گیرید که تیم خود را چگونه بسازید.

بخشی از متن کتاب

در روزهای اول مدیریت، حس می‌ کردم وظیفه من این است که جلساتی برگزار کنم و در این جلسات به بازگو کردن چگونگی انجام کار بپردازم اما به زودی فهمیدم که این یک رویکرد کوته بینانه است. فهمیدم بیشتر روی اهداف روزانه تمرکز می‌ کنم تا به اهداف بلند مدت. پس از چند سال تجربه، استراتژیک‌تر شدم و فهمیدم نقش مدیر، فراتر از این مسائل است و باید بر روی هدف‌ های گستره‌تری تمرکز کند. شما در راه خود، باید به چند نکته توجه کنید که شامل موارد زیر است:

  • همکاری موثر تیم در کنار هم.
  • کمک کردن به اعضای تیم در رسیدن به اهداف.
  • ایجاد راه‌کارهایی برای بهبود کارایی سیستم.

پس از سال‌ها تجربه، فهمیدم که کار یک مدیر، گرفتن نتایج بهتر از کار کردن یک تیم با هم است و هنگامی که در رسیدن به این اهداف تلاش می‌ کنید، تفاوت یک مدیر خوب از یک مدیر معمولی را تشخیص خواهید داد. یک مدیر خوب، همیشه بازخورد خوبی از تیم خود خواهد گرفت و یک مدیر معمولی تنها یک بازخورد معمولی.

نقد کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند

ژو در کتاب حاضر در ۱۰ مورد بررسی می‌کند که چه کاری باید انجام شود، وقتی شما زیر ذره‌بین قرار می‌گیرید و همچنین وظایف اصلی یک مدیر خوب برای عالی شدن را بررسی می‌کند. او سوالات و تمرین‌هایی را نیز به مدیران ارائه می‌دهد تا مهارت‌های مدیریتی خود را افزایش دهند.

کتاب مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند در مورد کسی می‌باشد که بدون آموزش رسمی یاد گرفته است چگونه مدیر قابل اعتمادی شود. جولی ژو با ترس‌هایش مقابله کرده و به مدیر کارآمدی تبدیل شده است. او در این کتاب قرار است به شما بگوید ترس‌ها و شک‌هایتان طبیعی هست و کمکتان می‌کند تا همانند خودش بر ترس‌هایتان غلبه کرده و آن‌ها را کنار بگذارید.

تعداد بازدید: 987 بار

Julie%20Zhuo%20 %D8%AC%D9%88%D9%84%DB%8C%20%DA%98%D9%88

عنوان کتاب: مدیران بزرگ به دنیا نمی آیند ساخته می شوند

(مدیران بزرگ ساخته می شون)

(چگونه از خود یک مدیر بسازیم)

زمانی که همه چشم ها به شماست، چکار باید بکنید

هیچ کس مدیر متولد نمی شود 

جزو برترین کتاب های مدیریت

نویسنده: جولی ژو

مترجم: حمید زعیمی

تعداد صفحات کتاب: 426 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 17 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

بن هوروویتز نویسنده کتاب سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها در اثرش از تجربیات و آموخته‌های خود به‌عنوان یک دانشجوی علوم کامپیوتر، مهندس نرم‌افزار، مؤسس، مدیرعامل و سرمایه‌گذار می‌ گوید.
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 342
کتاب بازی بی نهایت ما را به چالش می‌ کشد تا دیدگاه‌ مان را درباره نحوه کارکرد سازمان‌ها بازبینی کنیم. اینبار، سایمون سینک به دنبال پاسخی برای یک سوال جالب است: چگونه در یک بازی که هیچ خط پایانی ندارد، رو به پیشرفت...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 919

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *