جذابیت و زبان بدن

جذابیت و زبان بدن (nbookcity.com)

دانلود کتاب جذابیت و زبان بدن

توجه به زبان بدن بسیار مهم است. شاید گاهی ناخواسته رفتار یا حرکتی انجام دهیم که نشانه بی ادبی و بی احترامی ما به طرف مقابلمان باشد. در صورتی که با آگاهی به زبان بدن می‌ توانیم از بروز سوتفاهم‌ های ناخواسته جلوگیری کنیم و جذابیت خود را در مقابل دیگران حفظ کنیم. برایان تریسی در این کتاب درباره دو مبحث مهم یعنی جذابیت و زبان بدن صحبت می‌کند.

بخش زیادی از دستیابی به موفقیت در زندگی شخصی و کاری شما به وسیله‌ی توانایی تان در برقراری ارتباطی مؤثر با سایر افراد تعیین می‌ شود. هوش اجتماعی یا به عبارت دیگر توانایی تأثیر متقابل، گفتگو، مذاکره و متقاعد کردن دیگران، مهمترین ویژگی و خصوصیتی است که می‌توانید داشته باشید. این هوش اجتماعی قابل پرورش و توسعه است. کتاب جذابیت و زبان بدن ، مطالبی را در اختیار شما قرار می‌دهد که به کمک آن می‌توانید دیگران را متقاعد کرده و در هر موقعیتی بر آن‌ها مسلط شوید.

خلاصه کتاب

همیشه گفته‎ اند اگر خود را بشناسی، خدا را شناخته ‎ای. بهترین نمونه آزمایشگاهی برای شناخت خدا و هستی، وجود خود شماست که می‎ تواند مورد شناسایی و ارزیابی قرار گیرد. برایان تریسی یکی از همین افراد می‌ باشد که با آگاهی یافتن نسبت به قدرت‌های پنهان در روابط انسانی به بالاترین درجه فکری راه یافته و خدمات بی‌نظیر و مثمر ثمری را به جامعه بشری ارزانی داشته است. با یادگیری برخی نکات و حقایق ساده درباره جذابیت و تمرین شگردهایی که در کتاب جذابیت و زبان بدن معرفی می‌شوند، می‌توانید میزان اثربخشی و خوشایند بودن رفتار خود با دیگران را به میزان قابل توجهی بالا ببرید.

این کتاب ما را با زبان بدن آشنا می‌ کند و به ما کمک می‌ کند تا با بهره‌گیری از آن، به جذابیت خودمان بیفزاییم.  میل به تلاش، نگاهی خاص، طرز راه رفتن، تناسب اندام، آوای صدا، سهولت در حرکات و رفتار. اصلاً لازم نیست که خوش تیپ یا زیبا باشید؛ تمام آنچه نیاز دارید جذابیت است. کتاب جذابیت و زبان بدن برایان تریسی، کتابی روانشناسی است برای ایجاد ارتباطهای موثر در اجتماع.

بخشی از متن کتاب

رازهای افراد اجتماعی بزرگ به هیچ وجه اسرار محسوب نمی شوند. آنها در واقع روش های اثبات شده ای از رفتار با دیگران هستند؛ به گونه ای که سایرین در مقابل شما احساس راحتی کرده و پذیرای گفتار و پیامتان باشند. در نتیجه، آنها تمایل بیشتری برای تحت نفوذ بودن از جانب شما، خرید از شما، وارد شدن به روابط کاری و شخصی با شما و داشتن فکری مثبت در خصوص شما خواهند داشت. باور کنید که توانایی شما در افسونگری، اینکه حقیقتا دوست داشتنی و خوشایند باشید؛ بیشتر از هر کیفیت دیگر، درهای بسیاری را به رویتان خواهد گشود.

هر چه بیشتر مردم دوستتان داشته باشند و از شما به عنوان یک فرد خونگرم و معاشرتی یاد کنند؛ بیشتر خواهان ملاقات با شما، گوش دادن به حرف هایتان، در محضر شما بودن و دعوت شما به جمع خود خواهند بود. در میان هزاران نطق و گفتاری که تاکنون داشته ایم و از میان هزاران نفری که از ما پیروی کرده اند؛ همواره گفته ایم: “پربهاترین متاع جهان نیروی جاذبه است نه طلا و الماس”. اعتبار شما، اینکه مردم در غیابتان، چه فکری راجع به شما می کنند و در موردتان چه می گویند؛ ارزشمندترین دارایی شخصی و حرفه ای شما بشمار می رود. این مجموع اثری است که در هنگام معاشرت با دیگران بر روی آنها به جای گذاشته اید.

با آموختن حقایقی ساده در مورد جذابیت و تمرین شگردهایی که در صفحات آینده مطالعه خواهید کرد؛ میتوانید اثربخشی و خوشایند بودن رفتار خود با دیگران را به طرز چشمگیری بهبود ببخشید؛ با خویشاوند خود آغاز کنید و سپس آن را در رابطه با هر کسی که ملاقات می کنید عمومیت دهید. شما در ملاقات با هر کسی موفق تر خواهید بود؛ درآمد بیشتری خواهید داشت؛ سریعتر ترفيع خواهید گرفت؛ فروش بیشتری خواهید داشت؛ در مذاکرات بیشتری مستولی خواهید شد؛ و بیش از پیش با نفوذ و قانع کننده خواهید بود.

نقد کتاب جذابیت و زبان بدن

هدف نویسنده کمک به شما در دست یابی به اهداف شخصی و تجاری خود، سریع تر و آسان تر از حد تصورتان است. برایان به بیش از هزار شرکت مشاوره داده است و برای بیش از 5 میلیون نفر در کشورهای ایالت متحده، کانادا، و 55 کشور دیگر در سرتاسر دنیا سخنرانی و سمینار برگزار کرده است. زبان بدن ما ابزاری مهم است که ما معمولاً پیامهای مختلفی را که ممکن است منتقل کنیم ، متوجه نمی شویم. آگاهی از رفتارهای ما می تواند به ما در بهبود ارتباطات غیر کلامی کمک کند. اگر به دنبال بهبود زبان بدن خود هستید ، شاید بتوانید با برخی از موارد ذکر شده در کتاب جذابیت و زبان بدن برایان تریسی شروع کنید.

تعداد بازدید: 1,465 بار

Brian%20Tracy%20 %D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%B3%DB%8C 19

عنوان کتاب: جذابیت و زبان بدن

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: زهرا یونسی

تعداد صفحات کتاب: 200 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 9.9 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

در حالی که کتاب هاگاکوره سالها متنی مخفی بود که فقط برای خادمان جنگجو مذهب هیزن که نویسنده به آن تعلق داشت، شناخته می شد، بعدا به عنوان یک نمایشگاه کلاسیک از اندیشه سامورایی شناخته...
بروزرسانی: 12 ماه قبل
تعداد بازدید: 706
در رمان شهرهای نامرئی خیال‌پردازی‌هایی در سفر به شهرها محور داستان‌ هستند که از گفت‌ وگوی خان مغول و مارکوپولو حاصل شده‌اند. نویسنده این‌گونه مخاطب را با خود به شهرهایی خیالی می‌برد که هر کدام با نام زنی شناخته می‌شوند که گویی این انتخاب نام‌ها بی‌دلیل نیست.
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 1447

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *