تکنیک‌های زندگی موفق با علم فنگ شویی

تکنیک های زندگی موفق با علم فنگ شویی (nbookcity.com)

دانلود کتاب تکنیک‌های زندگی موفق با علم فنگ شویی

توضیح مختصری درباره روش یادگیری کتاب تکنیک‌های زندگی موفق با علم فنگ شویی : حتما در پاره ای از موارد متوجه شده اید که چطور بعضی ها به آسانی آنچه را که می خواهند به دست می آورند در حالی که بیشتر افراد برای گذران زندگی عادی هم با مشکلاتی روبه رو هستند. همه دوست دارند مشکلی نداشته باشند و در ساختار زندگی خود تغییراتی ایجاد کنند ولی در عین حال نمی توانند علل بروز مشکلات موجود را پیدا کنند. زیرا نمی دانند مشکلات از کجا سرچشمه گرفته در نتیجه نمی دانند راه حل چیست ؟ شما پس از آشنایی با علم فنگ شویی برای مشکلات خود به راحتی راه حل پیدا خواهید کرد.

با استفاده از راهکارهای این علم می توان زندگی افراد را به مسیر بهتری سوق داد. فنگ شویی به افراد می آموزد چگونه از بروز بدشانسی، بیماری، شکست های مکرر در روابط کاری و عاطفی، مشکلات مالی و سایر اتفاقات جلوگیری کنند. ارزش علم فنگ شویی در این است که شما را در موضع قدرت قرار می دهد به طوری که با خود و حقایق اطراف خود در تماس خواهید بود و هر زمان که مایل باشید تغییرات عمده در زندگی خود ایجاد کرده و قادر خواهید بود برای بهتر زیستن همت عالی داشته باشید. در همه حال دانش ما قدرت ماست و آشنایی با علم فنگ شویی پاسخگوی همه پرسش هاست.

خلاصه کتاب

دلایل بسیار زیادی می‌توانند در کنار هم باشند تا روند زندگی انسان را با پیشرفت‌های بزرگ به سمت آرامش و سلامتی هدایت کنند که یکی از آن‌ها هماهنگ کردن زنگی با قوانین طبیعت است. در کتاب تکنیک‌های زندگی موفق با علم فنگ شویی ، فاطمه دایی‌ زاده با استفاده از علم فنگ‌ شویی که متعلق به چین باستان است سعی دارد نمونه‌ای از هماهنگی و تعادل را در زندگی افراد نشان دهد و بگوید لازمه‌ی این تعادل در زندگی این است که مطابق با طبیعت عمل کنیم. با استفاده از این علم می‌توان از بدشانسی و مشکلات تا اندازه‌ای فرار کرد و قدرت تغییر را در خودتان افزایش دهید.

بخشی از متن کتاب

۱. میل دارید چه تغییری در زندگی شما ایجاد شود؟ انرژی بیشتری داشته باشید؟ واقعیت این است که برای رسیدن به اهداف، باید نیرویی برای فعالیت ها داشت و این نیرو یا انرژی باید در جسم، ذهن و روح ما حضور و جریان دائمی داشته باشد. در واقع انرژی سوخت زندگی است. فکر کنید، چند بار قرارهای مهم خود را به هم زده اید چون احساس خستگی می کردید (در واقع چون انرژی نداشتید). اگر به طور مداوم احساس نداشتن انرژی داشته باشید قطعا هرگز به اهداف مورد نظر و متعالی خود نخواهید رسید و این بدین معناست که بدن شما هرگز نمی تواند عملیات پرتحرک انجام دهد و در درازمدت مشکلات فراوانی برای آن ایجاد خواهد شد. بنابراین باید راه های مختلفی را که برای کسب انرژی بیشتر وجود دارد شناسایی کنید و آن را در محیط منزل و محل کار خود به طور جدی فعال کنید.

۲. عشق و توازن در زندگی خانوادگی تان ایجاد شود؟ بدون وجود احساس عشق و هماهنگی در زندگی، حتی افرادی که موقعیت شغلی و مالی مناسب دارند، احساس تنهایی خواهند کرد. برای درک احساس خوشبختی به طور یقین به عشق نیازمندیم پس وجود انرژی منفی در روابط با دیگران در نهایت موجب اختلاف و جدل، سردی رابطه و جدایی می شود. اگر درگیر این گونه مجادلات هستید، خواهید آموخت که با فعال ساختن جهت توازن و عشق در محل کار یا محیط منزل خود مجددا روابط و همبستگی های شما به شکل مطلوب تغییر یافته و ادامه پیدا میکند.

۳. ثروت بیشتری مورد نظر شماست ؟ داشتن بدهی باعث ناامنی در زندگی و سرچشمه ناراحتی ها، نگرانی ها و بحث و درگیری هاست و یکی از مهم ترین عوامل رویکرد افراد به سوی این علم می شود. افرادی هستند که با اینکه خیلی کار میکنند اما هیچ اندوخته ای ندارند یا با تمام تلاش و درآمدی که دارند نمی توانند پس اندازی برای خود داشته باشند یا هر آنچه درآمد دارند خرج می شود. آیا این موارد به بدشانسی

نقد کتاب تکنیک‌های زندگی موفق با علم فنگ شویی

از نظر مفهومی، فنگ شویی یک سیستم متافیزیکی و شبه فلسفی است که هدفش هماهنگ کردن افراد و محیط با یکدیگر است. این ویژگی ارتباط تنگاتنگی با متد فلسفه تائو دارد. تائو نیز به اصل ارتباط اشیا و انسان اعتقاد دارد. در ترجمه تحت‌اللفظی فنگ شویی باید بگوییم که این عبارت به باد – آب اشاره دارد. فنگ یعنی باد و شویی به معنی آب می‌باشد. عناصری که در چین باستان جزء پدیدآورنده‌های طبیعت و ماوراء، از آن‌ها نام برده می‌شوند. جئو پو محققی که ریشه این عبارت را از میان بقایای دفن شده کتب و تفاسیر گذشتگان خارج کرده می‌نویسد: فنگ شویی یکی از پنج هنر متافیزیک چینی است که به عنوان علم هوش و فراست طبقه بندی شده است.

تعداد بازدید: 962 بار

Fatemeh%20Daeizadeh%20 %D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87%20%D8%AF%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87

عنوان کتاب: تکنیک های زندگی موفق با علم فنگ شویی

نویسنده: فاطمه دایی زاده

تعداد صفحات کتاب: 145 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 6.9 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

این کتاب دو داستان با موضوع دفاع مقدس دارد. پایگاه سری داستان موشک‌باران شهرهای ایران است. از پایگاهی که معلوم نیست کجا قرار دارد شهر موشک‌باران می‌شود. گروهی متخصص و کاربلد از بچه‌های رزمنده...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 343
اگر قصد بارداری دارید ، باردار شده اید و یا فکر می کنید که ممکن است باردار شده باشید ، فورا با پزشک خود در مورد فوائد و خطرات استفاده از این دارو در دوران بارداری صحبت کنید .
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 297

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *