باشگاه پنج صبحی ها

آخرین ویرایش: 2 ماه قبل
باشگاه پنج صبحی ها رابین شارما(nbookcity.com)

دانلود کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها اثر رابین شارما روایت داستان دو غریبه است که با یک فرد بسیار پولدار آشنا می شوند.

آنها از آموزه‌ها و دستورالعمل‌های فرد پولدار استفاده می کنند تا مسیر موفقیت را بپیمایند. نویسنده در این اثر از اهمیت پنج صبح بیدار شدن می‌گوید، او از این زمان به‌عنوان ضربان تپنده‌ی جهان یاد می‌کند و به همه‌ی افرادی که به ‌دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کند سحرخیز باشند. رابین شارما معتقد است در این زمان افراد از هوشمندتر هستند و بدنشان نسبت به زمان‌های دیگر روز از انرژی بیشتری برخوردار است.

کتاب باشگاه پنج صبحی ها شامل برنامه‌ی صبحگاهی متحول‌کننده‌ای است که مردم را قادر می‌سازد میزان بهره‌وری‌شان را افزایش دهند و در زمینه‌های کار، زندگی شخصی، سلامتی و روحیه به موفقیت‌ هایی خارق‌العاده دست پیدا کنند.

هدف از نگارش این کتاب

هدف اصلی این کتاب از نامش مشخص است، شامل آموزه ‌هایی است که به شما کمک می‌کند تا میزان بهره ‌وری ‌تان با برنامه‌ی صبحگاهی افزایش یابد. با داشتن برنامه‌ی منظم و سحرخیزی افراد می‌توانند در کار، زندگی شخصی و روابطشان موفق‌تر عمل کنند و از زمانشان به نحو احسن استفاده کنند. نکات ارائه شده در این اثر ساده و آسان است و هر فرد می تواند آن‌ها را عملی کند.

هدف کتاب باشگاه پنج صبحی ها آموزش آموزه هایی است که باید ساعت پنج صبح انجام دهید،که با انجام دادن آنها میزان دستیابی شما به آنچه که می خواهید سریع تر خواهد شد.اگر شما این عادت را در خود ایجاد کنید که صبح ها زودتر بیدار شوید این سحرخیزی باعث می شود که شما در کار ،زندگی شخصی و روابطتان موفق تر عمل کنید.

چکیده کتاب

  • مطمئن‌ترین راه برای به دست آوردن بهترین نتایج در زندگی شخصی و حرفه‌ای شما، برنامه‌ریزی برای بیدار شدن در ساعت 5 صبح است؛ این ساعت از روز، به (ضربان تپنده‌ی جهان) معروف است.
  • یکی از بزرگ‌ترین مزایای پیوستن به باشگاه ۵ صبحی‌ها، آرامش مغز و در عین حال هوشمندیِ آن خواهد بود.
  • 5 صبحی‌ها، فعالیت‌های کاری که در طول روز انجام می‌دهند، اخبار متنوعی که در طول روز می‌شوند و مطالب گوناگونی که در شبکه‌های اجتماعی می‌خوانند را (در ساعات پایانی روزشان) بهتر از سایر افراد، هضم می‌کنند و مغزشان برای تخلیه‌ی این موارد، عکس‌العمل مناسب‌تری نشان می‌دهد.
  • ساعت 5 صبح، زمان بسیار مناسبی برای به جریان‌انداختن خون در مغز است. این مورد می‌تواند نتیجه‌ای شگفت‌انگیز را برای مغز شما، به ارمغان بیاورد تا از استرس‌ها و نگرانی‌هایی که ممکن است در طول روز با آن‌ها مواجه شوید، در امان بمانید و خللی در عملکرد روزانه‌ی شما ایجاد نشود.
  • اکثر مردم حاضر نیستند ساعت 5 صبح از خواب، بلند شوند و روزشان را اینگونه آغاز نمایند؛ همین مسئله، یک مزیت رقابتی است که می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • ذهنی که حواس پرتی ندارد، به فرد اجازه می‌دهد تا روی فعالیت‌های روزانه‌اش، متمرکز بماند.
  • بدست آمدن موفقیت، فقط در کسب پیشرفت‌های بزرگ نیست، بلکه در تجمع پیشرفت‌های كوچكی است که می‌تواند به صورت مداوم، به شما انگیزه ببخشد.
  • برای مبدل شدن به یک کارشناس نخبه، در هر حوزه و یا مهارتی، تقریبا به 75/2 ساعت تمرین در روز (به مدت 10 سال ) نیاز دارید. زودتر از خواب بلند شدن، راهی آسان برای استفاده از این زمان‌بندی است.
  • یک طرح عالی برای اولین ساعات روز شما، قانون 20/20/20 است. 20 دقیقه برای حرکت، 20 دقیقه برای تأمل کردن و 20 دقیقه برای رشد.
  • خواب می‌تواند عامل تعیین‌کننده ای برای امید به زندگی شما باشد.

نقد کتاب باشگاه پنج صبحی ها

کتاب باشگاه پنج صبحی ها شاهکاری ویژه از رابین شارما است که یک تحول اساسی در مدیریت فردی انسان ایجاد می کند. و راجب جادویی به نام سحرخیزی در قالب یک داستان صحبت می کند که اهمیت آن را در دستیابی به موفقیت بیان می کند. شخصیت های این داستان را یک بی خانمان میلیاردر و یک خانم کارآفرین و یک آقای هنرمند تشکیل می دهند.که میلیاردر سعی بر این دارد که تاثیر بیدار شدن در پنج صبح را به صورت واقعی به آن دو نفر نشان دهد.

و افرادی هم که این سخنان میلیاردر را در کتاب پیش رو می خوانند.عکس العمل شان به زندگی به شکلی دگرگون می شود. البته موضوع اصلی اینکه ما چگونه ساعت پنج صبح بیدار بشویم؟ که میلیاردر راهکار ویژه ای رو برای این موضوع در کتاب بیان می کند و روش های ویژه ای را برای پیوستن به باشگاه پنج صبحی ها آموزش می دهد.

فایل pdf کتاب حاضر از همین صفحه برای کاربران Vip شهر کتاب قابل مشاهده و دانلود می باشد.

تعداد بازدید: 14,614 بار

Robin Sharma %D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86 %D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%85%D8%A7

عنوان کتاب: باشگاه پنج صبحی ها

صبح شما، همه زندگی شما را می سازد.

نویسنده: رابین شارما

مترجم: رضا اسکندری آذر

تعداد صفحات کتاب: 305 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 21.03 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

روان‌ درمانگر آمریکایی طبق تجربیات پنجاه‌ ساله خود در این کتاب بیان می‌کند که تفاوتی ندارد مسلمان باشید یا مسیحی و یا بدون هیچ نوع اعتقاد دینی؛ همگی دارای روحی هستید که تجربه زیسته را قبل از به‌ دنیا...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 3957
قدم زدن روی ماه با اینشتین یک کتاب معمولی نیست یک سفر هیجان‌انگیز است. سفری حیرت‌ آور و جذاب با عینک یک روزنامه ‌نگار که شما را به دنیای ذهن می‌برد. او در مسابقات حافظه‌ی جهان به دنبال بهترین ذهن ‌ها می‌گردد...
بروزرسانی: 2 ماه قبل
تعداد بازدید: 4068

33 پاسخ

    1. درود بر شما
      کتاب انتخابی شما اشتراکی نیست و تکی به فروش می رسد.

  1. درود بر شما
    من اشتراک وی آی پی دارم ولی به لینک دانلود دسترسی ندارم

    1. درود بر شما
      کتاب انتخابی شما اشتراکی نیست و تکی به فروش می رسد.

  2. سلام وقتتون بخیر
    من اشتراک vipتهیه کردم ولی متاسفانه کتاب باشگاه ۵ صبحی ها رو نمیتونم دانلود کنم میشه لطف کنید و لینک کتاب رو برام ارسال کنید
    سپاس

    1. سلام. این کتاب جزو کتاب های اشتراکی نیست و فقط به صورت تکی قابل تهیه و دانلود است. با خرید اشتراک فقط به کتاب های اشتراکی دسترسی دارید.

    1. اگر فقط pdf این کتاب را لازم دارید می توانید با استفاده از دکمه خرید اقدام کنید. ولی اگر کتابخوان هستید و می خواهید به همه کتاب ها دسترسی داشته باشید پیشنهاد میکنیم در سایت ثبت نام کرده و اشتراک تهیه کنید.

    1. باسلام
      به وبسایت شهر کتاب خوش اومدید
      اشتراک شما فعال شد صفحه مورد نظرتون رو رفرش کنید لینک دانلود کتاب برای شما قابل مشاهده ست.
      موفق باشید

  3. لینک کتاب باشگاه پنج صبحی ها رو لطف میکنین ارسال کنین
    ممنون میشم

    1. با سلام.
      این کتاب برای کاربران vip محدود شده است. لطفا برای دسترسی نامحدود به همه کتاب های سایت اشتراک تهیه کنید.

  4. سلام ببخشید لینک چجوری ارسال میشه من چندین بار اقدام کردم ولی چیزی دریافت نکردم؟؟؟

    1. با سلام
      برای دریافت لینک ابتدا لازم است وارد حساب کاربری خودتون بشین یا ثبت نام کنید.
      سپس فیلد نام کاربری و ایمیلتون رو وارد کنین تا لینک دانلود براتون ایمیل شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *