رمز توانگری و راز قدرت

رمز توانگری و راز قدرت (nbookcity.com)

کتاب رمز توانگری و راز قدرت

رمز توانگری و راز قدرت به زبانی ساده نوشته شده است تا برای کسانی که در اندیشه دست یافتن به ثروت هستند، راه گشایی آسان و عملی باشد.

همچنین راهنمای مردان و زنانی است که می خواهند در کوتاهترین زمان ممکن به آرزوی دیرینه خویش برسند و روش های توانگر شدن را به کار ببندند. مطالب این کتاب برای همگان، افراد هر طبقه و هر صنف با هر معلوماتی که دارند، قابل استفاده است. بنابراین با خواندن این کتاب و به کار بردن روش های آن می توانید زندگی شاد و مرفه و آسوده و بی نیازی داشته باشید.

درباره دکتر ژوزف مورفی 

دکتر “ژوزف مورفی” برای خوانندگان ایرانی نامی است آشنا که با کتاب “قدرت فکر” او به شخصیت معنوی و والای او پی بردند. مورفی پژوهشگر روح و جان است و فیلسوفی است ژرف اندیش و نویسنده ای توانا که حاصل عمر پر بار خود را در دهها کتاب و رساله و سخنرانی گردآوری کرده است که استقبال بی نظیری از آنها شد.

مورفی به مدت پنجاه سال نویسندگی و تدریس و مشاوره و سخنرانی برای هزاران نفر در سراسر جهان کرد و تحصیلات عالی خود را در زادگاهش ایرلند و انگلستان به پایان رساند و دکترای علوم مختلف از قبیل الهیات و شیمی و فیزیک و غیره دریافت کرد. بعد از سالها پژوهش و تحقیق و مطالعه ادیان بزرگ جهان به این نتیجه رسید که انرژی و قدرت لایتناهی وجود دارد که می‌تواند زندگی انسانها را متحول سازد.

چرا پولدارها پولدارتر می شوند؟

توانگران واقعی از آنرو غنی تر می شوند چون در ذهن و ضمیر خویش، گرچه نعمت های دنیا را از آن خود می انگارند ولی همه چیز را از آن “او” نیز می دانند و توقع خود را در سطح معقول نگاه می دارند تا هر چه را می خواهند به دست آورند. هر کس در هر وضعی که هست می تواند تولید کننده باشد و بی آنکه دست طلب به سوی کسی دراز کند خود را بی نیاز سازد. همان گونه که هوا به قدر کافی برای تنفس و زندگی کردن برای همه وجود دارد، به همان نسبت، نعمات و برکات خداوندی نیز در اختیار بندگان قرار داده شده است. از آنچه می خواهی یک تصویر روشن در ذهن آماده کن تا به گمراهی نیفتی و به این سو و آن سو نروی.

موانع ذهنی

موانعی که از دستیابی شخصی به پول و ثروت جلوگیری می کند در ذهن و ضمیر خود اوست. غبطه خوردن و حسد ورزیدن منجر به ایجاد یک سد و مانع ذهنی می شود از جریان آزاد اندیشه جلوگیری کرده و در عوض فقط و افلاس و بیچارگی را به بار می آورد. بر دیگران رحمت فرستید تا خود مشمول مرحمت قرار گیرید. نعمتی که به در خانه برادر تو می رسد، تو را هم بی نصیب نمی گذارد. بگذار تا کار و کاسبی و شغلت، نردبانی باشد برای ترقی و پیشرفت همکاران و کارمندان زیردست تا آنها هم بتوانند خود را به بالا برسانند. زمانی یک توانگر واقعی خواهید شد که دیگران را هم از برکت ثروت خود بی بهره نگذاشته باشید. برای کسانی که خادم شما هستند ارزش قائل شوید.

تصویر در ناخودآگاه

ضمیر باطن شما یک بانک واقعی است. اگر چیزی می خواهید و پولی در بساط ندارید، می توانید تصویر آن را به ذهن بدهید  باور کنید که به زودی مالک آن خواهید شد. ضمیر باطن گوش به فرمان شماست و از خوب و یا بد، هر چه را اراده نمایید، برایتان فراهم خواهد کرد. از شادی آشنایان و نزدیکان وهمگان شاد شوید و از موفقیت و پیروزی دیگران لذت ببرید. از خدا بخواهید که رحمت، لطف و عشق خود را در تمام قلب ها جای دهد.

تعداد بازدید: 1,688 بار

Joseph Murphy ژوزف مورفی

عنوان کتاب: رمز توانگری و راز قدرت

نویسنده: دکتر ژوزف مورفی

مترجم: هوشیار رزم آزما

تعداد صفحات کتاب: 106 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.08 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

نوشته‌های مشابه

قدرت فکر اثری از ژوزف مورفی، گنجی در درون شما نهفته است. بسیاری از افراد از این گنج خبر ندارند . گنجی که ثروت بی پایان است و دور انسان را احاطه کرده است در درون انسان یک معدن طلاست و هر چه را که بخواهید میتوانید...
بروزرسانی: 1 سال قبل
تعداد بازدید: 4525
کتاب کاربرد هوش و فکر از ژوزف مورفی پژوهشی است در قلمرو خلاقیت ذهن، رابطه نظام دنیای مدرن و نیروی آسمانی و تأثیر تلقین در ایجاد اعتماد به نفس. دکتر ژوزف مورفی برای خوانندگان علاقمند به موضوعات روانشناسی نامی است کاملا آشنا.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1962

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *