اسرار ماندگاری عشق

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
اسرار ماندگاری عشق (nbookcity.com)

دانلود کتاب اسرار ماندگاری عشق

کتاب اسرار ماندگاری عشق که یکی از آثار برگزیده‌ی جان گری، این محقق تواناست؛ در رابطه با تفاوت های نگرشی مردان و زنان است.

او دید روشنی راجع به شناخت دنیای مردان و زنان به خوانندگان ارائه می دهد و مسیری را به ایشان نشان می دهد که بتوانند نسبت به یکدیگر دید مثبت داشته باشند و هماهنگی با هم عمل کنند.

نویسنده کتاب اسرار ماندگاری عشق زنان و مردان را به شناخت و درک تفاوت های خویش و برقراری ارتباط کلامی و عاطفی دعوت می کند و نشان می دهد چگونه همسران می توانند با درک این تفاوت های یکدیگر را بهتر بشناسند و در رفع نیازهای عاطفی خویش بر آیند.

او با ارائه راه حل های مفید و سازنده، در جاودانه کردن عشق بین همسران، به ایشان کمک می کنند. باشد که مقبول شما خوانندگان گرامی واقع شود و در رسیدن به اهدافتان یاریتان نماید و بتوانید این امانت الهی را هرچه بیشتر در زمین بگسترانید.

بخشی از متن

در کتاب اسرار ماندگاری عشق می‌خوانیم: روز شگفت انگیزی دارید و منتظر دیدن همسرتان هستید، اما وقتی او را می بینید، حرفش باعث می شود احساس یاس، افسردگی، بیزاری، خستگی یا از لحاظ عاطفی احساس دوری کنید. شاید متوجه برخی از این تغییرات در همسر خود شده باشید.

برای یک لحظه فهرست بالا را دوباره بخوانید، درباره‌ی این موضوع بیندیشید که ناگهان چگونه همسرتان توانایی اش را برای ابراز عشقی که لایقش هستید، از دست می دهد. احتمالا شاهد تغییرات ناگهانی بوده اید. خیلی عادی است که یک روز دو نفر دیوانه‌وار همدیگر را دوست بدارند و روز بعد از هم بیزار شوند یا با هم بستیزند.

این تغییرات ناگهانی، مبهم اما معمولی هستند. اگر علت وقوع این تغییرات را درک نکنیم، فکر می کنیم به زودی دیوانه می شویم یا به اشتباه نتیجه بگیریم عشق ما از بین رفته است. خوشبختانه توضیحی وجود دارد. در عشق، احساسات حل نشده ی ما مطرح می شوند. 

روزی احساس عشق می کنیم و روز بعد ناگهان می ترسیم به عشق اعتماد کنیم. وقتی با اعتماد و پذیرش عشق همسرمان رو به رو می شویم، خاطرات دردناک طرد شدن ظاهر می گردند. هر وقت خود را بیشتر دوست می داریم یا کسی ما را دوست بدارد، احساسات سرکوب شده ظاهر می شوند و به طور موقت بر توجه عاشقانه سایه می افکنند. 

این احساسات برای حل شدن و التيام یافتن ظاهر می شوند. ممکن است ناگهان احساس خشم، دفاع، انتقاد، رنجش، تقاضا، بی حسی یا عصبانیت كنیم. احساساتی که نتوانستیم در گذشته بیان کنیم، ناگهان وقتی احساس امنیت می کنیم لبریز می شوند.

عشق، احساسات سرکوب شده مان را ذوب می کند و کم کم این احساسات حل نشده در روابط ما ظاهر می شوند. مانند این است که احساسات حل نشده منتظر هستند تا احساس عشق کنید، بعد ظاهر شوند تا التيام يابند. همه باانبوهی از احساسات حل نشده و زخمهای گذشته مواجه هستیم که تا زمان احساس عشق، درون ما خاموش میمانند.

معرفی نویسنده

پروفسور جان گری یکی از بزرگ ترین روانشناسان جهان محسوب می شود و در حقیقت عقاید این مرد بزرگ تاثیرات شگرفی در دنیای روانشناسی بر جای گذاشته و در سراسر این پهنه گسترده کمتر کسی را می یابیم که پروفسور جان گری و آثارش را نشناسد.

ایشان سالهای بسیاری را صرف تحقیق و شناخت روحیات پیچیدهی زنان و مردان نموده اند و نتایج گرانبهای خویش را در قالب کتب گوناگون در اختیار همگان قرار داده اند.

برقراری ارتباط بین مریخی ها و ونوسی ها

وقتی مرد احساسی را بیان می کند، انگار در حال بیان واقعیت است (چیزی که به نظرش درست است اما مدرک واقعی برای حمایت از آن ندارد) قصد زن از بیان احساساتش این نیست. 

از نظر زنان احساسات، کمتر به دنیای خارج مربوط هستند و بیشتر در مورد تجربیات دنیای خارج هستند. از نظر آنها، احساسات و واقعیات دو طبیعت کاملا متفاوتند.

خلاصه کتاب اسرار ماندگاری عشق

با کتاب‌ اسرار ماندگاری عشق شما برای اولین بار یا دوباره می‌آموزید چگونه زنان و مردان می‌توانند بهتر با هم ارتباط برقرار کنند و همدیگر را درک نمایند. 

در حالی که همگی در برقراری ارتباط موفقیت‌ آمیز افکار و خواسته‌های خویش با جنس مخالف نااُمید و عاجز هستیم، موفقیت وافر کتاب‌های مردان مریخی، زنان ونوسی و متعاقب آن کتاب اسرار ماندگاری عشق (برقراری ارتباط بین مریخی‌ها و ونوسی‌ها) گواه آشکاری است که اکثر ما را برای کشف راه‌های جدید و نیکوتر برقراری ارتباط و درک یکدیگر امیدوار می‌کند.

در حقیقت، راز خلق عشقی ماندگار، ابتدا درک نیازهای شخصی خویش و سپس درک نیازهای متفاوت طرف مقابل است. اغلب اوقات، زمانی که عاشق می‌شویم، عشق خود به خود به وجود می‌آید زیرا تصور می‌کنیم اکنون همه‌ی نیازهای‌مان رفع خواهد شد، صرف‌ نظر از این واقعیت که هنوز این فرد که فکر می‌کنیم عاشقش هستیم را نمی‌شناسیم. 

زمانی که بفهمیم این شخص کامل نیست و نمی‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای ما باشد، عشق رنگ می‌بازد. ابراز احساسات منجر به بخشایش و انگیزه بیشتر برای بده بستان عشق و دلگرمی می‌شود. شما و طرف مقابل‌تان با کشف درکی نوین، پیشنهادهای مندرج در کتاب اسرار ماندگاری عشق را پشت سر خواهید گذاشت.

و راه‌هایی را کشف خواهید کرد که شما را قادر به برقراری رابطه‌ی عاشقانه با یکدیگر می‌کند. اگر رابطه‌ی شما نوپاست یا پنج سال از آن می‌گذرد، برای این‌ که بیاموزید چگونه می‌توانید فردی که عاشقش هستید را راضی‌تر نگه دارید، همیشه وقت دارید.

در اینصورت، عشق شما سرمشقی خواهد شد برای این‌که چگونه با هم می‌توانیم جهان را به مکانی دلپذیرتر تبدیل کنیم. مطالعه کتاب اسرار ماندگاری عشق را به همه زوج های ایرانی پیشنهاد می کنیم.

کتاب اسرار ماندگاری عشق

عنوان کتاب: اسرار ماندگاری عشق

برقراری ارتباط بین مریخی ها و ونوسی ها

نویسنده: جان گری

مترجم: معصومه آمدی

تعداد صفحات کتاب:  145 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل:  ۳ مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

شاید اسم کتاب درباره افسردگی باشد ولی این کتاب درباره چگونه زندگی کردن است. در فصول مختلف کتاب ما یاد می گیریم که چگونه زندگی آگاهانه داشته باشیم و از تک تک لحظاتمان استفاده کنیم و درگیر گذشته که حاصلی جز افسردگی...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1342
سعی کنید با بهره‌گیری از روش‌هایی که در این کتاب معرفی شده است بیشترین خیر ممکن را برسانید، تغییری در دنیا حاصل کنید، و به بقیه‌ی فعالانِ عرصه‌ی دیگر دوستی موثر بپیوندید. رفتار و ارزش‌های مطلوبِ فعالان جنبش...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 577

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *