اسرار ذهن ثروتمند

اسرار ذهن ثروتمند (nbookcity.com)

دانلود کتاب اسرار ذهن ثروتمند

تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن ثروتمند به صورت کاملاً عملی روی ذهنیت افراد ثروتمند و ذهنیت افراد فقیر کار می کند و برای تغییر باورها و رفع ذهنیت های اشتباه افراد راهکارهایی را ارائه می دهد تا افراد بتوانند به استقلال مالی برسند.

اکثر افراد طوری برنامه ریزی شده‌اند که درآمد پایینی کسب کنند و این بدان معناست که افراد بسیاری پتانسیل ثروتمند شدن را دارند، اما افراد خیلی کمی می توانند ثروتمند بمانند و ثروت بادوام جمع کنند. در عوض، میلیاردرهای خودساخته همچون دونالد ترامپ ممکن است در مقاطعی مقادیر غیرقابل تصوری پول را از دست بدهند اما همیشه ثروتشان را از نو به دست می آورند چون شبیه میلیاردرها فکر می کنند.

هر کسی که بخواهد از نمونه‌ آنها پیروی کند باید یاد بگیرد که افکار گذشته‌ خود را نادیده بگیرد و آن‌ها را با تفکر میلیونر جایگزین کند. اگر مایل هستید در مورد دلیل اساسی موفقیت چیزی یاد بگیرید، این کتاب را بخوانیید زیرا تی هارو اکر در کتاب اسرار ذهن ثروتمند ، اسرار ثابت‌ شده موفقیتش را با شما در میان می گذارد.

 

خلاصه کتاب

تی هارو اکر یکی از خارق العاده‌ترین آموزگاران دنیا در زمان حاضر است! روش‌های تجربی هارو اِکر متحول‌ کننده بوده و هر زمان که صحبت می‌ کند نتایج شگفت‌ آوری را خلق می کند! هارو اکر درکتاب اسرار ذهن ثروتمند توضیح می دهد که چرا در تقدیر بعضی از مردم، ثروتمند شدن و در تقدیر بعضی دیگر از لحاظ مالی مشکل داشتن است. بخش اول کتاب توضیح می دهد که اگر هریک از ما به پول دست یابیم چه وضعیتی خواهیم داشت و خلاصه‌ای از چهار روش کلیدی برای تجدیدنظر روی طرح اولیه پولی که در ذهن خود داریم ارائه می کند.

قسمت دوم، تفاوت هایی را که بین نحوه فکر کردن افراد ثروتمند، متوسط و فقیر وجود دارد بررسی می کند و هفده طرز بینش و طرز روش را که منجر به بروز تغییرات همیشگی در وضع مالی شما خواهد شد ارائه می دهد.

با خواندن کتاب اسرار ذهن ثروتمند در خواهید یافت که چگونه تأثیرات دوران کودکی در شکل‌گیری طرح اولیه پولی شما دخالت داشته و چطور می‌شود این تأثیرات ما را به‌ سمت افکار و عادت‌های خودباختگی هدایت کنند. دستورهای قوی را هنگام مطالعه پرونده‌های ثروتمند شدن می‌آموزید که آن‌ها را جایگزین راه‌های تضعیف‌ کننده افکار خود خواهید کرد، طوری که آنگونه می اندیشید و به روشی عمل می‌کنید که ثروتمندان عمل می کنند. همچنین به منظور افزایش درآمد فعلی خود و جمع آوری ثروت و دارایی، روش‌هایی عملی و مرحله به مرحله خواهید آموخت.

بخشی از متن کتاب

ثروتمندان معتقدند که زندگی‌شان را خودشان می سازند اما فقرا معتقدند زندگی برایشان تصادفی پیش می آید: باور کنیم، باور کنیم که تمام موفقیت‌ها را خودمان بوجود می آوریم. خودمان بین کشمکش موفقیت و عدم موفقیت یکی را انتخاب می کنیم. معمولاً افراد فقیر راحت ترین و آسان‌ ترین راه را انتخاب می کنند که نتیجه آن جز شکست نیست. آن‌ها همیشه نقش قربانی را بازی می کنند و تیکه کلام آن‌ها هم: من بدبخت هستم! من شانس ندارم! خدا تقدیر من را سیاه نوشته است! آن‌ها این ذهنیت را توسعه می دهند تا حس دلسوزی افراد را نسبت به خودشان بیدار کنند.

آن‌ها به جای اینکه مسئولیت کارها و نتایج کارهای خود را به عهده بگیرند، مسئولیت بدبختی خود را گردن دیگران می اندازند. اغلب افراد فقیر می گویند پول برای آن‌ها مهم نیست در صورتی که در عمل می بینم در به در دنبال پول هستند و آن را ارزشمند نمی دانند در طرف مقابل، ثروتمندان برای کمترین مقدار پول هم ارزش قائل هستند و به خوبی از آن استفاده می کنند.

لازم است این را متذکر شوم که اصطلاح فقیر به معنای فردی که اصلاً پول ندارد نیست! به معنای فردی است که پول را به دست می آورد اما ارزشی برای آن قائل نیست و به اصطلاح آن را چرک کف دست می داند! مثل کسی که سر ماه پولی دارد اما در اواسط ماه دیگر آهی در بساط ندارد. چرا؟ چون طبق قانون تمرکز و قانون جذب: افراد فقیر روی فقر تمرکز می کنند و آن را جذب می کنند و افراد ثروتمند روی ثروت و پول تمرکز می کنند و آن را جذب می کنند.

چگونه می‌توان ذهن خود را برای کسب ثروت آماده کرد؟

باور درونی شما درباره خودتان بسیار مهم است. آیا واقعاً احساس می‌کنید که استحقاق ثروتمند شدن را دارید؟ شخصیت شما، نحوه تفکر و اعتقادات شما، نقش اصلی را در تعیین میزان موفقیت شما بازی می‌کند. اگر می‌خواهید میوه‌ها تغییر کنند، باید ریشه‌ها را تغییر دهید. اگر می‌خواهید دیدنی‌های زندگی را تغییر دهید، باید اول نادیدنی‌ها را تغییر دهید. ذهنیت ثروتمند شدن بسیار مهم است. اگر به پول زیاد دست پیدا کنید؛ اما از نظر درونی آمادگی آن را نداشته باشید خیلی زود پولتان را از دست خواهید داد. برعکس این مورد، ثروتمندان خودساخته هستند که از صفر شروع کرده‌اند و به ثروت بسیار زیادی دست پیدا کرده‌اند.

نقد کتاب اسرار ذهن ثروتمند

دلیل اینکه شما به سطح رفاه دلخواه خود نمی‌رسید معمولاً ارتباط کمی با عوامل بیرونی دارد و بیشتر به یک فضای درونی ناخودآگاه مربوط است. اما هیچ وقت برای تغییر آن دیر نیست. اولین گام برای کسب موفقیت اقتصادی بیشتر، فهم این نکته است که شما در دام یک الگوی فکری‌ افتاده‌اید و علت اینکه شما ثروتمند نمی‌شوید همین است. زمانی که این الگو را شکستید، چیز دیگری که لازم است انجام دهید این است که بفهمید این الگو از کجا آمده است: چه عادات و الگوهای رفتاری را از والدین خود یاد گرفته‌اید و این الگوها چه تأثیراتی بر شما داشته‌اند؟ خودتان چه الگوهای فکری‌ای را دنبال می‌کنید؟ برای کسب چه میزان ثروت برنامه‌ریزی شده‌اید؟

برای بالا نگه داشتن موجودی حساب خود از چه استراتژی‌های ناخودآگاهی استفاده می‌کنید؟ با نوشتن نوع رفتار شخصیت‌های الگوی خودتان در زندگی هنگام مواجهه با مسائل اقتصادی و گفته‌های والدین‌تان که در ذهن‌تان ریشه دوانده و بر رفتارتان تأثیر گذاشته‌اند، یک دید کلی از برنامه‌‌ درونی خودتان به دست آورید. آیا شنیدن «ما از پس خریدش بر نمیایم» همیشه باعث می‌شود که باور کنید نمی‌توانید چیزی را بخرید؟ تحلیل شرایط اقتصادی فعلیتان می‌تواند بسیار روشنگر باشد، زیرا تصوری از برنامه‌ریزی خودتان در اختیارتان می‌گذارد. مقدار پول موجود در حساب بانکی‌تان نشان می‌دهد که شما در حال حاضر برای کسب چه میزان پول تنظیم شده‌اید و آیا باید بیشتر خرج کنید یا بیشتر پس‌انداز کنید.

موفقیت و شکست کسب‌ وکارهای سرمایه‌گذاری بر ما آشکار می‌کنند که ما به طور ناخودآگاه در مسیر کسب سود هستیم یا ضرر. طی ارزیابی خودتان، همینکه شما متوجه شدید که چگونه شرطی شده‌اید کافی است درک کنید که این انتخاب را دارید که طرز فکر دیگری اتخاذ کنید و خودتان را تغییر دهید. با تغییر رویکرد در «جهان درونی» خود و افکارتان، و جایگزین کردن الگوهای فکری قدیمی با الگوهای جدید متناسب با مسیرتان به سوی ثروت.

تکنیک‌های مختلفی برای تغییر رویکرد به طور مناسب در کتاب اسرار ذهن ثروتمند مطرح شده است.

تعداد بازدید: 13,617 بار

T. Harv Eker %D8%AA%D9%89. %D9%87%D8%A7%D8%B1%D9%88 %D8%A7%DA%A9%D8%B1 1

عنوان کتاب: اسرار ذهن ثروتمند (اسرار ذهن میلیونر)

(17 باور ثروت ساز ، رازهای ذهن میلیونر)

تسلط بر بازی درونی ثروت

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

نویسنده: تی هارو اکر

مترجمان: روزبه ملک زاده و زینب لامعی

تعداد صفحات کتاب: 253 و 156 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.2 و 15.15 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

آشنایی با مصیبت های چین تحت سلطه مائو _ قبل از اعمال سیاست درهای باز بعد از مائو _ و همچنین به تصویر کشیدن اولین قدم های گذار از سنت به مدرنیسم در جامعه دهه هفتاد میلادی چین...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 228
این کتاب درباره قهرمان ها و فضایل آنهاست. شاید غبطه بخورید و فکر کنید که آیا هرگز ممکن است به اندازه مردان و زنان این داستانها شجاع، دلسوزیا فروتن باشید؟ به شما قول می دهم که می توانید! برای برخی زندگی مطابق قانون قهرمانان بسیار طبیعی است، اما برای بیشتر ما این طور نیست.
بروزرسانی: 10 ماه قبل
تعداد بازدید: 320

5 پاسخ

  1. در صورتیکه که کتاب‌های ثروتمندترین مرد بابل، پدر فقیر و پدر پولدار، چهار اثر فلورانس و بیندیشید و ثروتمند شوید، اثر مرکب را مطالعه نکرده اید حتما این کتاب را مطالعه کنید در کل این اثر بر روی این مساله استوار است که برای ثروتمند شدن اول باید تفکر و سپس روش زندگی خود را تغییر دهید تا آمادگی استفاده از فرصت‌هایی که جهان هستی پیش روی شما قرار می‌دهد را داشته باشید در غیر اینصورت این فرصت‌های پیش آمده (که تا به حال برای هریک از ما بار‌ها پیش آمده است و به خاطر ترس و مشکلات از آن استفاده نکرده ایم) بدون اینکه حتی خودتان بدانید از دست میروند.

    1. سلام آقای امیر علی عزیز
      دوست عزیز از شما خواهشمندم اگر پیام مرا دیدید می‌شود اینکه سافت این کتاب را هم برای من بفرستید

      1. سلام. لطفا برای دریافت کتاب از دکمه خرید استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه سوالی با کمال میل در خدمتیم.

  2. یه کتاب بینظیر و واقعا فوق العاده از هر نظر، پر از نکات کاربردی و معجزه آسا، کتابی که اگه نکاتش رو به کار بگیریم مسیر زندگیمونو به طور کلی تغییر میده، ما رو به سمت مسیرهای دستیابی به رویاهامون هدایت می‌کنه و کل زندگیمونو متحول می‌کنه و نقطه عطفی میشه توی کل زندگیمون و به نقطه‌ای میرسونه که میگیم، زندگی من به دو قسمت تبدیل میشه: زندگی من قبل از خواندن این کتاب؛ زندگی من بعد از خواندن این کتاب، سپاس فراوان از خداوند بزرگم که این کتابو در اختیار من گذاشت تا بتونم رویاهامو زندگی کنم

  3. اول کتاب اسرار ذهن ثروتمند رو از کتاب فروشی خریدم و شروع کردم بخونم.
    متون و جمله‌هایی که سطر، سطر این کتاب رو تشکیل دادن اینقدر جذاب و با بیان ساده اما در عین حال گیرا بودن که دلم میخواست حتی موقع قدم زدن هم بخونم، یا جاهایی که نمیتونم از کتاب استفاده کنم با گوشی بخونم.
    برای همین، هم خود کتاب و هم pdf کتاب رو گرقتم تا در هر فرصتی که داشتم مطالعه کنم.
    فکر کنم توضیحاتم برای بیان میزان کیفیت و خوب بودن این کتاب کافی باشه.
    از دست ندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *