نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس

نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس (nbookcity.com)

دانلود کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس

با خواندن کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس برایان تریسی، پی می‌ برید می‌ توانید همه‌ی کارهای سازنده‌ ای را انجام دهید که ذهنتان را بر انجام‌ دادن آنها متمرکز می‌ کنید.

در این کتاب می‌ آموزید چگونه اعتماد به‌ نفس، شهامت و اراده‌ی تزلزل‌ ناپذیرتان را در هر بخش از زندگی به‌ کار ببرید. شما می‌آموزید شجاعانه با همه‌ی مشکلات و فرصت‌های زندگی‌تان رو به‌ رو شوید. شما برای دستیابی به موفقیت، کمال و کامیابی در هر بخش از زندگی‌تان توانایی‌هایی استثنایی دارید. اگر یک‌صد بار دیگر هم به دنیا می‌آمدید؛ باز هم نمی‌توانستید همه‌ی استعدادها و توانایی‌های طبیعی وجودتان را به‌کار ببرید.

یگانه مانع موجود، بین شما و واقعیت‌یافتن زندگی دلخواهتان، فقط و فقط ترس است. با خواندن کتاب اعتماد به نفس برایان تریسی بسیاری از ترس‌های زیان‌ بار شما برای همیشه از بین خواهند رفت.

خلاصه کتاب

هر مرد یا زنی که به موفقیتی فراتر از معمول رسیده، در مقایسه با انسان‌های معمولی، از اعتمادبه‌نفسی بیشتر بهره‌مند بوده است. وقتی به مرحله‌ای می‌ رسید که توانمندی‌های وجودتان را به‌ معنای واقعی باور می‌ کنید و پی می‌برید می‌توانید کمابیش همه‌ی کارهای ارزشمندی را به‌ ثمر برسانید که به‌ راستی خواستار به‌ ثمر رساندنشان هستید؛ آینده‌ای پربار خواهید داشت. با اعتماد به نفس بیشتر، بی‌تردید جسورتر خواهید بود و برای زندگی‌تان بیشتر تصویرپردازی خواهید کرد. در این صورت، خلاق‌تر هستید و مشتاقانه می‌کوشید اندیشه‌ها و راهکارهایی جدید و متفاوت را برای انجام کارها بیازمایید.

شما با اشتیاق بسیار به گزینه‌های غیرمعمول و شاید هم مخاطره‌آمیز توجه می‌کنید و با تمام وجودتان برای به‌ثمررساندن طرح‌هایی متعهد می‌شوید که شاید اکنون برای شما غیرممکن به‌نظر می‌رسند. با اعتماد به نفس بیشتر، در هر بخش از زندگی شغلی‌تان، عملکردی متفاوت و مؤثر خواهید داشت. شاید تصمیم بگیرید برای ترفیع‌گرفتن یا افزایش حقوقتان درخواست بدهید. شاید حتی بخواهید شغل، سازمان محل کار یا زمینه‌ی فعالیت‌تان را تغییر دهید. در این صورت، اقدامات لازم را بی‌درنگ به‌ثمر می‌رسانید تا هرچه سریع‌تر پیشرفت کنید. کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس شما را برای شرکت در ماراتنی ذهنی آماده می‌کند.

این ماراتن، همچون دوی ماراتن، از نظر جسمانی دشوار و دردناک نخواهد بود؛ اما برای به‌ثمررساندن آن باید سخت‌کوش باشید. میزان سخت‌کوشی و تلاش شما در این زمینه تعیین خواهد کرد که چه پیامدهایی به‌ دست می‌آورید. راهکارهای تأییدشده و کاربردی این کتاب برمبنای زندگی و رفتار بسیاری از مردان و زنان موفق در دنیای امروزی به‌دست آمده و اعتبار علمی همه‌ی آن‌ها با پژوهش و تجربه ثابت شده است. اگر این راهکارها را در زندگی‌تان به‌کار ببرید؛ می‌توانید اعتماد به نفس تان را تقویت کنید، به‌گونه‌ای که به خواسته‌های ارزشمندتان در زندگی برسید.

بخشی از متن کتاب

به‌هرحال، اعتماد به نفس در واقع حالتی ذهنی برمبنای ساختار باورهای انسان است. باور و ایمانتان به شما توانایی می‌ بخشد تا در رویارویی با موقعیت‌های ناشناخته عملکردی جسورانه داشته باشید. اعتماد به نفس به شما توانایی می‌ بخشد همواره با آرامش و پذیرش با تغییرات، دشواری‌ها و بدبیاری‌های پیش‌بینی‌نشده روبه‌رو شوید. اعتمادبه‌نفستان همچنین سبب می‌شود در هر موقعیتی به شیوه‌ای مؤثرتر واکنش نشان دهید…

وقتی انرژی وجودمان را برای دستیابی به اهداف کوچک‌تر به‌کار می‌بریم؛ اعتماد به نفس مان برای تعیین‌ اهدافی بزرگ‌تر و دستیابی به آن‌ها افزایش خواهد یافت. اعتماد به نفس ما در حالی پرورش می‌یابد که به‌ تدریج پیشرفت می‌کنیم و به مرحله‌ای می‌رسیم که دیگر از به‌ عهده‌ گرفتن مسؤولیت‌های مهم نمی‌هراسیم. درحقیقت، عادت تعیین‌ اهداف بزرگ‌تر و دستیابی به آن‌ها برای تقویت اعتماد به نفس و توانایی شخصی ما ضروری است. فقط زمانی می‌توانید خودتان را به‌ معنای‌ واقعی باور کنید که می‌دانید می‌توانید همه‌ی مسئولیت‌های خودتان را با مهارت انجام دهید.

نقد کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس

برایان تریسی بیش از ۲۵ سال، درباره‌ی مردان و زنان موفق پژوهش کرده‌ است. در واقع او می‌خواست به ویژگی‌هایی مشترک در این افراد پی ببرد که سبب شده بود آنان به موفقیتی فراتر از انسان‌های معمولی برسند. او هزاران کتاب، مقاله و پژوهش را درباره‌ی موفقیت خوانده و به این نتیجه رسیده‌ است که: یکی از ویژگی‌های بنیادین برای دستیابی به موفقیت نیروی شگفتی‌آفرین اعتماد به نفس است.

در پایان خواندن کتاب نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس را به تمام طرفداران قلم برایان تریسی توصیه می کنیم.

تعداد بازدید: 1,666 بار

Brian%20Tracy%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C 21

عنوان کتاب: نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس

چگونه در هر بخش از زندگیتان به انسانی توقف ناپذیر، توانمند و جسور در مسیر موفقیت تبدیل شوید

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: سیما فرجی

تعداد صفحات کتاب: 276 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 13.9 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

این کتاب ما را با زبان بدن آشنا می‌ کند و به ما کمک می‌ کند تا با بهره‌گیری از آن، به جذابیت خودمان بیفزاییم.  میل به تلاش، نگاهی خاص، طرز راه رفتن، تناسب اندام، آوای صدا، سهولت در حرکات و رفتار. اصلاً لازم نیست که خوش تیپ یا زیبا باشید؛ تمام آنچه نیاز دارید جذابیت است.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1465
بعضی شرکت ها هستند که بیش از حد موفقند، اما تبلیغات چندان زیادی نمی کنند. در عوض، تمام تلاش خود را آنچنان بر جلب رضایت مشتریان خود متمرکز می کنند که این مشتریان نه تنها دوباره از آنها خرید می کنند بلکه به دیگران هم خبر می دهند...
بروزرسانی: 3 سال قبل
تعداد بازدید: 455

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *