تمرین موفقیت در بازار کار

تمرین موفقیت در بازار کار (nbookcity.com)

دانلود کتاب تمرین موفقیت در بازار کار

برایان تریسی درباره موفقیت در فروش، سال ها تحقیق کرده و یافته هایش را در کتاب تمرین موفقیت در بازار کار با شما به اشتراک می گذارد.

بعضی شرکت ها هستند که بیش از حد موفقند، اما تبلیغات چندان زیادی نمی کنند. در عوض، تمام تلاش خود را آنچنان بر جلب رضایت مشتریان خود متمرکز می کنند که این مشتریان نه تنها دوباره از آنها خرید می کنند بلکه به دیگران هم خبر می دهند که این تجارت تا چه اندازه خوب است.

برآورد شده است که یک مشتری راضی به پنج تا از هشت مشتری احتمالی در مورد آن محصول و سرویس پیشنهاد خرید می دهند. از طرف دیگر، یک مشتری ناراضی به ۱۵ نفر توصیه می کنند که آن محصول یا سرویس را خریداری نکنند. بعلاوه، به کمک اینترنت، یک مشتری راضی یا ناراضی می تواند در مورد تجربه ای که با شما داشته است، با هزاران نفر صحبت کند. با خواندن کتاب تمرین موفقیت در بازار کار رازهای فروش موفق و جذب مشتری را قدم به قدم خواهید آموخت.

خلاصه کتاب

طبق گفته های برایان تریسی در کتاب تمرین موفقیت در بازار کار، آنچه بر فروش و سود‌ دهیِ شما بیشتر از هر چیز تاثیر می‌ گذارد، توانایی شما در تفکر، برنامه‌ ریزی و اقدامات استراتژیک است. بسیار کم پیش می‌آید که تنها اعمال یک تغییر، تفاوت فاحشی در نتیجۀ کار به وجود آورد. برای موفقیت و شکست در تجارت دلایل خاصی وجود دارد. در تجارت درخصوصی این معیارها هر چه صراحت تان بیشتر باشد، می‌ توانید اقدامات و تصمیم‌ های بهتری اتخاذ کنید.

با تحلیل و مقایسه تجارت تان با دلایل این شکست ها و موفقیت ها، برای بهبود میزان فروش و سود دهی خود، به بینش کلیدی مورد نیاز، دست پیدا خواهید کرد. شنیده اید که می‌گویند: «آنچه نمی دانید به شما آسیب نمی‌ رساند.» خوب، در تجارت خلاف این جمله صدق می کند، یعنی «آنچه نمی دانید باعتث شکست شماست». کتاب تمرین موفقیت در بازار کار یکی دیگر از آثار برجسته و پرفروش برایان تریسی حاوی تمرین هایی کارآمد برای آنان که می خواهند در زندگی موفق شوند و موفق بمانند.

بخشی از متن کتاب

هر بازار و هر محصول و سرویسی در یک بازار می تواند به قسمت های متعددی تقسیم شود. این قسمت ها به محصولات یا سرویس و به انواع مشتریانی قلمداد می شود که این محصولات یا خدمات را خریداری می کنند. به واسطه این تقسیم بندی، فروش محصولات ارزان قیمت به منظور رسیدن به بالاترین رتبه بندی کیفیتی در تفکیک یک خاص بازار امکان پذیر است. تجارت خانه و جواهری تیفانی جواهرات گران قیمت و دیگر محصولات اصلی را به افراد ثروتمندی که قیمت برایشان اهمیتی ندارد، به فروش می رسانند.

در بین جواهرفروشان، تیفانی از رتبه بندی بالایی در کیفیت برخوردار بوده و همینطور سوددهی بالایی دارد. جواهرفروشی زالز، یک مغازه زنجیره ای است که به اقشار متوسط جامعه خدمت رسانی می کند. این مغازه مجموعه ای گسترده حلقه های نامزدی، ازدواج و دیگر جواهراتی ارائه می دهد که اعضای خانواده برای یکدیگر خریداری می کنند.

در تقسیم بندی بازار این دسته، زالز رتبه بندی بالایی در خدمت رسانی به قشر خاصی از مشتریان داشته و هر سال می تواند سود قابل توجهی از آن خود کند. مطمئنا رستوران های مک دونالد را نمی توان با یک رستوران درجه اول مقایسه کرد اما در تقسیم بندی بازار، مک دونالد به واسطه فست فودهای بسیار با کیفیتش شهرت بسیار زیادی دارد. به همین دلیل است که این شرکت در بازار فست فود بسیار موفق و سودرسان بوده و مک دونالد سوددهی بالایی دارد.

نقد کتاب تمرین موفقیت در بازار کار

برایان تریسی کار خود را از صفر شروع کرد. یکی از موفق ترین مشاوران تجارت در ایالات متحده و یکی از مشهورترین سخنرانان حرفه ای در جهان به شمار می رود. تریسی حدود سی کتاب نوشته که تعدادی از آنها به ۱۲ زبان ترجمه شده است. وی در رشته تجارت و مدیریت درجه دکترا دارد و تحصیلاتی نیز در زمینه تاریخ، فلسفه، علوم اقتصادی، مذهب، متافیزیک، و روان شناسی دارا می باشد. برایان در کتاب تمرین موفقیت در بازار کار روشی عالی برای تبدیل ایده ها و دیدگاه ها به استراتژی های عملی دارد که سریع عمل می کنند و زود نتیجه می دهند.

تعداد بازدید: 455 بار

Brian%20Tracy%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C 23

عنوان کتاب: تمرین موفقیت در بازار کار

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: هنگامه خدابنده

تعداد صفحات کتاب: 455 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 12.6 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

برایان تریسی در کتاب فقط ساکت شو و کارت رو انجام بده، یک روش ساده، عملی و اثبات‌ شده هفت‌ قسمتی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت تا در چند ماه و چند سال آینده به موفقیت‌هایی دست پیدا کنید که از موفقیت‌هایی که اغلب مردم در طول مدت عمرشان بدست...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1844
برایان تریسی در کتاب تفویض اختیار نظارت و سرپرستی مطالب مفیدی هم‌چون سه خصوصیت برترین مدیران، هفت راهکار واگذاری کارآمد، آشنایی یا چهار تیپ شخصیتی، دوری از واگذاری معکوس و چندین نکته‌ی مهم و موثر دیگر به شما می‌ آموزد.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 387

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *