قدرت من هستم

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
قدرت من هستم (nbookcity.com)

دانلود کتاب قدرت من هستم

یکی دیگر از معروفترین و پرفروش ترین کتاب های جول اوستین کتاب قدرت من هستم یا قدرت کلام می باشد. نویسنده در کتاب قدرت من هستم تمام تلاش خود را می‌کند که به خواننده این پیام را برساند که هر صفت یا عبارتی که بین دو کلمه من هستم قرار دهد، به نحوی آن را به زندگی خود دعوت کرده‌ است.

جول اوستین درباره مثبت ‌اندیشی موثر با شما سخن می‌گوید. او در این کتاب می‌خواهد بگوید اگر خود را باور داشته ‌باشید و قوی بدانید همیشه پیروز میدان خواهیدبود. در حالی‌که به این کتاب مفید و کاربردی گوش می کنید، همزمان بکوشید مثبت‌اندیشی را در خود تقویت کنید تا اثرات معجزه‌آسای آن را در زندگی ببینید.

اوستین در این کتاب سعی می‌کند به خواننده توضیح دهد که انسان هر صفتی یا عبارتی را که به خود نسبت می‌دهد در واقع آن را باور می‌کنیم و در نهایت همان می‌شویم. کتاب قدرت من هستم پر از جملات انگیزشی است و به زبان ساده نوشته شده تا برای همه‌ی افراد جامعه قابل فهم باشد.

بخشی از متن کتاب

بسیاری از مردم تا به حال نگفته‌اند «من جذاب هستم. من زیبا هستم.» آن‌ها بیشتر بر روی نقص‌های و آنچه که در مورد خودشان دوست ندارند متمرکز می شوند و دائم به این که کم و زیاد‌های زندگی‌شان در کجاست، توجه می‌کنند . با گفتن «من زیبا هستم»، زیبایی می‌آید و به دنبال شما می ‌گردد. جوانی می‌آید و به دنبال شما می‌گردد. تازگی و شادابی می‌آید و به دنبال شما می‌گردد. فرد دیگری نمی‌تواند این کار را برایتان انجام بدهد. خودتان باید این حرف را به خودتان القا کنید…

تصویر شخصی خود را تغییر شکل دهید و قدرت تفکر مثبت را با دو کلمه ی ساده در آغوش بگیرید: اعلام کنید “من هستم” و زندگی ای که خدا برای شما خلق کرده است را جشن بگیرید! هر آنچه که از کلمات “من هستم” پیروی کند همیشه به دنبال شما خواهد آمد. بنابراین ، وقتی روز را آغاز می کنید و می گویید:

  • “من مبارک هستم” برکت به دنبال شما می آید.
  • “من با استعداد هستم” استعداد به دنبال شما می آید.
  • “من سالم هستم” سلامتی سر راه شما قرار می گیرد.
  • “من قوی هستم” قدرت در پی شما می آید.

چکیده کتاب قدرت من هستم

کتاب قدرت من هستم از نوزده فصل تشکیل شده است. نویسنده در بخش‌های آغازین کتاب به این موضوع تاکید دارد که زمانی که فرد به خود می‌گوید «من خیلی دست و پاچلفتی هستم» دست و پا چلفتی بودن به سراغ او می‌رود. وقتی بگوید«من خیلی پیر هستم» چین و چروک‌ها به دنبال او می‌روند یا مثلا زمانی که می‌گوید «من خیلی چاق هستم» کالری‌ها به دنبال او می‌آیند. در واقع انسان هرچیزی را که بگوید من هستم مثل این است که برای آن دعوت‌نامه فرستاده و در را به رویش باز کرده و به او اجازه داده جزوی از زندگی او باشد.

این مورد برای موارد منفی و مثبت وجود دارد. اوستین در ادامه توضیح می‌دهد که آن‌چه انسان به عنوان زیبایی و طراوات به خود نسبت می‌دهد خداوند هم همان را در سر راه او قرار می‌دهد و این امر باعث طراوت روح آدمی هم می‌شود. در ادامه نویسنده توضیح می‌دهد که چطور با تمرین می‌توان نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت کرد و جای افکار منفی بذر افکار مثبت را در ذهن کاشت. تاکید اوستین در این کتاب بر این موضوع است که باید من هستم های خود را تغییر دهیم تا سرنوشتمان هم تغییر کند.

زمان را تحت کنترل دراورید!

به عنوان مثال در فصل دوازدهم که عنوان «من هدفمند هستم، زمان را تحت کنترل دراورید» نویسنده توضیح می‌دهد که زمان یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های بشر است که به هیچ‌وجه از دست رفتن آن قابل جبران نیست. او می‌گوید که مسئول زمانی هستیم که خداوند در اختیار ما قرار داده است و نباید آن را هدر دهیم یا بدون هیچ هدف خاصی اجازه دهیم که زمان از دستمان برود. مشخص کردن اولویت‌های اصلی زندگی و هدفمند بودن یکی از راهکارهایی است که در این فصل به آن تاکید شده است. در واقع گذراندن امور زندگی در صفحات مجازی یا به بطالت گذراندن زندگی تنها انسان را از مسیر آرامش و حال خوب جدا می‌کند.

در هر فصل از کتاب جول اوستین داستان‌ها، راهکارها و رویکردهایی را ارائه می‌کند که انسان را قدم به قدم با مفهوم واقعی و مهم زندگی او آشنا می‌کند. در ادامه در فصل هفدهم با عنوان «من حفاظت شده هستم؛ خداوند انسان‌های دارای عیب را دوست دارد» اوستین با اشاره به جملاتی از کتاب مقدس توضیح می‌دهد که اگر انسان به خداوند اطمینان و توکل داشته باشد و بداند بدون اجازه خداوند هیچ‌چیزی نمی‌تواند وارد محدوده‌ی زندگی او شود دیگر نگران آینده نخواهد بود. در نهایت این احساس اطمینان به خداوند باعث می‌شود تا فرد از مسیر خوشبختی خارج نشود و به همه چیز با دیدیگاهی مثبت نگاه کند.

پایان کتاب

در فصل ‌های پایانی کتاب اوستین توضیح می‌دهد که همیشه نباید با این دیدگاه در محضر خداوند دعا کرد که معجزه‌ای رخ دهد و فردی وارد زندگی ما شود که به واسطه‌ی او ما احساس خوشبختی کنیم. او بیان می‌کند که حالا زمان آن رسیده که به جای انتظار برای رسیدن معجزه و خوشبختی، خودمان معجزه‌ی زندگی افراد شویم. انسان در حقیقت دست خداوند در این کره خاکی است که می‌تواند باعث امید بخشی و شور و اشتیاق در زندگی دیگران شود. جول اوستین در کتاب قدرت من هستم قدم به قدم از کنار گذاشتن عادت‌های فکری منفی تا تبدیل شدن به معجزه‌ای در زندگی دیگران همراه خواننده است.

شاید به این کتاب های نیز علاقمند باشید:

در پایان امیدواریم از خواندن کتاب قدرت من هستم لذت ببرید.

تعداد بازدید: 2,551 بار

Joel Osteen %D8%AC%D9%88%D9%84 %D8%A7%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86 3

عنوان کتاب: قدرت من هستم (قدرتِ «من هستم»)

«من هستم» جمله ای که زندگی شما را تغییر خواهد داد.

نویسنده: جول اوستین

مترجم: روزبه ملک زاده

تعداد صفحات کتاب: 278 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.22 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

آغازی دوباره گلچینی از داستان‌های تکان‌دهنده است. داستان‌هایی درباره چیزهایی که در زندگی از دست رفته، ممکن است شغل، رابطه و ... باشد. گاهی انسان در زندگی ضررهای جبران ناپذیری را متحمل می‌شود اما همین ضررها می‌توانند تحول‌های بزرگی را برای فرد داشته باشند.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1775
شما با خواندن کتاب خواستن توانستن است، درک می‌کنید که قرار است فقط یک بار زندگی کنید، پس نباید لذت رسیدن به آرزوهایتان را از خودتان بگیرید؛ جرات داشته باشید تا در مسیر دلخواه خود قدم بردارید. همچنین هر روز با سوالات مختلفی روبه‌رو خواهید شد که باعث...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1927

یک پاسخ

  1. اگه بتونم کتابهاب مورد نظرم رو دانلود کنم اون موقع بی نظیر هستین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *