نیروی حال

قیمت اصلی 25.000 تومان بود.قیمت فعلی 18.000 تومان است.

رهنمونی برای روشن بینی معنوی

نویسنده: اکهارت تول

مترجم: مسیحا برزگر

تعداد صفحات کتاب: 353 صفحه

حجم فایل: 20.31 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

کتاب نیروی حال pdf

دانلود کتاب نیروی حال pdf

کتاب نیروی حال پس از گذشت شش سال از نخستین چاپ آن، همچنان نقش خود را برای انجام رسالتی ضروری که تحول در آگاهی انسان است، ایفا می کند.

میلیون ها خواننده در سراسر دنیا این کتاب را خوانده اند و از تاثیرات دگرگون کننده آن در زندگی شان سخن گفته اند. این کتاب در هند، کشوری که بسیاری بر این باور هستند که محل تولد جست و جوی انسان برای رسیدن به روشن بینی ست، نیز توانست به پرفروش ترین کتاب تبدیل شود. با خواندن این کتاب و تمرین آموزش های آن در زندگی روزانه، رنج ها و مشکلات زندگی بسیاری از افراد کم تر شده یا به طور کامل از بین رفته است!

اکهارت تول در مورد کتابش گفته است: ایمان دارم که این کتاب راهش را به سوی آن عده که آماده دگرگونی درونی و بنیادی هستند و در نتیجه به عنوان عاملی برای سرعت بخشیدن به این تحول عمل می کنند، باز خواهد کرد. همچنین امیدوارم که کتاب نیروی حال به دست گروهی که مطالب آن را قابل ملاحظه خواهند یافت برسد، حتی اگر کاملاً آماده زیستن با آن یا تمرین آن نباشند. ممکن است بعدها بذری که هنگام مطالعه این کتاب کاشته می شود، با بذر روشن بینی که هر انسان درون خود حمل می کند یکی شود، یکباره جوانه بزند و درون همگان حیات یابد.

نقد کتاب نیروی حال pdf

اکهارت تول در کتاب نیروی حال تجربیات و مکاشفات درونی‌اش را با زبانی ساده و قابل درک بیان می‌کند و از حضور قدرت و توانایی دست‌یابی به حقیقت زندگی در وجود هر فرد سخن می‌گوید. او معتقد است خودشناسی که منتهی به بهتر زندگی کردن می‌شود در گرو رهایی از زمان‌هایی است که دیگر وجود ندارند.

انسان‌ها در این روزگار درگیر تکنولوژی هستند و زمانی را برای شناخت معنویت درونی‌شان صرف نمی‌کنند. نویسنده‌ی کتاب نیروی حال نیز مدتی را درگیر خیال‌پردازی، نگرانی از آینده‌ای، استرس و هیجانات روحی بوده و براساس آن‌ها این کتاب را تدوین کرده است که دیگر انسان‌ها نیز بتوانند از این‌چنین زنجیرها رهایی یابند. تول خود روزگاری با سوال‌های «چرا باید این زندگی پر از نکبت را تحمل کنم؟ چرا به این تلاش و تقلای بیهوده ادامه دهم؟» روبه‌رو بوده است و حال در تلاش است تا سایر انسان‌ها را از این حال برهاند.

رمز موفقیت این کتاب را باید از دل بر آمدن و لاجرم بر دل نشستن آن دانست زیرا نویسنده در این کتاب به شرح داستان و افسانه سرایی نپرداخته بلکه تجربه ی عینی خود در کشف گوهر زندگی را در قالب پرسش و پاسخ های معنوی به رشته ی تحریر درآورده است.

آنچه خواندید...

کد کتاب: 1026 نویسنده: برچسب:

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نیروی حال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *