شیعه پاسخ می گوید

آخرین ویرایش: 6 روز قبل
شیعه پاسخ می گوید (nbookcity.com)

دانلود کتاب شیعه پاسخ می گوید 

کتاب شیعه پاسخ می گوید اثری از آیت الله مکارم شیرازی است که به صورت رایگان منتشر شده است.

با یک نگاه اجمالی به وضع دنیای امروز می بینیم طوفان های سهمگینی وزیدن گرفته، پرده ها کنار رفته. سخنان دلفریبی مانند اعلامیه حقوق بشر، دمکراسی و سازمان های بین المللی به کلی رنگ باخته و زورمندان جهان نقشه های خطرناکی برای سلطه بر کشورهای دیگر کشیده اند و با صراحت مکنون درون خود را بیان می کنند! 

و چه خوب شد که همه چیز را گفتند و به اصطلاح آب پاک بر دست همه خوش باورها ریختند. در این میان بعد از لطف الهی، هیچ پناهگاهی جز قدرت و توان ملت ها باقی نمانده است ! آری باید قوی شد که در نظام کنونی دنیا، ضعیف پامال است!

خلاصه کتاب

در این شرایط اگر مسلمانان جهان متحد شوند و نیروهای عظیم فرهنگی و مادی را که در اختیار دارند به کارگیرند، می توانند از شر زورمندان در امان بمانند. سال هاست که در همه جا سخن از وحدت مسلمین بر سر زبان هاست. 

این گام ها گرچه آثار خوبی در عرصه های سیاسی و اجتماعی داشته و دشمنان را به وحشت انداخته است ولی هنوز نتوانسته است وحدتی را که لازمه آن ایستادگی و مقاومت در برابر طوفان عای عظیم است، به وجود آورد.

بر همین اساس بر آن شدیم تا در کتاب شیعه پاسخ می گوید روشی ابتکاری و جالب برای تقویت صفوف ارائه دهیم.

در این روش این مسأله کاملا روشن خواهد شد که موارد مهم اختلاف پیروان مکتب اهل بیت با اهل سنت، ریشه در کتاب های معروف آن ها دارد و آن چه شیعه در این موارد می گوید، مدرک یا مدارک زوشن آن در کتب اهل سنت است.

کتاب شیعه پاسخ می گوید

عنوان کتاب: شیعه پاسخ می گوید

نویسنده: آیت الله مکارم شیرازی

تعداد صفحات کتاب: 272 صفحه

زیان کتاب: فارسی

حجم فایل: 980 کیلوبایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهر کتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

داستان‌های کتاب جای پای خداوند در هر معجزه به دلایل دور از ذهن بودن و واقعی به نظر نیامدن، قرار نیست شما را تحت تأثیر قرار بدهند بلکه به این دلیل که به راحتی و زیاد در اطرافتان می‌بینید تحت تأثیر...
بروزرسانی: 11 ماه قبل
تعداد بازدید: 754
این کتاب یکی از آثار موفقیت‌آمیز از والش و استریکلند است که تمامی ذهنیت شمارا از خداوند تغییر داده و او را در نظر شما کاملا جذاب و خارق‌العاده‌ جلوه می‌دهد. همه‌ی ما می‌دانیم که کسی که در همه‌جا و هرزمانی ما را...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1105

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *