با هم برای همیشه

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
با هم برای همیشه (nbookcity.com)

دانلود کتاب با هم برای همیشه

جان گری در  کتاب با هم برای همیشه همچون دیگر آثارش به تجزیه و تحلیل دنیای متفاوت زن و مرد و نیز روحیات متفاوت آنها پرداخته است.

او راهکارهایی ارائه داده تا هر زوجی بتواند از آن استفاده کند و به این ترتیب نه تنها با گذشت ایام عشق و محبت زندگی مشترک غروب نکند بلکه به سوی طلوعی جاودان سوق داده شود که از هر نوری روشن تر و از هر شوری ناب تر است.

خلاصه کـتاب

آیا ازدواج غروب عشق است و آیا تشکیل زندگی و ایجاد تعهد زنجیری است گران بر دست و پای عشاق که با گذشت ایام بر ضخامتش افزوده می شود و شادی و خوشبختی را به کام نابودی می کشاند؟ کتاب با هم برای همیشه پاسخی است به تمام این آیاها و در واقع راهکاری است برای تمام زوجها تا دریابند:

زندگی مشترک هنری است که هر زن و مردی باید از تمام ظریف کاری هایش آگاه باشند تا شاهکاری بیافرینند که هیچ قیمتی بر آن نتوان نهاد. و در این میان زن و مرد که هر یک متفاوت اما مکمل یکدیگرند باید از خواستها و ذهنیات یکدیگر آگاه باشند تا بتوانند هنرمندانه بر بوم زندگی نقشی چنان زیبا بیآفرینند که هیچ اثری را یارای رقابت با آن نباشد.

فصل های کتـاب

  1. آنچه مادرتان نمی‌توانست به شما بگوید و پدرتان نمی دانست
  2. نیاز زن‌ها، خواسته‌ی مردها
  3. شرح وظیفه‌ی جدید برای مناسبات زناشویی
  4. زن و مرد: احساس و اندیشه متفاوت
  5. مهارت‌های مردانه برای گوش‌دادن بدون ناراحتی
  6. مهارت‌های کلامی زنان و…
  7. مردها، مردانه و زن‌ها، زنانه حرف می‌زنند
  8. مردها هنوز مریخی و زن‌ها هنوز ونوسی هستند
  9. عشق جاودانه و تلاش برای صمیمیت پایدار

بخشی از متن کتاب

در کتاب با هم برای همیشه می‌خوانیم: اگر لباس های مختلفی وجود دارند که ممکن است دوست داشته باشید آنها را بپوشید، این توصیه ها را انجام دهید. لباس ها را بپوشید. اگر اندازه تان بود و دوستشان داشتید به همسرتان نشان دهید و ببینید آیا او هم مثل شما آن را دوست دارد یا نه.

اگر اینطور بود آن لباس را انتخاب کنید. توجه به این موضوع را درباره مسائل دیگر نیز توصیه میکنم. وقتی به این مسئله عادت کردید از آن به عنوان یک روش طبیعی برای حمایت از فرد مورد علاقه تان استفاده میکنید. شما سرانجام از این مهارتهای ارتباطی پیشرفته برای برقراری روابط بهتر در زندگی زناشویی تان استفاده خواهید نمود.

وقتی زنی صحبت می کند، مرد معمولا نمی داند همسرش از او چه می خواهد. گوش دادن برای مرد دشوار است زیرا متوجه نیست چه انتظاری از او می رود با زنش واقعا در مورد چه چیزی صحبت می کند. اگر مرد مهارت جاخالی دادن را نداشته باشد، هرچه بیشتر به زن توجه کند، بیشتر احساس می کند از او انتقاد می شود.

کاربران علاقمند می توانند کتاب با هم برای همیشه را به صورت رایگان از شهر کتاب دانلود نمایند.

کتاب های پیشنهادی

کتاب با هم برای همیشه

عنوان: کتاب با هم برای همیشه

نویسنده: جان گری

مترجم: میترا میرشکار

تعداد صفحات کتاب: 417 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل:  4 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

از آن روی که بوبن آدمیان را بهتر از هرکس می‌شناسد، باید از ایشان فاصله بگیرد، مبادا از افراط این همدلی بی‌مانند، که دلش او را بدان می‌خواند، از پای درآید و چون نمی‌تواند با همگان درآمیزد، تنها می‌ماند. پس برای درک او...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 720
در حقیقت تمامی افرادی که خواهان افزایش اعتماد به نفس و موفقیت‌های فردی هستند، مخاطبین اصلی این کتاب به شمار می‌آیند؛ زیرا سرچشمه تمام توفیقات اجتماعی و فردی، داشتن عزت نفس است. اگر شما به خودتان عشق...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1099

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *