عمیق ترین پذیرش

قیمت اصلی 40.000 تومان بود.قیمت فعلی 34.000 تومان است.

بیداری بنیادین در زندگی روزمره

نویسنده: جف فوستر

مترجم: وحید مهدیخانی

تعداد صفحات کتاب: 211 صفحه

حجم فایل: 22.61 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

دانلود کتاب عمیق ترین پذیرش pdf

بیداری معنوی‌ که جف فوستر در کتاب عمیق ترین پذیرش درباره‌ی آن صحبت می‌کند، در مورد محافظتِ بیشتر از خودتان نیست؛ بلکه درباره این تشخیص است که شمای واقعی هیچ نیازی به حفاظت ندارد.

کسی که شما واقعاً هستید چنان گشوده، آزاد، دوست‌ داشتنی و عمیقاً پذیرنده است که همه‌ی زندگی را مجاز می‌داند. زندگی نمی‌تواند به شما صدمه بزند، زیرا شما زندگی هستید. بنابراین لحظه‌ی حال یک دشمن نیست که از آن بترسید بلکه دوست عزیزی است که باید در آغوش بگیرید. بله! معنویت راستین، زره شما را در برابر زندگی تقویت نمی‌کند، بلکه آن را نابود می‌کند.

با کتاب عمیق ترین پذیرش ، جف فوستر ما را به کشف اقیانوس آنچه که هستیم دعوت می کند: آگاهی ای که از قبل اجازه ی ورود هر موج احساسات و تجربه را داده است. در حالی که جف با رضایتمندی آیرونی نهفته در نوشتن کتاب برای انتقال چیزی که فراتر از کلمه ی آموزش است را تصدیق می کند ، او همچنین توانایی خودش را برای راهنمایی ما به روشهای جدید غیر منتظره به سوی فضای پذیرش و شادی مطلق ، بدون توجه به آنچه در زندگی ما اتفاق می افتد ، تأیید می کند.

نقد کتاب عمیق ترین پذیرش pdf

تغییر در کتاب عمیق ترین پذیرش وجود دارد: حضوری زنده و دلسوزانه که بیداری را در همین لحظه دعوت می‌کند، مهم نیست که در زندگی ما چه می‌گذرد. جف فوستر تنها یک‌ چیز را تعلیم می‌دهد: پذیرشِ عمیق و بدون ترسِ هر آن‌چه که بر سر راه شما قرار می‌گیرد. این، تسلیمی منفعلانه یا کناره‌گیری سرد نیست، بلکه یک ظهور هوشمندانه و خلاق در رمز و رازِ لحظه است.

کتاب عمیق ترین پذیرش کتابی صادقانه، متفکر، شوخ طبع – و بسیار دلسوز نسبت به افرادی که برای یافتن راهی برای رهایی از رنج جست و جو می کنند – است. این کتاب طراوت بخش ما را ترغیب می کند تا دست از تلاش برای “انجام” پذیرش برداریم … و شروع به عاشق “آنچه قبلا اجازه داده شده است ” شدن کنیم.

ممکن است شما به کمک کتاب عمیق ترین پذیرش به‌ جایی بروید که هیچ‌کس قبلاً نرفته است! جف فوستر با زبانی شوخ و طنزآلود راهی پیش پای شما می‌گذارد تا از رنج و اندوه نجات پیدا کنید و ریشه افسردگی را در وجودتان بخشکانید.

آنچه خواندید...

کد محصول (SKU): 1051 دسته‌بندی: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عمیق ترین پذیرش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *