۸ داروی آسیب رسان دوره بارداری

آخرین ویرایش: 4 روز قبل
8 داروی آسیب رسان در دوران بارداری (nbookcity.com)

دانلود کتاب  ۸ داروی آسیب رسان دوره بارداری

مواردی که در کتاب ۸ داروی آسیب رسان دوره بارداری در مورد آنها بحث شده عبارتند از:

کافئین – حشیش- کاربامازپین – هروئین – لیتیوم – فنی توئین – والپرونیک اسی – وارفارین.

بخشی از متن کتاب

قبل از شروع استفاده از فنی توئین و هر بار که مجددا مصرف آن را آغاز می کنید، راهنمای دارویی را مطالعه کرده و در صورت امکان  بروشور اطلاعات مربوط به بیمار نوشته شده توسط داروساز خود را تهیه کنید . اگر سوالی دارید ، از پزشک یا داروساز خود بپرسید. قبل از هر بار مصرف این دارو، بطری آن را تکان دهید.

این دارو را به شکل خوراکی و دو یا سه بار در روز و یا مطابق با تجویز پزشک خود مصرف کنید . این دارو جهت مصرف یک بار در روز توصیه نمی شود. در صورتی که ناراحتی معده اتفاق افتاد، می توانید آن را همراه با غذا مصرف کنید.  دوز مصرفی را با دقت از طریق دستگاه یا قاشق یا سرنگ، اندازه گیری کنید.

از قاشق های خانگی برای این منظور استفاده نکنید . زیرا ممکن است دوز صحیح این دارو را دریافت نکنید. دارو را به طور مرتب مصرف کنید تا بیش ترین فواید آن را دریافت کنید… اگر قصد بارداری دارید ، باردار شده اید و یا فکر می کنید که ممکن است باردار شده باشید، فورا با پزشک خود در مورد فوائد و خطرات استفاده از این دارو در دوران بارداری صحبت کنید.

از آنجا که قرص های ضدبارداری، پچ ها، ایمپلنت ها و تزریقات ممکن است در هنگام مصرف این دارو موثر نباشد، در مورد راه های مطمئن و قابل اعتماد برای پیش گیری از بارداری با پزشک خود مشورت کنید. فنی توئین می تواند به شیر مادر منتقل شود پس …

8 داروی آسیب رسان دوره بارداری

عنوان کتاب: 8 داروی آسیب رسان دوره بارداری

نویسنده: رضا پوردست گردان

تعداد صفحات کتاب: 46 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 1.4 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

نگارنده تلاش می‌کند مسیری عقلانی برای باور به اسلام پیش روی خوانندگان قرار دهد؛ مسیری که با آنچه غالباً شنیده می‌شود، متفاوت است.
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 1967
نوشته های کیمیا مظفریان، خواننده را در به دست آوردن روحیه‌ی شکر و سپاس و دیدن نعمت‌های خداوند مهربان و رضایت از نعمت‌ها یاری می‌کند. نقطه‌ی مثبت اثرهای این نویسنده به دست آوردن امید به رحمت الهی و باور وعده‌ی الهی در مورد پیروزی جبهه‌ی حق و باور به قدرت پشتیبانی و حمایت خداوند است.
بروزرسانی: 4 ساعت قبل
تعداد بازدید: 1597

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *