نشخوار ذهنی

قیمت اصلی 26.000 تومان بود.قیمت فعلی 23.000 تومان است.

چه زمانی صدای درونی تبدیل به نشخوار ذهنی می شود و چگونه می توان آن را کنترل کرد؟

نویسنده: اتان کراس

مترجم: شاهین غفاری

تعداد صفحات کتاب: 122 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 16.19 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب نشخوار ذهنی pdf

دانلود کتاب نشخوار ذهنی pdf

کتاب نشخوار ذهنی با بحث‌های درخشان، تحقیقات ماهرانه و پر از داستان‌های جذاب، به ما این قدرت را می‌دهد که مهم‌ترین مکالمه‌ای که هر روز با خودمان داریم را تغییر دهیم.

نشخوار ذهنی شامل افکار و هیجانات ادواری منفی است که توانایی منحصر به‌ فرد ما برای درون‌ نگری را از یک موهبت تبدیل به یک نفرت می‌کند.

نشخوار ذهنی باعث می‌شود که عملکرد شغلی، تصمیم‌ گیری، روابط، شادکامی، و سلامتی ما در معرض خطر قرار گیرند؛ اما سؤال این‌جاست که چرا این اتفاق می‌افتد. چرا تلاش افراد برای «رجوع به درون» در مواقع استرس، گاهی با موفقیت همراه می‌شود و گاهی با شکست؟ و مهمتر از آن، وقتی توانایی درون‌ نگری ما از مسیر خود منحرف می‌شود، چه‌طور می‌توانیم آن را به مسیر درست بازگردانیم؟

اتان کراس روان‌شناس و عصب‌شناس، در آزمایشگاه هیجانات و خودکنترلی که خودش آن را در دانشگاه میشیگان تأسیس کرده است، به مطالعه روی درون‌نگری مشغول است. کراس و همکارانش به مطالعه بر روی گفت‌ و گوهای خاموشی که انسان‌ها با خودشان دارند می‌پردازند. این گفت‌وگوها تأثیر قدرتمندی بر روش زندگی انسان‌ها دارند. تمام زندگی شغلی کراس صرف تحقیق بر روی این نوع گفت‌وگوها، ماهیت آن‌ها، دلیل وجودشان و همچنین یافتن راهی برای در‌اختیار‌گرفتن کنترل آن‌ها شده تا بتواند زندگی شادتر، سالم‌تر و سودمندتری برای انسان‌ها رقم بزند.

نقد کتاب نشخوار ذهنی pdf

کتاب نشخوار ذهنی راه‌هایی را معرفی و مطرح می‌کند که بتوانید با آن‌ها به ذهن بیش‌فعال خود مسلط شوید. صدای پچ‌پچی که مغز شما شب‌، صبح‌ و در طول روز تولید می‌کند، می‌تواند داشتن احساس آرامش را در زندگی واقعا سخت کند. فکر و خیال منفی و نگرانی‌های بیش ‌از حد چیزی است که خیلی از مردم را افسرده و حتی مضطرب کرده است.

کتاب نشخوار ذهنی به دلایل این‌که چرا خودتان را با یک «اختلالِ» ناخواسته روبرو می‌دانید می‌پردازد و همچنین روش‌هایی را برای کنار آمدن و زندگی با آن به شما نشان می‌دهد و شامل تکنیک‌های متعددی در ارتباط با جنبه‌های فردیِ پچ‌پچ‌های ذهنی و نحوه‌ی غلبه‌‌ی گام به گام بر آن‌ها در اختیار شما می‌گذارد. دست از نگرانی بابت کاری که امروز انجام دادید بکشید و شروع به زندگی در لحظه کنید. از زندگی برای فردا دست بردارید و شروع به نفس کشیدن در جنبه‌های مثبت امروز کنید.

نشخوار ذهنی، یا فکر و خیالِ بیش از حد، برای آینده را متوفف کنید و همین الان برای آینده‌تان تغییرات بزرگ به وجود بیاورید. ما فقط زمان حال را داریم پس به جای نشخوار ذهنی درمورد اینکه در آن رویداد اجتماعی چه کار می‌توانستید بکنید یا به جای سعی در کنترل کردن کاری که باید در قرار ملاقات بعدی‌تان انجام بدهید، یاد بگیرید که در زمان حال زندگی کنید.

با خواندن کتاب نشخوار ذهنی، می‌فهمید که چطور با ترس‌ها و اضطراب خود سروکله بزنید و آرمان‌گرایی خود را مدیریت کنید و دست از نشخوار ذهنی بردارید.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1093 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نشخوار ذهنی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *