کتاب افق روح

50.000 تومان64.000 تومان

نویسنده: دکتر كاترين ريدال

مترجم: فريده مهدوی دامغانی

تعداد صفحات کتاب: 222 صفحه

حجم فایل: 2.22 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب افق روح pdf

دانلود کتاب افق روح pdf

در این بخش از شهرکتاب، فایل پی‌دی‌اف کتاب افق روح را برای تهیه و دانلود کاربران علاقه‌مند به عالم ارواح قرار داده‌ایم.

این کتاب دارای تکنیک دقیقی برای انجام دادن مراحل چانلینگ یا ارتباط با عالم ارواح یا قلمروهای دیگر عالم هستی است. با آموزش های دقیق و واضح و روشن موجود در این کتاب شما می توانید با چنلینگ به قلمروهای گوناگون سفر کنید.

خلاصه کتاب

کتاب افق روح pdf، حاوی مطالبی است در شرح و شیوه استفاده از نیروی ذهنی و متافیزیکی چانلینگ. نویسنده در باب چانلینگ خاطر نشان می‌کند: قابلیتی است که به انسان کمک می‌کند با سایر موجودات این عالم هستی (که در ابعاد و سطوح دیگری از آگاهی هستند) ارتباط روحی و ذهنی برقرار کنیم و حقیقت حیات و هستی این موجودات یا ماهیت‌ها را از طریق کالبد ابراز نماییم.

در کتاب افق روح، نخست مولف چگونگی آشنایی با چانلینگ و بهره‌هایی را که از این رهگذر کسب کرده است شرح می‌دهد، سپس تکنیک‌ها و تمرین‌های چانلینگ را به تفصیل بیان می‌کند که از آن جمله است: انتقال ذهن، ارتعاش، خلسه، تنفس عمیق، انبساط خاطر، مدیتیشن، و تبسم خلاق. به زعم دکتر كاترين ريدال، به کارگیری شیوه‌های چانلینگ در کسب آرامش روانی و برقراری ارتباط با راهنمایان روحانی موثر است.

بخشی از متن کتاب

هرچند تعدادى از رابط‌هایى که با آنها مصاحبه کردم، تجربیات خارق‌العاده‌اى در دوران نوجوانى به دست آورده بودند، لیکن هیچ یک از آنان، تا سن سى سالگى (یا در اواخر دهه بیست سالگى‌شان) شروع به انجام دادن مراحل چانلینگ نکرده بودند. در این برھه از زمان، کتاب‌هاى جین رابرتز ھم به نوبه خویش منتشر شده و غوغاى لازم را در بین علاقه‌مندان به مسائل متافیزیکى پدید آورده بودند…

حقیقت این است که تمام رابط‌هایى که با آنها آشنا شدم، تعمدا در پى یافتن راھ‌ھایى براى چانلینگ بوده‌اند که با مطالعه کتاب‌هایى در این زمینه، کمکى مؤثر در رشد و پیشبرد آرزوى قلبى آنها براى برقرارى ارتباط با ماھیت‌ھایى غیرزمینى بوده است. براى اکثر این رابط‌ها، دوره‌اى صرف آمادگى روحشان و انجام یک رشته مطالعات و تحقیقات گسترده‌تر، شده بود.

نخستین برخورد سانایا با اُرین، هنگامی به وقوع پیوست که سانایا حدود بیست و پنج سال داشت. در آن دوران، او با گروھى از دوستانش به بحث درباره نوشته‌ھاى جین رابرتز مى‌نشستند و سعى داشتند با کمک تخته احضار روح یا «اویىژا»، با ماهیت‌هایى غیرزمینى وارد ارتباط شوند. (ص 65 کتاب افق روح)

تام دو نمونه از دروسی را به من داد که میترا به او آموخته بود: «یک جنگجو نباید برعلیه خود، شورش کند» و «سعی کن هستی و بودنت را در زمین تجربه کنی.» هنگامی که تام، درسی از راهنمایش دریافت میکند، آنرا برای مدتی طولانی مورد بررسی و مطامعه قرار میدهد. تام معتقد است که:

هر قدر زمان بیشتری را روی این دروس سپری میکند، مطالب بیشتری می آموزد و گویی پرده ای هزار لا است که یک‌به‌یک از مقابل دیدگانش به کنار می رود. «من همواره با سپری شدن مدتی طولانی به معنای دروس میترا پی میبرم و می بینم که او چه مباحث ژرف و جامبی در اختیارم نهاده…» تام تعریف میکند که پس از تعمق برای درک «سعی کن هستی و بودنت را در زمین تجربه کنی.» (ص 80 کتاب افق روح)

نقد کتاب افق روح pdf

کتاب افق روح pdf مجموعه ای از قواعد و نیروهای متافیزیکی را به ما آموزش می دهد. در اکثر اوقات، هر یک از ما می آموزد که موجودات مخصوصی را در زمان‌های مخصوصی انتخاب کند، امّا فراگیری هنر چانلینگ این قابلیت و توانایی را به انسان می دهد که وحدتی عالی با تمام موجودات عالم هستی، و با بسیاری از انرژی‌های شفا دهنده و تقویت کننده این عالم برقرار سازد. به طور خلاصه، این کتاب به ما می گوید:

چنانچه ما به حیوانات علاقه مند باشیم، می توانیم با ذهن حیوانات وارد ارتباط شویم. اگر میلی شدید به شفا دادن دیگران داریم، می توانیم انرژیهای شفا دهنده موجود در عالم هستی را به سوی خود جذب کنیم و آنها را به سمت کالبد فیزیکی یک انسان بیمار، هدایت کنیم. اگر مایل هستیم که از یک رشته اصول معنوی مطّلع شویم و خود را از نظر عرفانی پرورش دهیم، می توانیم خود را با راهنمایانی بسیار پیشرفته که در بُعد روحانی به سر می برند، نزدیک سازیم.

اگر به کتاب هایی در حوزه ارتباط با عالم ارواح علاقه‌‍مندید، کتاب افق روح pdf برای شماست.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1476 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کتاب افق روح”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *