انسان خردمند

(1 بررسی مشتری)

قیمت اصلی 36.000 تومان بود.قیمت فعلی 32.000 تومان است.

تاریخ مختصر بشر

نویسنده: یووال نوح هراری

مترجم: نیک گرگین

تعداد صفحات کتاب: 627 صفحه

حجم فایل: 45.24 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب انسان خردمند pdf

دانلود کتاب انسان خردمند pdf

کتاب انسان خردمند به بیش از ۳۰ زبان ترجمه شده و همچنین برندهٔ جایزهٔ کتاب ونجین چین در سال ۲۰۱۵ شده‌ است.

کتاب انسان خردمند به محض انتشار در کشورهای مختلف غوغایی مثال‌زدنی برپا کرد و در بسیاری از نقاط رکورد فروش و تجدید انتشار را شکست و نسخه‌های متنوعی در قالب کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها از آن در دسترس عموم قرار گرفت، جالب است بدانید که این کتاب ابتدا به زبان عبری منتشر شد و سه سال بعد از انتشار این نسخه به زبان انگلیسی ترجمه شد.

یووال نوح هراری نویسنده کتاب انسان خردمند، درخلال چهار فصل عمده کتاب، با عناوین انقلاب شناختی، انقلاب کشاورزی، وحدت بشر و انقلاب علمی کوشیده است فراز و نشیب‌های مسیر انسان به سوی کمال و ترقی را از حوالی صد هزار سال پیش تا رسیدن به عصر مدرن روایت کند.

نقد کتاب انسان خردمند pdf

نویسنده کتاب انسان خردمند pdf با ارائه نتایج پژوهش‌های علمی و دقیق خود باور به این ایده را بسیار آسان نموده که شخصیت کنونی ما، دست‌آورد گذار انسانها در طول سالیان و قرن‌های متمادی از کنار و بطن حوادث گوناگون است. یووال نوح هراری با تمرکز بر روی تاثیر مستقیم پیشرفت‌ها و پسرفت‌های علمی و اقتصادی انسان در جوامع و قرون مختلف به این نتیجه رسیده که ما تاثیر مستقیمی از حوادثی گرفته‌ایم که در زمان وقوع آن‌ها حتی نطفه اجداد ما شکل نگرفته بوده است.

نویسنده کتاب انسان خردمند با بیانی بسیار ساده و قابل فهم به پاسخ سوالات کلیدی بشر پرداخته سوالاتی از این دست که آیا ما در طول تاریخ به موجودات خوشحال‌تر و سعادتمندتری تبدیل شده‌ایم؟ آیا اصلا می‌توانیم رفتارمان را از قید و بند وراثت و نیاکان‌مان رها سازیم؟ آیا کاری از دست ما برای تأثیر بر قرن‌های آینده برمی‌آید؟ آیا رفتار و حتی نوع گفتار ما دلیلی برای زندگی راحت‌تر آیندگان ما خواهد بود؟

همچنین اگر می‌خواهید در خصوص کشاورزی و صنعت در تاریخ بشر اطلاعات خوب و مفیدی داشته باشید حتما به کتاب انسان خردمند pdf رجوع کنید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1090 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

1 دیدگاه برای انسان خردمند

  1. هنگامه (خریدار محصول)

    عنوان کتاب این وعده را به خواننده می‌دهد که نویسنده قصد دارد درباره‌ی تاریخ تکاملی گونه‌ی آدمیان سخن بگوید، اما متن در واقع به حوزه‌ی تاریخ جهان تعلق دارد که شاخه‌ای جدید و بالنده از علم تاریخ است و می‌کوشد چارچوبی کل‌گرا و منسجم برای سیر عمومی تاریخ جوامع بشری بیابد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *