از فرش خاکی تا عرش خوشبختی ابدی

آخرین ویرایش: 1 هفته قبل
از فرش خاکی تا عرش خوشبختی ابدی (nbookcity.com)

دانلود کتاب از فرش خاکی تا عرش خوشبختی ابدی

 کتاب از فرش خاکی تا عرش خوشبختی ابدی به تحلیل صاحبان کتابخانه های مجازی، از کتاب های تاثیرگزار و موفق در زمینه خودشناسی و خداشناسی است.

کیمیا مظفریان نویسنده ای جوان است که دین اسلام را تبلیغ و از سیاست های جمهوری اسلامی  دفاع می کند و اسلام ناب محمدی را راه نجات بشریت معرفی می نماید.

نوشته های کیمیا مظفریان خواننده را در به دست آوردن روحیه‌ی شکر و سپاس و دیدن نعمت‌های خداوند مهربان و رضایت از نعمت‌ها یاری می‌کند. نقطه‌ی مثبت اثرهای این نویسنده به دست آوردن امید به رحمت الهی و باور وعده‌ی الهی در مورد پیروزی جبهه‌ی حق و باور به قدرت پشتیبانی و حمایت خداوند است.

بخشی از متن کتاب

رها باش. شکرگذار باش. به او توکل کن. به غیب و نادیدنی ها ایمان داشته باش. عاشق باش. خطای دیگران را عفو کن. هرگز مطیع امر زورگوی ظالم نشو. نماز را به پا دار و به نماز و زکات امر کن. صبور و حلیم باش. به آخرت یقین داشته باش. از کبر و غرور اجتناب کن.

در مورد پروردگارت جز حق را نگو. و جز طبق احکامی که خداوند بر رسول خود، حضرت محمد مصطفی (ص) نازل نموده، حکم نکن که حکم و فرمان جز از آن خداوند نیست. از عقاید دینی ات محکم و استوار دفاع کن و در برابر ظلم و استکبار بایست. 

تسلیم خدا باش و اجازه بده خداوند به زیباترین شکل، طرح زندگی ات را طراحی کند. به او اعتماد داشته باش. او اگر تسلیمش باشی، تصویر شکوه زندگی،  بالندگی و کامیابی عظیم تو را با ناب ترین رنگ ها نقش خواهد کرد.

بخش دیگری از کتاب از فرش خاکی

خداوند بزرگ تمام مخلوقاتش را مي گستراند و وسعت و ارتقاء مي بخشد و به پيش مي برد. او افزايش و رشد را به همه مخلوقاتش عطا مي کند. او گستراننده و رشد دهنده آسمان ها و زميني ست که آن ها را براي انسان خلق و مسخر نمود. 

پس مسلم است که ارتقاء و رشد و پيشرفت و افزايش مداوم نعمت و نيل به والاترين مقام هاي بي نهايت را براي اشرف مخلوقاتش مي خواهد. او مي خواهد رحم و عطا کند و رشد دهد انسان را تا بي نهايت. زيرا صفت عطا و بخشندگي او بي نهايت است. در صفات بي نهايت او تفکر کن. در مورد مهرباني و بخشندگي بي نهايت او تفکر کن.

مهرباني خداوندي را تصور کن که مهرباني او بي نهايت برابر مهرباني مهربان ترين انسان جهان است. بهترين تصوير از بالاترين مهرباني مهربان ترين در ميان همه مهربانان را در ذهنت تصوير کن. کسي که مهرباني اش بي نهايت است، چگونه با زيردست خود رفتار مي کند و چگونه او را نوازش و حمايت و ياري مي کند؟

کسي که بخشندگي اش بي نهايت است، چگونه مي بخشد و در چه حد عطا مي کند؟ به آن که کريم ترين و رئوف ترين و رقيق القلب ترين بي نهايت است فکر کن. کسي که تا بي نهايت را مالک است و تا بي نهايت رئوف و دست و دلباز است، چقدر عطا مي کند و تا چه زمان عطا مي کند؟ 

عطاي بي نهايت اقتضا مي کند که عطا کننده بي نهايت از همه بي نهايت هايي که مالک است، بدون محدودیت عطا کند. بخشندگي بي نهايت او اقتضا مي کند که او اشرف مخلوقاتش را پس از پشت سر گذاشتن آزمايش ها به زيبايي بي نهايت خود، به ثروت بي نهايت خود، به آرامش بي نهايت خود و به ساير دارايي هاي بي نهايت و صفات کمال خود الي الابد و بي محدودیت وصل کند…

به درخواست نویسنده محترم نسخه جدید و ویرایش شده کتاب از فرش خاکی تا عرش خوشبختی ابدی با نسخه قبلی جایگزین شد.

کتاب از فرش خاکی تا عرش خوشبختی ابدی - کیمیا مظفریان

عنوان کتاب: از فرش خاکی تا عرش خوشبختی ابدی

نویسنده: کیمیا مظفریان

ویرایش جدید: 1399.1.28

تعداد صفحات کتاب: 265 صفحه

زیان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

فقدان آهن شایع ترین علت کاهش گلبول های قرمز است. برای افزایش این میزان، توصیه می کنیم تغییراتی در رژیم غذایی و عادات روزانه خود ایجاد کنید. آهن بخورید این کار به بدن اجازه بازسازی و تعویض مواد مغذی از دست رفته را می دهد.
بروزرسانی: 2 هفته قبل
تعداد بازدید: 276
این اثر جذاب تجربه‌های واقعی مردم از حضور معجزه‌آسای خداوند در زندگی را دربردارد که برخی از این لحظات به شیوه‌های مختلف در زندگی ما نیز وجود داشته است. والش در این کتاب توضیح داده که چگونه....
بروزرسانی: 12 ماه قبل
تعداد بازدید: 179

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *