ترن هوایی کارآفرینی

آخرین ویرایش: 21 ساعت قبل
کتاب ترن هوایی کارآفرینی

دانلود کتاب ترن هوایی کارآفرینی

از دارن هاردی کتاب های موفقیت بسیاری منتشر شده است که ترن هوایی کارآفرینی (دیوانگان ثروت ساز) یکی از پرفروش‌ترین آنهاست.

این کتاب در سال 2015 در آمریکا به چاپ رسیده است، در حوزه کارآفرینی و کسب وکار است و توسط نشریه‌های بسیار معتبری همچون نیویورک تایمز در رتبه بهترین و تاثیرگذارترین کتاب‌های این حوزه در 5 سال گذشته معرفی و برای مطالعه توصیه اکید شده است.

مخاطبان این کتاب دو دسته‌اند:

  • کسانی که هنوز برای قدم گذاشتن در مسیر کارآفرینی شک دارند و فکر نمی‌کنند از پس آن بربیایند.
  • افرادی که در این مسیر یک یا چند بار شکست خورده‌اند و می‌خواهند دوباره از زمین بلند شوند و این بار با آگاهی بیشتری به دنبال کارآفرینی بروند.

خلاصه کتاب 

دارن هاردی در کتاب ترن هوایی کارآفرینی برای ما روشن می‌کند که چگونه با ترس‌ها، تردید‌ها و مشکلات در مسیر کارآفرین شدن مقابله کنیم و در نهایت به خواسته‌ خود برسیم. وقتی از قطار این کتاب پیاده می‌شوید، دیگر همان آدم قبلی نخواهید بود؛ شما یک فرد جدید با توانایی‌های جدید هستید.

این کتاب در مواردی همچون ترس از آینده، شک و تردید و رهایی از تجربیات و آموزه‌های تلخ گذشته هشدار می‌دهد و در مواردی همچون مخالفان، ربایندگان رؤیا و اهداف و دردهای ناشی از شکست و رد شدن حمایت کرده و در مواردی همچون توسعه مهارت‌های فردی، انگیزه و… آموزش‌های کاربردی را به شما منتقل می‌کند.

و تمامی فاکتورهای مؤثر در شکست 66 درصدی کسب و کارها را همچون مین‌های جنگی خنثی می‌کند. مواردی که نویسنده در کتاب ترن هوایی کارآفرینی به آن می‌‌پردازد بسیار شگفت انگیز است و بعد از خواندن این کتاب متوجه می‌‌شویم این دلایل اصلاً به مواردی همچون سرمایه، محل کسب و کار، اعتبار، مدیریت موجودی و رقبا ارتباط پیدا نمی ‌کند. 

دارن هاردی در هر فصل توضیح می ‌دهد که این دلایل شکست اصلاً ماهیت خارجی ندارد و تماماً از درون فرد کارآفرین نشات می‌گیرد. او بیان می ‌کند که دلایل اقتصادی نیستند بلکه کاملاً احساسی و ذهنی هستند. 

نویسنده در کتاب کارآفرینی به روش دارن هاردی قصد دارد عصاره دانش و تجربیات خود و ده‌ها کارآفرین موفق دیگر را برای راحت و سریع طی کردن مسیر صحیح کارآفرینی در اختیار ما قرار دهد. چرا که آگاهی از ملزومات این مسیر می‌تواند به ما کمک کند تا طی این سفر، برای حل هر مشکل، ابزاری در دست داشته باشیم.

نویسنده که این مسیر را بارها رفته و آن را مثل کف دستش می‌شناسد این بار هم مثل کتاب اثر مرکب، اثری کاربردی نوشته است. به همین منظور، کاربرگ هایی در انتهای کتاب قرار دارند که به شما کمک می‌کنند:

با شناخت خود و اهداف تان، با اطمینان و چشم‌انداز روشن‌تری وارد این وادی شوید و ترن هوایی کارآفرینی خود را به سلامت از فراز و نشیب‌ها بگذرانید.

سر فصل‌‎های کتاب

  1. حداقل قد لازم
  2. کمربندهای‌تان را محکم ببندید
  3. سوخت ‌رسانی به موتور
  4. صندلی‌های خالی‌ ترن هوایی کارآفرینی‌تان را پر کنید
  5. نشستن روی صندلی جلوی ترن هوایی
  6. سرعت بگیرید
  7. دست‌ها بالا
  8. به دوربین لبخند بزنید
  9. کلام آخر

بخشی از متن کتاب

در کتاب ترن هوایی کارآفرینی می‌خوانیم: یک نوع خرچنگ وجود دارد که علاوه‌بر زرنگ بودن همیشه شکار می‌شود. وقتی یکی از آن‌ خرچنگ‌ها جذب طعمه‌ای در قفس می‌شود، بقیه‌ خرچنگ‌ها به آن ملحق می‌شوند. وقتی خوردن طعمه تمام می‌شود کسی تله را ترک نمی‌کند…

و اگر هر کدام سعی کنند تله را ترک کنند با واکنش شدید سایر خرچنگ‌ها و حتی مرگ مواجه می‌شوند. وقتی تصمیم می‌گیرید که سوار ترن هوایی کارآفرینی شوید، حکایت این نوع از خرچنگ‌ها برایتان اتفاق می‌افتد. شما به سمت موفقیت حرکت می‌کنید اما کسانی که اطراف شما هستند با استفاده از قدرت زبانی، مانع شما می‌شوند.

چون آن‌ها نمی‌توانند موفقیت شما را ببینید و هرگز شجاعتی که شما دارید را ندارند. مخالفت و سرسختی اطرافیان نسبت به کار متفاوتی که انجام می‌دهید به خاطر ترس و نداشتن شجاعت در خودشان است. شما نباید اسیر طعمه و گرفتار در تله شوید. کاری که باید انجام دهید همین است.

معرفی نویسنده کتاب ترن هوایی کارآفرینی

دارن‌هاردی، نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال ۲۰۱۵ ناشر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن ۱۸ سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در ۲۷ سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.

مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آنها بردارد. او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. 

او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. او مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک می‌کنند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. 

او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آنها اثر مرکب است. کتاب حاضر هم با عناوین مختلفی در ایران ترجمه و چاپ شده است:

  • کارآفرینی به روش دارن هاردی
  • سفر هیجان انگیز ترن هوایی کار آفرینان
  • قطار سرعت به سوی ثروت
  • دیوانگان ثروت ساز
  • ترن هوایی ثروت ساز

در پایان امیدواریم از خواندن کتاب ترن هوایی کارآفرینی لذت ببرید و این اثر برایتان کاربردی باشد.

کتاب های پیشنهادی

دارن هاردی نویسنده کتاب ترن هوایی کارآفرینی

عنوان کتاب: ترن هوایی کارآفرینی

قطار بازی کارآفرینی

نویسنده: دارن هاردی

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 299 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.07 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

اعتماد به خود پیش از مسابقه و در جریان مسابقه تعیین کننده اضطراب رقابت پایین است و غالباً با عملکرد بهتر همبستگی دارد. اضطراب رقابت، مخصوصاً در جایی که اعتماد به خود ضعیف باشد عملکرد...
بروزرسانی: 2 ماه قبل
تعداد بازدید: 426
میکل آنژ می گوید خلاقیت های بزرگ و کوچک در وجود هنرمندان به صورت نبوغ ذاتی نهاده شده است. او خلاقیت را در وجود همه می داند زیرا ما عقل داریم و میتوانیم از آن برای فکر کردن استفاده کنیم. عقل بستری برای همه خلاقیت هاست.
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 208

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *