ساخت کسب و کار فوق العاده

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
ساخت کسب و کار فوق العاده (nbookcity.com)

دانلود کتاب ساخت کسب و کار فوق العاده

کتاب ساخت کسب و کار فوق العاده یکی دیگر از آثار برایان تریسی می باشد. همان گونه که از عنوان کتاب پیداست این کتاب به شما در جهت پیشرفت حیطه کاریتان و ساختن کسب و کاری لذت بخش کمک می کند.

برایان تریسی و مارک تامسون  در کتاب، مجموعه‌ای از روش‌ها و تکنیک‌های واضح، ساده، عملی و قدرتمند را در اختیار شما قرار می‌دهند که می‌توانید در هر بازاری کسب و‌ کار فوق‌العاده‌ای بسازید و با هر رقیبی روبه‌ رو شوید. این کتاب نشان می‌دهد چگونه مشتریان را جذب کنید، کاری کنید دوباره سراغ شما بیایند و دوستان خود را نیز به شما معرفی کنند! همچنین، به شما می‌گوید چگونه باتمرکز برزمان، پول و منابع خود، سودمندترین خدمات، محصولات و فعالیت‌ها را ارائه دهید. این اثر پرفروش‌ترین کتاب آمازون در زمینه کارآفرینی و پرفروش‌ترین کتاب یو.اس.ای.تودی می‌باشد.

مروری بر فصل های کتاب

کتاب ساخت کسب وکار فوق العاده نتیجه هزاران ساعت تحقیق در کسب‌و‌کارهای مختلف وفرهنگ‌های گوناگون است. نتیجه این پروژه پژوهشی، رسیدن به 7اصل مهم در کسب‌وکار است که تمامی شرکت‌های موفق جهان از آن برخوردارند. اگر کسب‌و‌کارتان با مشکل مواجه است، احتمالا تمامی این اصول را در کسب‌و‌کار خود بکار نمی‌برید. هرکدام از این هفت اصل مهم و باارزش کسب‌و‌کار، در یکی از فصل‌های این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرند.

نگارنده در کتاب حاضر راه‌های جذب مشتری و تمرکز بر زمان، پول، منابع خود و خدمات برای ارائه محصولات و فعالیت‌های سودمند را نشان می‌دهد. کتاب حاضر روش‌هایی ساده و آزموده شده درباره هر مرحله از روند رشد سریع سازمان و ترتیب صحیح آن‌ها را به شما می‌آموزد. بدون درگیر‌ شدن در موارد اغراق‌آمیز یا مطالب پیچیده آکادمیک، کارهای لازم و نحوه انجام آن‌ها را می‌آموزید و دیدگاه جدیدی نسبت به آینده کار خود پیدا می‌کنید. کارشناسان رشد کسب و‌ کار، مارک تامسون و برایان تریسی به شما و تیم‌تان کمک می‌کنند تا با پیمودن هفت گام اساسی، استراتژی‌های پایداری برای جذب مشتریان فوق‌العاده و به‌ کارگیری مدیران بهتر، توسعه دهید.

شما مهارت‌ تدوین طرح‌های مفیدتری که برای سایر مدیران و کارآفرینان بزرگ، نتیجه‌بخش بوده‌اند را کشف خواهید کرد. خواهید دید که چه ساده می‌توانید تجربه‌ای پایدار در ذهن مشتری خلق کنید و یا این تجربه را نابود سازید و همچنین روش‌های مشخص کردن اولویت‌های مهم‌ در کسب و‌ کار، در حوزه‌هایی که بیشترین اهمیت برای مشتریان‌تان دارند را یاد می‌گیرید. هدف از نگارش این کتاب، یافتن پاسخ سوالاتی است که بیشترین اهمیت را در آینده کسب و‌ کار شما و موفقیت نهایی خود شما دارند. پس منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون بروید و کسب و‌ کار فوق‌العاده‌ای بسازید!

بخشی از متن کتاب

بهترین فرایند فروش فرایندی است که طی آن، مشکلات مصرف‌کننده را – با جزئیات واقعی – به او گوشزد کرده و سپس مزایای حاصل از راه‌حل‌های خود را به او نشان می‌دهید. البته، بزرگ‌ترین بخش فروش تا بعد از فروش ادامه پیدا می‌کند. وقتی فروشی انجام می‌دهید، باید خدمت یا محصول را تحویل دهید و مطمئن شوید که به‌طور رضایت‌ بخشی مورد استفاده قرار می‌گیرد و تا زمان مشخصی بعد از فروش، پاسخگوی شکایات و نگرانی‌های مشتریان باشید.

به همین دلیل، مشتری در ابتدا به دنبال ارتباط است. تا زمانی که مشتری نگران است، ارتباط با فروشنده بسیار مهم‌تر از خود محصول یا خدمت است. قانونی با عنوان «قانون تلاش غیر‌مستقیم» در فروش وجود دارد. بر اساس این قانون هرچه بر ارتباطات (رویکرد غیرمستقیم) تمرکز کنید، فروش بهتری خواهید داشت. اما هرچه بیشتر بر فروش تمرکز کنید و ارتباطات را نادیده بگیرید، احتمال فروش یا برقراری ارتباط خوب با مشتری ضعیف‌تر خواهد شد.

تعداد بازدید: 1,778 بار

Brian%20Tracy%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C 17

عنوان کتاب: ساخت کسب و کار فوق العاده

نویسندگان: برایان تریسی و مارک تامسون

مترجمان: ژان بقوسیان و بنفشه عطرسائی

تعداد صفحات کتاب: 248 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.35 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

 

به درخواست مترجم حذف شد.

برایان تریسی در سال 1944 ونکوور کانادا و در خانواده‌ای به دنیا آمد که حتی بر سر پرداخت قبض‌های آب و برقشان هم مانده بودند! پدرش شغل مشخصی نداشت و او و سه برادرش با لباس‌هایی که از خیریه تهیه شده بود، به مدرسه می‌رفتند. والدینش البته شریف بودند و به اصول اخلاقی پایبند اما به شدت در فقر به سر می‌بردند. از زمانی که برایان تریسی به یاد می‌آورد، همیشه برایش سؤال بود که چرا خانواده‌های دیگر از کیفیت زندگی بالاتری برخوردارند و آن‌ها در باتلاقی از مشکلات دست و پا می‌زنند.

از این قسمت می توانید دسته بندی یا نویسنده مورد نظر خود را انتخاب کنید و به همه کتاب های منتشر شده در سایت دسترسی داشته باشید و یا اسم کتاب مورد نظر خود را وارد کنید.

انتخاب دسته بندی

کاربران عزیز در صورت تمایل می توانید با کلیک روی آیکون های زیر ما را در اینستاگرام دنبال کنید. همچنین با عضویت در کانال رسمی شهرکتاب می توانید به همه مطالب سایت در تلگرام دسترسی داشته باشید.

Instagram

اینستاگرام

Telegram

کانال تلگرام

نوشته‌های مشابه

برایان تریسی در کتاب انگیزش بر روی بهبود ارتباط میان مدیر و کارمند تمرکز کرده است. در یک محیط کاری دادن انگیزه به کارمندان هم از نظر روانی محیط را شاد و پر از خلاقیت می‌کند و هم نتیجه کار را کیفی و کمی بهبود می‌بخشد.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 5978
کتاب فروش موفق دربردارنده ظرافت های خاصی است که برخی از آنها به دنیای درون فردی و ویژگی های فروشنده و برخی دیگر به نحوه تعامل و ارتباط او با خریدار و نیز شناخت ویژگی های عمومی بازار مربوط می شود.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 4660

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *