باشگاه پنج صبحی ها

22.000 تومان38.000 تومان

صبح شما، همه زندگی شما را می سازد.

نویسنده: رابین شارما

مترجم: رضا اسکندری آذر

تعداد صفحات کتاب: 305 صفحه

حجم فایل: متغیر

باشگاه پنج صبحی ها pdf

دانلود کتاب باشگاه پنج صبحی ها pdf

کتاب باشگاه پنج صبحی ها pdf از آثار ارزشمند و پرفروش حوزه رشد و توسعه فردی است و تاکنون افراد زیادی آن را مطالعه کرده و از مطالب بی‌نظیر آن بهره برده‌اند.

اثربخشی این کتاب به حدی است که باعث شده است که به عنوان یکی از معروف‌ترین کتاب‌های حوزه رشد و توسعه فردی تبدیل شود. اساتید بهره‌وری و رشد فردی بر این باور هستند که این کتاب بی‌نظیر آقای رابین شارما این شایستگی را دارد که به عنوان یکی از کتاب‌های مرجع در دانشگاه‌ها تدریس شود.

این کتاب یک مقاله جامع و اساسی در مورد اهمیت سحرخیزی است. نقطه کانونی این کتاب قاعده 20/20/20 است که می‌تواند زندگی انسان را متحول کند و در تمام ابعاد زندگی انسان را به برتری برساند.

همان‌‎گونه که از نام این کتاب انگیزشی مشخص است، مخاطب با خواندن آن با ارزش و اهمیت سحرخیزی آشنا می‌شود و می‌فهمد که بیدار شدن در ساعات ابتدایی صبح می‌تواند قدرتی شگفت انگیز و معجزه‌آسا برای او به ارمغان بیاورد. کتاب باشگاه پنج صبحی ها نظر متخصصان و بزرگان زیادی را جلب و آن‌ها را وادار به تمجید و تشویق رابین شارما، نویسنده این کتاب کرد.

نقد کتاب باشگاه پنج صبحی ها pdf

از نگاه رابین شارما انسان امروز در دام مشکلات زیادی گرفتار شده و زندگی پرمشغله و عجیبی دارد. کتاب باشگاه پنج صبحی ها pdf با این هدف نوشته شد که انسان را با ذات و سرشت اصلی او آشنا کند و به او بفهماند که می‌تواند با خواست و اراده خود و با کمک گرفتن از معجزه سحرخیزی به بهترین‌ها برسد.

یکی از خصوصیات قلم رابین شارما، داستان سرایی او است. وی تمایل دارد مقصود خودش را در قالب داستان و با کلمات پرکشش بیان کند و بر این باور است که با این کار می‌تواند مقصود و منظور خود را به بهترین شکل ممکن در قلب و ذهن مخاطب حک کند.

کتاب حاضر با یک روایت اصلی شروع می‌شود که رابین شارما در حین روایت، درس‌ها و نکات مهم خودش را به مخاطب یادآوری می‌کند. در داستان ما سه شخصیت اصلی ایفای نقش می‌کنند که این سه شخصیت، یک کارآفرین افسرده و سرخورده، یک هنرمند درمانده و در جستجوی خلاقیت و یک میلیاردر بسیار موفق هستند.

این سه نفر در یک سمینار بهینه‌سازی فردی با یکدیگر آشنا می‌شوند. در این سمینار اتفاقات جالبی رخ می‌دهد و باعث می‌شود که سر صحبت بین این سه نفر باز شود. این صحبت مقدمه را برای ارتباط بین این سه نفر فراهم می‌کند و در نهایت میلیاردر موفق وقتی می‌بیند که این دو نفر تشنه تغییر و موفقیت هستند، تصمیم می‌گیرد که رمز موفقیت خودش را به آن‌ها بگوید.

اگر کتاب باشگاه پنج صبحی ها pdf را مطالعه کنید متوجه خواهید شد که این کتاب گنجینه ارزشمندی از نکات و درس‌ها در مورد موفقیت است.

آنچه خواندید...

محصولات مرتبط

سایر کتاب‌های پیشنهادی...

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باشگاه پنج صبحی ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *