رمز اعتماد به نفس

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
رمز اعتماد به نفس (nbookcity.com)

دانلود کتاب رمز اعتماد به نفس

کتی کی و کلیر شیپمن ، روزنامه‌نگاران موفق، در کتاب رمز اعتماد‌ به‌ نفس به دنبال یافتن ژن اعتماد به نفس و پرده برداشتن از تحقیقات جالب و جدید درباره ریشه‌یابی آن در مغز، به مرزهای علم عصب‌شناسی سفر کردند.

آنها پای صحبت‌های بهترین روانشناسان جهان نشستند که توضیح می‌دادند ما چگونه می‌توانیم با اقدام و عمل و مواجهه با خطر، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم و اینکه این اقدامات چگونه مسیر ما را تغییر می‌دهند. آنها با رهبران زن در عرصه سیاست، ورزش، ارتش و هنر مصاحبه کردند تا دریابند که چگونه به این عنصر کلیدی دست یافته‌اند. آنها آزمودند که چگونه کمبود اعتماد به نفس می‌تواند بر رهبری، موفقیت و پیشرفت ما تاثیر بگذارد.

خلاصه کتاب

در کتاب رمز اعتماد به نفس به شکل و گونه‌ای خاص، الهام‌ بخش، متقاعد کننده و ریزبینانه‌ای نشان داده‌ شده است که زنان و خانم‌های دنیا اگر بتوانند روی فکر، غرایز، احساساتشان کار کنند و جرات و شجاعت کافی را داشته باشند که به‌ درستی رفتار و عمل کنند؛ می‌توانند با چشمان خود تغییرات و دگرگونی بسیاری را در زندگی‌شان ببیند و آن را احساس کنند.

قابلیتی وجود دارد که برخی از افراد را از دیگران متمایز می کند؛ به راحتی قابل تشخیص است، ولی توصیف آن چندان آسان نیست. با آن، می توان جهان را تسخیر کرد و بدون آن نمی توان حتی از ابتدایی ترین پتانسیل ها پا را فراتر نهاد. این قابلیت، اعتماد به نفس است! دگرگونی و تغییر تحولی که پایه و اساس آن اعتماد به‌ نفس است. اعتماد به‌ نفس مهمترین عامل برای این دگرگونی و تحول بزرگ است که تقویت آن در خانم‌ها هدف اصلی این کتاب است. نویسندگان کتاب رمز اعتماد به نفس بسیار با دقت، ریزبینانه و هوشمندانه نقش مهم، اساسی و حیاتی اعتمادبه‌نفس در توانمند کردن زنان برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت در کارهایشان را آشکار کرده‌اند.

بخشی از متن کتاب

سوزان دیان تونی به‌عنوان صدای حق زنان در ایالات‌متحده آمریکا 50 سال برای هدفش تلاش کرد. او در سال 1906 یعنی 14 سال قبل از به بار نشستن تلاش‌هایش زندگی را وداع گفت ولی هیچ‌گاه نه به خاطر آسیب‌پذیری‌اش و نه بافکر این‌که پیروزی دور از دسترس است از فعالیت خود بازنماند. مدرسه رفتن یک دختر در پاکستان امروزی نیز نیاز به چنین قابلیتی دارد. تصور کنید وقتی یک دختر 12 ساله با مطرح کردن بحث اصلاحات آموزشی طالبان را به چالش می‌کشد و درحالی‌که مدارس در اطرافش منفجر می‌شوند با دنیا ارتباط مجازی دارد.

این قابلیت به‌شدت خودنمایی می‌کند. افراطیون او را درحالی‌که 14 سال بیشتر نداشت از اتوبوس بیرون کشیدند؛ به سر او شلیک کردند و او را نیمه‌جان در خیابان رها کردند. در چنین شرایطی ادامه تلاش برای رسیدن به هدف نیاز به حجم زیادی از یک قابلیت برجسته دارد. شکی نیست که این نوجوان قابلیتی به نام شجاعت داشت. وقتی طالبان اعلام کرد که قصد کشت وی را داشته است او بدون معطلی گفت: اغلب به آن اتفاق فکر می‌کنم… .

نقد کتاب رمز اعتماد به نفس

به دنبال موفقیت دو کتاب «تغییر مسیر» و «چرا زنان باید بر دنیا حکومت کنند»، نویسندگان کتاب پرطرفدار «ویمنامیکس» بر آن شدند که دستورالعملی آگاهی بخش و کاربردی برای درک اهمیت اعتماد به نفس -و فراگیری چگونگی دریافت آن- را در اختیار زنان از هر سن و سال و مرتبه شغلی قرار دهند. امروزه زنان شاغل بیش از همیشه کارآزموده و لایقند. ولی همچنان در محیط کار، این مردان هستند که مسلطند. کلیر شیپمن و کتی کی، نویسندگان کتاب رمز اعتماد به نفس در این کتاب علت اصلی این مسئله را اعتماد به نفس دانسته‌اند.

کی و شیپمن با تلفیق تحقیقات فوق پیشرفته در زمینه ژنتیک، جنسیت، رفتار و شناخت، با مثال‌هایی از زندگی شخصی خودشان و دیگر زنان موفق در عرصه سیاست، رسانه و تجارت، از توصیه صرف به زنان در خصوص نفوذ و عرض اندام، پا فراتر گذاشته و به جای آن توصیه‌های کاربردی و انگیزه لازم برای پر کردن فاصله‌ها و دستیابی به شغلی (و سایر اهدافی) که می‌خواهند و شایستگی آن را دارند به آنان ارائه می‌دهند.

تعداد بازدید: 2,894 بار

Claire%20Shipman%20 %20Katty%20Kay%20 %DA%A9%D9%84%DB%8C%D8%B1%20%D8%B4%DB%8C%D9%BE%D9%85%D9%86%20%D9%88%20%DA%A9%D8%AA%DB%8C%20%DA%A9%DB%8C

عنوان کتاب: رمز اعتماد به نفس (اصول اعتماد به نفس)

علم و هنر اعتماد به نفس

آنچه زنان باید بدانند

نویسنده: کتی کی و کلیر شیپمن

مترجم: مهسا ساعی شیرازی

تعداد صفحات کتاب: 375 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 19.7 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

جسد را یک روز پیش از رسیدن قطارت سوزاندند. من چه پسر بی وفایی هستم. دل آن پسر، فقط برای خودش جا داشت. آره آن پسر وظیفه ای داشت، آبرو داشت و بلند پروازی اش را وقف مادر میهن و ملت...
بروزرسانی: 12 ماه قبل
تعداد بازدید: 122
ذوب شده داستان نویسنده و معلمی است که بی خبر از همه جا پایش به زندان سیاسی و شکنجه های آن باز می شود.شخصیت اصلی داستان به ناه ناصر اسفاری، جهت جلب رضایت ماموران ساواک مجبور به قصه پردازی می شود به گونه ای که در قصه های خودش غرق می شود.
بروزرسانی: 8 ماه قبل
تعداد بازدید: 3248

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *