خواستن توانستن است

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
خواستن توانستن است (nbookcity.com)

دانلود کتاب خواستن توانستن است

جول اوستین سخنرانی ها و کتاب های زیادی دارد که در این سخنرانی ها و کتاب ها راهکارهایی بسیار کاربردی و عالی ارائه می دهند. جول اوستین را همه ما می شناسیم واعظ و سخنران مشهوری که نه تنها توانسته زندگی فوق العاده ای برای خود بسازد بلکه به انسان های زیادی در سر تا سر دنیا کمک کرده تا زندگی موفق داشته باشند و به رویاها و آرزوهای خود برسند و مفهوم خواستن توانستن است را به واقعیت تبدیل کنند.

شما با خواندن کتاب خواستن توانستن است، درک می‌کنید که قرار است فقط یک بار زندگی کنید، پس نباید لذت رسیدن به آرزوهایتان را از خودتان بگیرید؛ جرات داشته باشید تا در مسیر دلخواه خود قدم بردارید. همچنین هر روز با سوالات مختلفی روبه‌رو خواهید شد که باعث بیشتر فکر کردن و برنامه ریزی برای آینده‌تان می‌شود. یادتان نرود که شما به اندازه کافی باهوش و با استعداد هستید و از شخصیت و ظاهر خوبی برخودارید؛ تنها کافیست با سری بالا و اعتماد به نفسی درست رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

هشت اصول عملی زندگی قهرمانان:

  1. به چشم‌اندازهای جسورانه فکر کنید؛ جرات تصور رویاهای بزرگ را داشته باشید.
  2. مسابقه خود را اجرا کنید؛ بر مسیر منحصر به فرد و اهداف خود تمرکز کنید.
  3. مثبت فکر کنید؛ افکار و نگرش‌های خود را کنترل کنید.
  4. انتظار اتفاقات خوب را داشته باشید؛ فرصت‌های عالی را پیش‌بینی کنید.
  5. با اشتیاق بمانید. آتش را روشن کنید و با اشتیاق به زندگی نزدیک شوید.
  6. متعهد به رشد و تعالی باشید؛ تمام تلاش خود را انجام دهید و استانداردهای بالا را حفظ کنید.
  7. به رشد خود ادامه دهید؛ با نقاط ضعف خود کنار بیایید و به طور مرتب پیشرفت کنید.
  8. به دیگران خدمت کنید؛ خودتان را برای دیگران سرمایه گذاری کنید.

بخشی از متن کتاب

یک برنده بزرگ در وجود شما نهفته است. شما خلق شده ‏اید تا موفق  باشید، تا اهداف‎تان را به انجام برسانید. عظمتی درون شما نهفته است. حال، زمان ظهور آن عظمت فرا رسیده است. در این کتاب، هشت اصل یا بهتر است بگویم هشت ویژگی مشترک بین تمام افراد فوق موفق را با شما در میان خواهم گذاشت که به شما کمک خواهد کرد که به حداکثر توانایی خود دست یابید و به همان فردی تبدیل شوید که برای آن خلق شده ‏اید. اغلب اوقات خودمان را دست کم می‏گیریم و یا اینکه اجازه می‎دهیم شک و تردید بر ما غلبه کند و گفته‎های ناامید کننده دیگران ما را متقاعد می‎کند که در همان جایگاهی که هستیم باقی بمانیم و به فردی متوسط تبدیل شویم.

عنوان این کتاب را خواستن توانستن است برگزیده‏ ام، زیرا شما به هر چیزی که برای موفقیت لازم دارید مجهز هستید. شما استعداد کافی دارید، شما به اندازه کافی باهوش هستید، شما ظاهر و شخصیت مناسبی دارید، فقط کافی است که بخواهید و همت کنید. دیری نمی‎‏گذرد که رؤیای شما به واقعیت‎تان تبدیل می‎شود. زمان شما فرا رسیده است، سرتان را بالا بگیرید و با اعتماد بنفس در مسیر رؤیای‎تان گام بردارید. خون برنده در رگ‎های شما جاریست.

به محض این که هشت اصلی را که در این کتاب با شما در میان می‏گذارم به کار گیرید، به سطح دیگری خواهید رفت. استعدادهایی را درون خود کشف می‎کنید که تا به حال از وجود آن‏ها بی‎خبر بودید و در نهایت از جاری شدن لطف و رحمت خداوند در زندگی‏تان متحیر خواهید شد.

آماده هستید! خواستن، توانستن است!

معرفی نویسنده

جول اوستین در سال ۱۹۶۳ در ایالت تگزاس آمریکا دیده بر جهان گشود. او کشیش اعظم کلیسای بزرگ لیکوود است. سخنرانی های او به طور متوسط ۷ میلیون بیننده در طول یک هفته و ۲۰ میلیون بیننده در طول یک ماه دارد و همچنین در ۱۰۰ کشور مختلف در سراسر دنیا پخش می شود. جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در لیست ۱۰ انسان تاثیر گذار جهان قرار گرفت. او تا به حال هفت کتاب نوشته است که تمامی این کتاب ها در صدر کتاب‌های برتر نیویورک تایمز قرار گرفته اند و بعضی از آنها بیش از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتاب های نیویورک تایمز بوده اند.

بخش دیگری از متن

این سطح توقعات ما هستند که محدودیت‌های زندگی‌مان را تعریف می‌کند. اگر توقع ناچیز و سطح پایینی داشته باشید، به همان نسبت دریافت کمی خواهید داشت. اگر در زندگی‌تان بهبود شرایط را پیش بینی نکنید، شرایط بهتر نخواهد شد. اما اگر شما توقع موقعیت‌های مناسب، ترفیع و رشد کسب‌وکارتان را داشته باشید، در نهایت تمام این موارد وارد زندگی‌تان خواهد شد. هر روز صبح که از خواب بلند می‌شوید، اعلام کنید که امروز اتفاق فوق‌العاده‌ای برای من اتفاق خواهد افتاد.

هر روز صبح ابتدا باید ذهن خودتان را حاضر کنید که قرار است زندگی عالی داشته باشید و در تمام طول روز باید این نگرش را حفظ کنید. خیلی از مردم پیش خودشان فکر می‌کنند که هیچ وقت اتفاق خوبی برای من نمیفتد. اگر شما تا الان از این دسته از افراد بودید، نگرش خود را عوض کنید و به دنبال موقعیت مناسب باشید.همواره خودتان را در زمان و مکان درست بدانید و توقع داشته باشید که رویاهایتان به زودی محقق خواهد شد؛ توقع داشته باشید که برنده باشید؛ توقع‌هایتان با ایمان‌تان رابطه مستقیمی دارند.

در پایان خواندن کتاب خواستن توانستن است را به همه طرفداران کتاب های انگیزشی توصیه می کنیم.

سایر آثار جول اوستین در شهر کتاب

  1. قدرت من هستم
  2. نسخه بهتر خودت
  3. از هم‌اکنون بهترین خودت‌را به‌نمایش بگذار
  4. جنگجوی صلح جو

تعداد بازدید: 1,928 بار

Joel Osteen %D8%AC%D9%88%D9%84 %D8%A7%D9%88%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86 2

عنوان کتاب: خواستن، توانستن است

هشت ویژگی انکارناپذیر برنده

نویسنده: جول اوستین

مترجم: روزبه ملک زاده

تعداد صفحات کتاب: 131 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.25 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

آغازی دوباره گلچینی از داستان‌های تکان‌دهنده است. داستان‌هایی درباره چیزهایی که در زندگی از دست رفته، ممکن است شغل، رابطه و ... باشد. گاهی انسان در زندگی ضررهای جبران ناپذیری را متحمل می‌شود اما همین ضررها می‌توانند تحول‌های بزرگی را برای فرد داشته باشند.
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1776
جول اوستین در کتاب قدرت فیض با لحنی زیبا و پرانرژی به بیان موهبت و قدرت خداوند می پردازد که برای بندگانش بهترین چیزها و موفقیتها را در نظر گرفته است. قدرتی که هیچ محدودیتی ندارد. او فیض را نوعی ارتباط عمیق بین انسان و خداوند می داند. او در این کتاب به یک نکته...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 2326

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *