مریخ و ونوس در اتاق خواب

آخرین ویرایش: 3 هفته قبل
مریخ و ونوس در اتاق خواب (nbookcity.com)

دانلود کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب

در کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب تلاش شده تا مهارتهای ایجاد شرابط مطلوب برای یک رابطه جنسی متعهد و سالم برای همسران آموزش داده شود.

جان گری، مؤلف پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز (مردان مریخی، زنان ونوسی)، در این کتاب توضیح می دهد که چگونه با استفاده از مهارت های ارتباطی، می توانیم آتش عشق، صمیمیت و لذت جنسی مان را در رابطه افزون تر، پردوام تر و ژرف تر کنیم.

با مطالعه این کتاب درخواهید یافت که به رغم تفاوت های بسیار میان مردان و زنان از نظر نیازهای زیست شناختی، عاطفی و شناختی چگونه همسران می توانند با تعدیل های جزئی در نگرش ها، برنامه ها، فنون و مهارت های ارتباطی، رابطه جنسی سالم تری داشته باشند.

خلاصه کتاب

مطالعه درباره تفاوت های زن و مرد می تواند روش های تازه ای را برای بهبود رابطه زناشویی روشن کند. آگاهی از این تفاوت ها به ما نشان می دهد که مسائل به وجود آمده در بین زنان و مردان مشابه اند و فقط مسئله زندگی خودمان نیستند و سبب ایجاد تغییر حیرت انگیز در رابطه و شروع عشق دوباره است. بدون داشتن این اطلاعات و موضوعات اصولا” نمی توان در زندگی زناشویی موفق بود. کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب گزیده ای از سخنرانی های دکتر جان گری در مورد روابط بین زوج ها و عوامل پایداری روابط مثبت آنان است.

نویسنده در این کتاب که راهنمایی کاربردی برای زوج‌ها برای تداوم عشق و رابطه جنسی سالم، متعهدانه و عاشقانه به شمار می‌آید، روحیات زنان و مردان را در روابط خصوصی شرح می دهد تا از این طریق راه درک متقابل زوج‌ها را فراهم آورد. دکتر گری کارشناس مسائل جنسی در این کتاب توضیح می دهد که چطور می توانید برای حس شور و هیجان در زندگی زناشویی تان و کسب صمیمیت بیشتر از مهارت های ارتباطی پیشرفته استفاده کنید. خداوند بزرگ بنا به علم بی پایان خود، در هر سیستمی درمان آن را قرار داده است. این همان اصلی است که نظریه‌پردازان سیستمیِ خانواده درمانی بر آن اعتقاد دارند؛ و رابطه جنسی، یکی از همان مهم‌ترین و اساسی‌ترین مکانیزم‌های درمانیِ درون سیستمی است.

در واقع همان‌گونه که گلبول‌های سفید به‌عنوان مکانیزم خودکار دفاعیِ بدن عمل می‌کنند و روزانه تعداد زیادی ازمیکروب‌ها و… را بعد از ورود به بدن بدون آگاهی‌مان از بین می‌برند، رابطه جنسی نیز در سیستم خانواده این چنین نقشی را ایفاء می‌کند. یعنی در یک سیستم سالم (خانواده)، هر گونه دلخوری، نارضایتی و… به‌ وسیله این هدیه خداوندی به‌ صورت نسبی حل می شود. به بیانی دیگر با اعتقاد به این‌که همه انسان‌ها با یک‌دیگر تفاوت‌های شخصیتی و رفتاری دارند، حلقه مفقوده‌ای که در یک زندگی زناشویی می‌تواند باعث کمرنگ شدن این تفاوت‌ها شود «سکس عالی» است. به یاد داشته باشید که خداوند بزرگ، هیچ چیزی را بدون حکمت خلق نکرده است.

بخشی از متن کتاب

بسیاری از اوقات وقتی که زوجین داشتن رابطه جنسی را متوقف می کنند، برگشتن و به دست آوردن مجدد آن بسیار دشوار است. وقفه و گسیختگی رابطه جنسی ممکن است به علت ناخوشی، بیماری، جر و بحث و مشاجرات و به خصوص یک دوره فشار روانی باشد. بعد از آن که زوج ها آهنگ رابطه جنسی شان را از دست دادند، ممکن است مشکلات زیادی برای برگشتن به وضعیت قبلی داشته باشند.

وقتی که شما مدت زمانی نسبتا طولانی، رابطه جنسی نداشته اید شروع کردن مجدد آن، مشکلاتی به همراه خواهد داشت. اگر شما از مهارت های پیشرفته استفاده کنید، برای برگشتن مجدد به آهنگ رابطه جنسی مشکلی نخواهید داشت. «جیم» چند ماهی بود که از کارش اخراج شده بود و تا حدی احساس افسردگی می کرد. «جولی»، همسر جیم، که ۳۰ سال داشت نیز مأیوس و دلسرد بود، البته نه فقط به خاطر این که همسرش همیشه در غار تنهایی اش فرور رفته بود، بلکه همچنین به خاطر این که آنها تمام این مدت رابطه جنسی نداشتند.

دراین مدت «جولی» وضعیت «جیم» را درک می کرد، او به سختی کار می کرد و بسیار صبور بود. سرانجام «جیم» یک کار جدید به دست آورد و رفته رفته وضعیت خیلی بهتری پیدا کرد. همه چیز بهترشد به جز این که دیگر رابطه جنسی ای وجود نداشت. من یک روش جدید برای داشتن رابطه جنسی به آنها پیشنهاد دادم. من توصیه کردم که هر وقت «جولی» خواهان رابطه جنسی است، بعضی چیزها شبیه به اینها را به «جیم» بگوید: من احساس می کنم که امروز به راستی از نظر جنسی برانگیخته شده ام…

نقد کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب

آداب عاشقانه روش هایی هستند تا عمیق ترین احساسات واقعی به راحتی ابراز شود. خواننده با مطالعه کتاب حاضر در خواهد یافت همان طور که قطب منفی آهن ربا قطب مثبت آهن ربایی دیگر را جذب می کند با ابراز قطب های جنسی مخالفمان می توانیم قدرت جذب اشتیاق و لذت خود را در رابطه زناشویی با همسرمان افزایش دهیم.

مطالعه کتاب مریخ و ونوس در اتاق خواب نه تنها برای مشاوران زناشویی، بلکه برای عموم زوج ها مفید خواهد بود.

تعداد بازدید: 4,002 بار

John%20Gray%20 %D8%AC%D8%A7%D9%86%20%DA%AF%D8%B1%DB%8C 3

عنوان کتاب: مریخ و ونوس در اتاق خواب

(مریخی ها و ونوسی ها در ارتباط جنسی سالم)

زناشویی درمانی جنسی

راهنمای کاربردی زوجین برای تداوم عشق و رابطه جنسی سالم، متعهدانه و عاشقانه

نویسنده: جان گری

مترجمان: دکتر روح الله بای و دکتر فاطمه بای

تعداد صفحات کتاب: 366 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 31.55 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

ماجرای این کتاب در یک کافه رخ می دهد. جایی که در آن، جان با افرادی که در کافه هستند در مورد سوالات خاصی صحبت می کنند. جان یک هفته مرخصی گرفته است و می خواهد از هرچیزی که مربوط به کار است دور باشد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2543
کتاب راهنمای مردان برای شناخت زنان نوشته‌ی جان گاتمن، جولی شوارتز گاتمن ، داگلاس آبرامز و راشل کارلتون آبرامز است. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت و سبک زندگی با موضوع خانواده و همسرداری است. جان گاتمن و همکارانش در این کتاب از آنچه خواسته‌ی واقعی زنان است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 5480

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *