جای پای خداوند در هر معجزه

جای پای خداوند در هر معجزه (nbookcity.com)

دانلود کتاب جای پای خداوند در هر معجزه

کتاب جای پای خداوند در هر معجزه توانسته است زندگیهای زیادی را تحت تأثیر قرار بدهد!

خداوند فقط با ما حرف نمی‌زند. بلکه هرروز به دیدار تک‌تک ما می‌آید. این کتاب درباره چنین ملاقاتی است. این موضوع باعث تغییر روش می‌شود، چون درباره زندگی آدم‌های واقعی مانند خود شماست. داستان زندگی انسان‌های مقدس، مربیان مذهبی و فلاسفه نیست، بلکه درباره افراد عادی که با خداوند همراه شدهاند است و هرگز آن را فراموش نمیکنند.

و چون دربارهی افراد عادی و معمولی است، این فکر بیشتر به ذهن میرسد که نیرویی دیگر در زندگی ما دخیل است. این نیرو، همان نیروی خداوند است. شاید بخواهید نام این نیرو را چیزی که دوست دارید بگذارید. هر آنچه آن را مینامید، رویداد، اقبال، طبیعت، الهام و غیره، پس از خواندن این کتاب، انکار آن برایتان بسیار مشکل میشود. درست همان‌جاست، در زندگیمان. هرروز رویدادها رخ می‌دهند. معجزه پیش میآید و همه‌چیز را تغییر میدهد…

خلاصه کتاب

نیل دونالد والش گفته است: داستان‌های کتاب جای پای خداوند در هر معجزه به دلایل دور از ذهن بودن و واقعی به نظر نیامدن، قرار نیست شما را تحت تأثیر قرار بدهند بلکه به این دلیل که به راحتی و زیاد در اطرافتان می‌بینید تحت تأثیر قرار می‌گیرید. حقیقت این است در هر لحظه جای پای خداوند را میبینی و امیدوارم با خواندن این کتاب باورتان نسبت به خداوند که همیشه موهبت‌هایش نسبت به ما جاری‌ست، قویتر و محکمتر شود.

اینها تجارب حقیقی زندگی من است. صدها بار شاهد بودم. درست زمانی که به دلیل شرایط و جریانات روزمره زندگی انتظار چنین لطف‌هایی را نداشتم، باز هم موهبت خداوند سایه زندگی ام شده است. بنابراین یاد گرفتم که با دیدن هر معجزه به شمارش آنها بپردازم و البته با شمارش آنها، تعدادشان بیشتر هم میشود. زندگی خارج از توقع و انتظار ما پیش میرود همین معجزه است!

این کتاب شما را یک گام به این باور نزدیک تر میکند.  باور کنیم که خداوند همیشه در درونمان، به عنوان بهترین دوست، زندگی را به نفع روحمان به جلو می‌برد. این روز را با این فکر آغاز کنید که شاید این کتاب به همین دلیل به دست شما رسیده است. اگر واقعیت داشته باشد، جالب نیست…؟

تعیین مخاطبی خاص برای کتاب جای پای خداوند در هر معجزه کاری اساسا بیهوده است. خواندن این کتاب برای همهی خوانندگان و حتی همهی انسانهای جهان لازم است. زیرا این کتاب سبب میشود شما زندگی را بهتر ببینید و از لحظه‌لحظه‌ی آن لذت ببرید.

بخشی از متن کتاب

دختر پنج ساله ام زل زد به چشم‌هایم و گفت: «مامان نگران بابا نباش، همه چیز روبه راه میشود» گیج شده بودم، داشتم اریک را به مدرسه میبردم. در راه درباره مراحل طلاق که به تأخیر افتاده بود فکر میکردم. به مرحله پایانی زندگی زناشویی ام رسیده بودم و از همه بیشتر نگران اثرات طلاق بر روی اریک بودم. اریک و پدرش رابطه خیلی نزدیکی با هم داشتند. سعی میکردم خیلی متوجه واقعیت ناگواری که قرار است رخ بدهد نشود…

این واقعیت که دیگر پدرش با ما زندگی نمیکند. البته اریک، هم خیلی باهوش بود و هم خیلی حساس و به زودی متوجه همه قضایا میشد. از روزی که پدر اریک رفت، او لباسی کلاهدار پوشید و کلاهش را تا جایی که صورتش دیده نشود، پایین کشید و اصلاً هم اهمیت نمیداد. من خواهش میکردم که صورتش را نپوشاند ولی او باز هم صورتش را پنهان میکرد. اما سرانجام امروز صورتش را بیرون آورد تا به من دلداری دهد. «ممنون عزیزم حق با توست، همه چیز درست میشود.» 

هیجان زده بودم که چطور اریک ذهنم را خوانده است. از بچگی خیلی حواسش به من بود. اریک با بیشتر بچه ها فرق داشت. بعدها وقتی زمان مدرسه رفتنش فرا رسید، متوجه شدم که بچه‌های همسن و سالش در کلاس، خیلی او را نمی فهمند. به همین دلیل اغلب خیلی تنها بود. در نتیجه یک زندگی کاملاً خیالی برای خودش درست کرد و در حقیقت همان دنیای تخیلی، دنیای واقعی اش شده بود. 

زمانی که هشت سالش بود، از محیط مدرسه خسته شد و در دنیای تخیلی‌اش به دنبال سرپناه و مأمنی می‌گشت. در همان دنیای خیالی، ببری شده بود که در جنگل به دنبال شکارش میگشت. همان طور که مثل ببری آرام از میان جنگل سرسبز می‌گذشت و به دنبال شکارش بود، به یکباره میمونی را وسط درخت های سرسبز دید، به شکارش حمله برد و او را در چنگال‌هایش گرفت. معلم داد میزند که «اریک، چی کار میکنی؟»

اریک به یکباره از دنیای تخیلیاش بیرون پرید، با فروتنی از معلم عذرخواهی کرد. بعدها اریک به من گفت که معلمم اصلاً من را درک نمی‌کند. همیشه میدانستم که دنیای تخیلی اریک علاوه بر اینکه راه فرار اریک از ناتوانی اش برای ارتباط برقرار کردن با دیگر بچه‌ها بود، در ضمن شیوه ای خاص برای کاهش درد و رنج دوران کودکی بود. در قبال بسیاری از موضوعاتی که بچه‌های دیگر به راحتی از کنارش میگذشتند، او بسیار حساس و آسیب پذیر بود.

نقد کتاب جای پای خداوند در هر معجزه

کتاب جای پای خداوند در هر معجزه، درباره تنظیم امواج است. اینکه نسبت به همه موهبت‌های خداوند آگاه شویم. با خواندن این کتاب ممکن است احساس کنید که رویدادهای مطرح‌شده در آن، نامعمول و خارق‌العاده است و آن‌ها را باور نکنید اما بدانید همه مطالبی که افراد مختلف راجع به آن گفتگو کرده‌اند، موضوعاتی است که بارها در زندگی رخ‌ داده است.

کتاب پیش رو در واقع بیانی از تجارب حقیقی نیل دونالد والش است. حقایقی که صدها بار شاهد آن بوده، درست زمانی که به دلیل شرایط و جریانات روزمره زندگی، انتظار چنین لطف‌هایی را نداشته است. این کتاب بر آن است تا مخاطب را یک‌قدم دیگر به خدا و معجزه نزدیک‌تر کند.

حتماً برای شما هم پیش‌ آمده است که گاهی نیاز دارید که حضور خداوند را بیشتر در زندگی‌ تان احساس کنید. گاهی می خواهید که حضورش را لمس کنید، شاید در برهه‌ ای سخت از زندگی‌تان قرار داشته باشید و نیاز به کمی خوشحالی داشته باشید؛ آنجاست که خداوند برای شما معجزاتی را می‌ فرستد و لازم است که شما کمی چشم‌‌هایتان را باز کنید و کمی دنیا را دقیق‌ تر ببینید تا بتوانید حضور عزیز و معنوی اش را حس کنید. در نتیجه زندگی خوشحال‌ تری داشته باشید.

کتاب جای پای خداوند در هر معجزه، می‌ تواند همه‌ ی دل ها را شاد کند و شاید اگر دوستی در اطراف تان دارید که به شادی یا توجه نیاز دارد و مشغول گذراندن دوره‌ ی سختی از زندگی اش است این کتاب بتواند هدیه ی مناسبی برایش باشد و دنیایی قشنگ تر و زیباتر را برای او به ارمغان بیاورد.

کتاب های پیشنهادی

تعداد بازدید: 748 بار

Neale%20Donald%20Walsch%20 %D9%86%DB%8C%D9%84%20%D8%AF%D9%88%D9%86%D8%A7%D9%84%D8%AF%20%D9%88%D8%A7%D9%84%D8%B4

عنوان کتاب: جای پای خداوند در هر معجزه

نویسنده: نیل دونالد والش

مترجم: فرانک سالاری

تعداد صفحات کتاب: 114 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 10.55 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه:

نوشته‌های مشابه

کتاب جادوی الکتریسیته با بیانی زیبا و تصاویر دلنشین زندگی نابغه بزرگ نیکلا تسلا دانشمند نابغه را روایت می‌کند. تسلا نخست در ۱۸۸۴ وارد آمریکا گردید و در ۳۰ ژوئیه ۱۸۹۱ به تابعیت رسمی ایالات متحده آمریکا درآمد...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 277
اگر در جستجوی یک کتاب انگیزشی و الهام‌بخش هستید که برگرفته متن زندگی واقعی افراد باشد، کتاب به خودت اعتماد کن را از دست ندهید. این اثر به تمامی علاقمندان کتاب‌های خودیاری توصیه می‌شود...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 476

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *