سوپ جوجه برای تقویت روح خانم ها و آقایان

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
سوپ جوجه برای تقویت روح خانم ها و آقایان (nbookcity.com)

دانلود کتاب سوپ جوجه برای تقویت روح خانم ها و آقایان

کتاب سوپ جوجه برای تقویت روح خانم ها و آقایان باعث دگرگونی افکار شما خواهد شد و ثمرات مثبتی را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

این کتاب مشتمل بر داستان ها و حکایت های بسیار زیبا و تکان دهنده از روابط همسران است. تمامی این داستان ها حکایت از عشق دارند؛ عشق های اسطوره ای و ناب و خالص که معجزه های شگفت آوری را به ارمغان آورده اند.

از شما خوانندگان گرامی، متأهلين عزیز و جوانان عاشقی که می خواهید زندگی جدید را آغاز کنید، همسرانی که مسائل و مشکلات زندگی عشقتان را تحت الشعاع قرارداده و عزیزانی که روزمرگی و عادی شدن زندگی غباری بر روی عواطف و عشق پاکتان کشیده است تقاضا داریم که حداقل یک بار این کتاب را با دقت بخوانید.

خلاصه کتاب

دکتر باربارا دی آنجلیس نویسنده کتاب سوپ جوجه برای تقویت روح خانم ها و آقایان می گوید: عشق نیرومندتر از هر چیز دیگری است. عشق نامرئی است دیده نمی شود و قابل اندازه گیری نیست اما به اندازه کافی قدرتمند است که بتواند شما را در یک دقیقه دگرگون کند و این توانایی را به شما می دهد که تا حد امکان از هر چیزی که می توانید لذت ببرید…

ایجاد رابطه کار آسانی نیست. دسترسی به یک فرد در زندگی نیازمند سخت کوشی، فداکاری و تعهد مشترک برای ایجاد احساس درک، قدردانی و دوست داشتن آن ها در مراحل اولیه است که در آن شما به چیزهای زیادی می خندید، زمان بیشتری را صرف آشنا شدن با یکدیگر کنید. اما با گذشت زمان و اینکه ” سعادت اولیه ” تمام شده است، همه چیز ممکن است شروع به چرخش منفی کند. چیزها یکنواخت می شوند و “زندگی” اتفاق می افتد. باعث ایجاد فشار در رابطه بین شما و شریک تان می شود.

رابطه با همسر

برخی از زوج ها به این طریق کار می کنند و یک پیوند قوی تری ایجاد می کنند، اما اغلب متوجه نمی شوند و اجازه می دهند که همه چیز روی دهد زمانی که از طریق تضادهای مختلف، نیازهای فردی و مشکلات با شریک خود کار می کنید، خود را در یک رابطه بالغ و پایدارتر باز خواهید دید. رابطه شما ارزشمند و سزاوار آینده است. اگر می خواهید قدمی مثبت در حفظ رابطه خود بردارید خواندن کتاب سوپ جوجه برای تقویت روح خانم ها و آقایان را به شما توصیه می کنیم.

بخشی از متن کتاب

نمی دانستم کجا می رویم و چه کار می کنیم. ما فقط قدم میزدیم. من به تمام آن بد رفتاری هایی که از شوهرم دیده بودم و تمام رنجهایی که از دست او کشیده بودم فکر می کردم. من در آن سال ها مورد ضرب و شتم، کتک و شکسته شدن دست و پا و شلیک گلوله و آزار و اذیت قرار گرفته بودم تا اینکه بالاخره جرأت پیدا کردم از او طلاق بگیرم. من دو دختر کوچک خودم به نام های کودی و کادی را با خودم بردم. این سومین هفته ای بود که ما در خیابان سرگردان بودیم.

من سعی می کردم کاری پیدا کنم چون دیگر استطاعت پرداخت هزینه مهد را نداشتم. من می خواستم کار کنم اما نمیدانستم باید با دخترها چه کنم. آنها هنوز خردسال بودند، یکی دو ساله و دیگری چهارساله بود. من شکست خورده بودم. به مرکز خیریه محل رفتم ولی آنها ما را از خودشان راندند چون وقتی خانه را ترک کردم، یادم رفته بود شناسنامه بچه ها را با خودم بیاورم و هیچ راهی هم نبود که دوباره به خانه برگردم. من از مدیر رستوران محله که جوجه سوخاری های کنتاکی که زیاد از حد مانده و سوخاری شده بودند را بیرون می ریخت، خواستم آنها را به بچه های من بدهد.

من باید منتظر می ماندم تا او جوجه ها را در سطل زباله بیندازد. وقتی گرسنه باشی، نمیتوانی غرورت را حفظ کنی. صندوقدار رستوران به ما گفت که جوجه ها را روی سطل زباله می گذارد و من از او تشکر کردم. به این شکل چند روزی غذا داشتیم. یک روز که با دخترهایم قدم میزدیم، دم یک پیتزافروشی توقف کردم تا اگر ممکن بود یک لیوان آب برای بچه ها بگیرم. سپس یک مرد ایتالیایی جذاب و عضله ای را دیدم. او زیباترین مردی بود که تابه حال دیده بودم.

نقد کتاب سوپ جوجه برای تقویت روح خانم ها و آقایان

کتاب سوپ جوجه برای تقویت روح خانم ها و آقایان اثری ست از نویسنده ای شناخته شده که متخصص مشاوره در حیطه ازدواج است. از مهم‌ترین عرصه‌ های زندگی هر فرد، ازدواج است؛ اهمیت این موضوع به قدری است که  انسان‌ها باید خود را از مراحل اولیه آن یعنی قبل از ازدواج گرفته تا تمام فرآیندهای زندگی زناشویی، فرزندآوری و تربیت فرزند محتاج آموزش بدانند.

همسرانی که در خانواده ای این چنینی زندگی می کنند، از احساس رضایت و امنیت بالایی برخوردارند و کمتر دچار اضطراب و مشکلات روانی می شوند. در چنین خانواده هایی، هم نیازهای عاطفی و روحی فرزندان به خوبی تأمین می شود و هم مهارت های زندگی اجتماعی به خوبی در آنها شکل می گیرد. اگر هریک از همسران تنها تمایلات و خواسته‌های خود را مدنظر داشته باشد و به علایق و خواسته‌های همسرش بی‌اعتنایی کند، بی‌تردید ستون‌های زندگی مشترک آنها به لرزه درخواهد آمد.

در پایان امیدواریم از خواندن داستان های کتاب سوپ جوجه برای تقویت روح خانم ها و آقایان لذت ببرید و در مسیر درست زندگیتان از آنها بهره مند شوید.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 413 بار

Barbara%20De%20Angelis%20 %D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D8%AC%D9%84%DB%8C%D8%B3 0

عنوان کتاب: سوپ جوجه برای تقویت روح خانم ها و آقایان

نویسنده: باربارا دی آنجلس

مترجم: نرگس حيدری منجيلی

تعداد صفحات کتاب: 335 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 24.26 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

جیمسون اندرسون در کتاب شما را با وقایع و عواملی که زندگی املیا ارهات را شکل داد آشنا می کند. املیا در 24 جولای سال 1897 در شهر اتکیسون در ایالت کانزاس متولد شد. او اولین هواپیمای زندگی خود را در نمایشگاهی در آیووا...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 154
میچ آلبوم در کتاب در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند به سئوالاتی چون از مرگ چه می‌دانیم؟ مرگ چیست؟ دنیای پس از مرگ ما را به کجا خواهد برد؟ به زبان داستان و از دیدگاه خود پاسخ می دهد. در این کتاب قهرمان بطور اسرار‌آمیزی با مرگ دست و پنجه نرم می‌کند...
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 3567

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *