چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید

آخرین ویرایش: 2 هفته قبل
چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید (nbookcity.com)

دانلود کتاب چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید

از پروفسور جان گری کتاب های متعددی منتشر شده است که بیشتر آنها انگیزشی و آموزنده بوده و توسط مترجمان زیادی به فارسی ترجمه شده است. کتاب چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید و آنچه را که دارید حفظ کنید یکی دیگر از شاهکار های این نویسنده به شمار می آید.

نویسنده در کتاب پیش رو به صورت داستان گونه و آموزنده مطالب جالبی را به مخاطب منتقل می کند. کتاب حاضر توسط مرتضی مدنی نژاد به فارسی برگردانده شده است که در زیر قسمتی از متن کتاب را برای شما  قرار داده ایم.

بخشی از متن

همین طور که شما به موفقیت های فردی نایل می شوید، زندگی کردن دیگر نامش تقلا و تنازع نیست. آنچه در گذشته مشکل بود از این پس آسان جلوه می کند. با وجود این، هنوز مشکلات زندگی پا برجاست ولی قدرت شما در رفع و رجوع آنها موفقیت آمیز تراست. 

درهائی که قبلا بروی شما قفل شده بود، باز می شوند. شما آزاد ورسته از ناراحتی ها می توانید خودتان باشید و کار هایی را انجام دهید که برای انجام آنها در این دنیا هستید. تجهیزات شما برای پیشروی بسوی آینده بیشتر خواهد بود. مشکلات غير قابل اجتناب زندگی بصورت فرصت هایی در می آید تا شما آب دیده تر شوید.

در راه هایی که شما قبل از این فرصت تجربه کردن آنها را برای ترقی و تعالی خود نداشتید گونه یی از روشنایی که از حقیقت وجود خودتان مایه می گیرد شروع بدرخشش می کند تا شما، راه را از چاه، بدرستی تشخیص دهید. (ص56 کتاب چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید)

با طلوع این نور باطن، پیمودن راه در درون تاریکی بپایان می رسد و نه تنها شما به گونه یی آشکار می توانید حس کنید که اینجا، ودراین دنیا برای انجام کاری آمده اید بلکه در می یابید که دراین دنیا تنها نیز نیستید. 

این حقیقت که افرادی وجود دارند که شما را دوست می دارند و یا اینکه در این دنیا کسی وجود دارد که از شما حمایت کند، برای شما بصورت یک زندگی ملموس و مطلوب در می آید.

بخش دیگری از متن

من کیستم؟ و چه می خواهم بکنم؟ سؤالهای رایج دهه ی بیست سالگی است. اگر ما چندان وقتی صرف نکرده ایم تا خودمان را بیابیم و دوست بداریم ، قبل از آنکه آماده برای حرکت بسوی مرحله ی بعدی باشیم ، در سن بیست و هشت سالگی،  این احساس در ما به وجود می آید که باید عقب گرد کنیم و خود را بشناسیم.

احتمال دارد که از فکر ازدواج کردن منصرف شویم، یا در بر قراری ارتباط با دیگران طفره رویم. بسیاری از زنان مجردی هستند که در دهه ی سی سالگی خود بسر می برند و در تعجب و شگفت، که چرا وضع آنان این چنین است ؟ بهر علتی که می خواهد باشد، آنها نتوانسته اند شریکی برای زندگی خود پیدا کنند.

از نقطه نظر چشم انداز مخازن عشق، جواب باین مشکل، اینست که اینان ، دردهه ی بیست، خودشان را نیز نتوانسته اند پیدا کنند. کارهائی که در نظر داشتند روزی آنها را انجام دهند، انجام نداده اند. از طرف دیگر، ارتباط های صمیمانه و خالصی با دیگران برقرار کرده اند و در نتیجه خود را گم کرده اند.

با اینکه در بسیاری از موارد، بدنبال یافتن دلیل و مدرک برای عرضه کردن به افرادی که به آنان اجازه ی ابراز وجود و نشان دادن شخصیت حقیقی خودشان را نداده اند، وقت خود را تباه کرده اند. سالهای دهه ی بیست، زمانیست که برای اکتشاف و تجربه اندوزی صرف می شود. (ص93 کتاب چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید)

اگر افراد کاملا به خودشان فرصت اینکه خودشان باشند را ندهند، یا اینکه ، به دنبال خواسته ها و آرزوهای خود نروند، بعدا ، از دستاوردهای خود راضی و خوشحال نخواهند بود. زمانیکه ما با حقیقت خودمان ارتباط بر قرار نساخته ایم ، یعنی زمانیکه خودمان را دوست نداریم، برای فردی دیگر بسیار مشکل است که بتواند خودش را با استاندارد ما تطبیق دهد و با ما زندگی کند.

هنگامیکه ما خودمان را باندازه ی کافی خوب وصالح نمی دانیم، همین طور که ممکن است زیاده طلب باشیم ، انتظاراتمان از افراد نیز ممکن است بیش از حد معقول باشد. هیچ شریک زندگی پیدا نخواهد شد که اگر ما خود را دوست نداشته باشیم بتواند با ما برابری کند.

نتیجه ی کاراین می شود که زن در برابر برقراری ارتباط، از خود مقاومت نشان می دهد مگر آنکه طرف مقابل در برابر زن تسلیم شود که در عمل، برای بعضی از مردان از خیر موضوع گذشتن، بهتر از متعهد کردن خود است.

سایر کتاب های جان گری

کتاب چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید

عنوان کتاب: چگونه می توانید آنچه را که ندارید به دست آورید

و قدر آنچه را که دارید بدانید

نویسنده: جان گری

مترجم: مرتضی مدنی نژاد

تعداد صفحات کتاب: 90 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل:  یک مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

این اثر به خوبی نشان می‌دهد که چگونه ما با ایجاد کلیشه‌های جنسیتی، ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوۀ پسران خود را از بین می‌بریم. عرف‌ها و باورهایی که ممکن است آسیب جدی به روح و خلاقیت فرزند شما وارد کند...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 836
این کتاب مشتمل بر داستان ها و حکایت های بسیار زیبا و تکان دهنده از روابط همسران است. تمامی این داستان ها حکایت از عشق دارند؛ عشق های اسطوره ای و ناب و خالص که معجزه های شگفت آوری را به ارمغان آورده اند...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 413

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *