سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها

سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها (nbookcity.com)

معرفی کتاب سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها

بن هوروویتز در کتاب سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها، داستان تلاش‌های خود را برای دستیابی به موفقیت و برخورداری از یک کسب و کار متعادل را بیان می‌ کند.

او به عنوان یک مدیرعامل، نکات کاربردی که طی سال‌ها کوشش کسب کرده را برای همه کسانی که می‌ خواهند کاری را آغاز کنند، بیان می‌ کند. کتاب‌های بسیاری هستند که درباره‌ی کارآفرینی و مزایای آن سخن می‌ گویند، اما اگر در حال ورشکستگی باشید و هیئت مدیره در حال نابودی باشد، کدام یک از این کتاب‌ها به شما یاری می‌رساند؟ کتاب سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها همان راهنمایی است که هر کارآفرینی باید آن را بخواند تا با حقایق و سختی‌های کارآفرینی و مدیریت کسب‌ و کار آشنا شود.

مباحث کتاب

  1. از کمونیست تا سرمایه گذار کاپیتالیست.
  2. زنده می مانم.
  3. این لحظه ی احساسی.
  4. وقتی همه چیز از هم می پاشد.
  5. به ترتیب، اول افراد، بعد محصولات و در آخر سود را در نظر بگیر.
  6. در باب نگرانی مداوم.
  7. چطور حتی وقتی نمی دانید به کدام سو می روید، باید رهبری کنید.
  8. قانون اول کارآفرینی: قانونی وجود ندارد.
  9. پایان بر آغاز

خلاصه کتاب

بن هوروویتز در کتاب سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها به داستان پر فراز و نشیب زندگی خود در خرید، فروش، مدیریت و سرمایه گذاری می پردازد تا نکاتی ضروری و دانشی کاربردی را در اختیار مخاطبینش قرار دهد که می تواند کسب و کار و زندگی شخصی هر کسی را دگرگون سازد. در طول چند سال فعالیت هوروویتز، میلیون ها نفر از راهنمایی های ارزشمند او درباره ی چگونگی مواجهه با مشکلات حرفه ای بهره برده اند.

نویسنده، مؤسس و بنیان‎ گذار آپس‎ویر و لودکلاود و از پیشگامان رایانش ابری که ظرف مدت کوتاهی از ایده‎ای خام به کسب ‎و کاری میلیارد دلاری رسید، در این کتابِ‌ فوق‎ العاده از این مسیر سخت نوشته است؛ از گذشتن از موانع و سختی ‎هـا، از برگشتن از ته دره ‎ی شکست وقتی ناامیدی آغوشش را بازکرده، از مسیرِ سختِ تسخیرِ موانع و عبور از مشکلات و قدم به قدم جلورفتن، از مسیرِ بهترین ‎شدن، از راه ‎اندازی و اداره‎ ی کسب ‎وکار نوشته؛ وقتی جواب آسانی در کار نیست.

بن هوروویتز در کتاب سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها با استفاده از شیوه ای جذاب و سرگرم کننده به مسائل مختلفی چون اخراج کردن دوستان، خارج کردن رقبا از مسیر، رشد و حفظ ذهنیت موفقیت طلب و درک زمان درست برای انجام کاری مشخص می پردازد.

بخشی از متن کتاب

شرکت‌ها همیشه برای صاحبان، مدیران، سهامداران و کارمندان باعث نگرانی هستند. اصولا وقتی وارد کسب و کارهای دیجیتال می‌شوید، هر لحظه ممکن است اتفاقی باعث ناراحتی شما شود. شما باید سعی کنید همیشه خوب باشید. حتی اگر نگرانی‌های زیادی دارید. وقت می‌توانید خوب باشید که بتوانید با تغییراتی که مدام در حال رخ دادن هستند، کنار بیایید. یک نکته مهم این است که قانون‌های شرکت را به حداقل برسانیم. همیشه کارمندانم از سیاست‌هایی که در شرکتمان وجود داشت ناراضی بودند.

در واقع این موضوع ارتباط زیادی هم با ویژگی‌های یک مدیر ندارد. مثلا ممکن است مدیری زیاد اهل سیاست مشخص برای پیشرفت خود نباشد، اما شرکتش کاملا سیاسی می‌شود. سیاست‌های شرکت می‌تواند برای افراد نگرانی‌هایی را ایجاد کند و مشکل ایجاد کند. در شرکت باید رفتارهای درست و قاطعی از خود نشان دهید. ممکن است تعدادی از کارمندان از اینکه نمی‌توانند پاداش خوبی بگیرند اعتراض کنند. این در حالی است که اصلا کار مهمی انجام ندادند که لایق پاداش باشند. اگر مدیر به آن‌ها پاداش دهد، سایرین هم این کار را انجام می‌دهند. این را می‌توان یک رفتار سیاسی دانست که توسط رفتار اشتباه مدیر رخ داده است.

نقد کتاب سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها

بن هوروویتز نویسنده کتاب سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها در اثرش از تجربیات و آموخته‌های خود به‌عنوان یک دانشجوی علوم کامپیوتر، مهندس نرم‌افزار، مؤسس، مدیرعامل و سرمایه‌گذار می‌ گوید. او پیش‌تر بخشی از این‌ها را در وبلاگی که ده میلیون مخاطب داشت، منتشر کرده بود. مطالب متعددی نیز از او در وال‌استریت‌ ژورنال، نیویورک‌ تایمز، نیویورکر، فورچون، اکونومیست و بلومبرگ منتشر شده‌ است. خواندن این کتاب جذاب که بهترین کتاب مدیریتی سال به انتخاب بیزینس اینسایدر و فایننشال تایمز شده‌ است برای آنها که در رشته کامپیوتر و کسب و کار دیجیتال فعالیت می‌ کنند بسیار مفید خواهد بود.

تعداد بازدید: 342 بار

Ben%20Horowitz%20 %D8%A8%D9%86%20%D9%87%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B2

عنوان کتاب: سخت ترین نکات در مورد سخت ترین چیزها

خلق کسب و کار وقتی جواب آسانی در کار نیست

جزو برترین کتاب های مدیریت

جز کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

نویسنده: بن هوروویتز (بنجامین آبراهام هوروویتز)

مترجم: شایان سادات

تعداد صفحات کتاب: 261 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 18.9 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

این پست صرفا جهت معرفی کتاب به خوانندگان می باشد.

نوشته‌های مشابه

مل رابینز ابزار مفیدی را در کتاب «قانون 5 ثانیه» معرفی می­ کند که در همه­ زمینه ­های زندگی کاربرد دارد. قانون 5 ثانیه می ­تواند در هر لحظه از زندگی روزمره و در مواجهه با دشواری، عدم قطعیت و ترس موثر واقع شود.
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 13941
تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن ثروتمند به صورت کاملاً عملی روی ذهنیت افراد ثروتمند و ذهنیت افراد فقیر کار می‌کند و برای تغییر باورها و رفع ذهنیت‌های اشتباه افراد راهکارهایی را ارائه می‌دهد تا افراد...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 13623

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *