زندگی مشترک جرات می خواهد

قیمت اصلی 49.000 تومان بود.قیمت فعلی 43.000 تومان است.

نویسنده: فردریک فانژه

مترجم: محیا احمدی پور

تعداد صفحات کتاب: 191 صفحه

حجم فایل: 17.33 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب زندگی مشترک جرات می خواهد pdf

دانلود کتاب زندگی مشترک جرات می خواهد pdf

فردریک فانژه در کتاب زندگی مشترک جرات می خواهد از اصطلاح جدیدی صحبت می‌کند که معتقد است با تکیه بر آن مشکلات زوجین برطرف می‌شود.

فرمول 1+1=3 مفهوم جدید فردریک است که طبق آن افراد بعد از ازدواج، شروع رابطه‌ی عاشقانه و رابطه جنسی باید علاوه بر اینکه بپذیرند در کنار فرد دیگری زندگی می‌کنند باید اصول زندگی مشترک را هم رعایت کنند. با استفاده از این فرمول زوج‌ها یاد می‌گیرند هر یک استقلال فردی خود را داشته باشند و همچنین دیگری را با رفتارها و آرزوهایش بپذیرند.

فردریک فانژه روانپزشک فرانسوی است. این کتاب روانشناسی حاصل بیش از سی سال تجربه نویسنده است که در جلسات متعدد زوج درمانی و مشاوره به دست آمده است. این اثر حاصل تجربیات بالینی یک روان‌درمانگر است که تنها به زندگی مشترک نمی‌پردازد بلکه آشنایی و روابط پیش از ازدواج را نیز بررسی می‌کند.

از آنجایی که وقتی برای زوج‌ها مشکلی پیش می‌آید، به‌‌زحمت برای حل آن اقدام می‌کنند و کمتر خود را مقصر می‌دانند، یا عادت دارند که مسائل را بزرگ‌نمایی ‌کنند، به همین دلیل بخشی از کتاب به شرح این مسائل و ارائه راه‌حل‌هایی درباره آن می‌پردازد.

البته باید گفت که هدف اصلی در کتاب زندگی مشترک جرات می خواهد تنها حفظ رابطه زناشویی نیست، بلکه در بسیاری از موارد عوامل جدایی را نیز مطرح می‌کند، اما باتوجه به تجربیات نویسنده سعی بر ارائه راهکارهایی برای تشکیل یک رابطه پایدار دارد.

نقد کتاب پیش رو

نویسنده کتاب معتقد است که چهارپایه اصلی زندگی زناشویی براساس تعهد، کیفیت ارتباط، ارزش های مشترک و رابطه جنسی شکل می گیرد. او در این کتاب کاربردی هرکدام از این موارد را با مثال هایی واقعی و عینی توضیح می دهد و برای هرکدام از آنها راه حل هایی ارائه می دهد.

بسیاری از زوج ها این روزها در زندگی مشترک با مسائلی مواجهه هستند که برای حل آنها باید ساعت های بسیاری را در مراکز مشاوره و زوج درمانی با قیمتی گزاف سپری کنند، اما اگر زوجین قبل از شروع زندگی مشترک و یا پس از آن، با یکدیگر، مطالب کتاب زندگی مشترک جرات می خواهد را بخوانند و درباره مشکلاتشان گفت و گو کنند می توانند از بروز مشکلات بزرگ و یا حتی طلاق و جدایی در زندگی زناشویی خود جلوگیری کنند.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1077 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “زندگی مشترک جرات می خواهد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *