موفقیت نامحدود در 20 روز

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
موفقیت نامحدود در 20 روز (nbookcity.com)

دانلود کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز

خواندن کتاب « موفقیت نامحدود در 20 روز » و استفاده از الگوهای آن به این معنی نیست که دیگر شکست نخواهید خورد.

بلکه دقیقا به این مفهوم است که شما با امتحان روش‌های جدید برای پیدا کردن راه و مسیر موفقیت، بسیار بیش از پیش شکست خواهید خورد. چرا که افراد موفق وقتی متوجه می‌شوند آنچه انجام می‌دهند، فایده و سود لازم را ندارد، فورا راه حل بهتر و اصلاح‌شده‌تری را امتحان می‌کنند. حتی بدون اینکه به راه قبلی احساس پایبندی داشته باشند یا تغییر مسیر را مساوی با شکست بدانند. برای افراد موفق زندگی درست شبیه چیدن و قرار دادن تکه‌های پازل در کنار هم است. آن قدر این کار را تکرار خواهند کرد تا نقش مورد علاقه‌شان را پیدا کنند. در بن بست گیر نکنید! این پیام رابینز است.

اگر رابطه عاطفی، شغل فعلی، خانواده یا هر چیزی که فکر می‌کنید شما را به هدف نمی‌رساند، به بن بست رسیده، توانایی تغییرش را داشته باشید. گاهی ما آدم‌ها آن قدر در چیزی که اتفاق افتاده غرق می‌شویم که فراموش می‌کنیم هدف اصلی درک این مساله است که آیا این مسیر شما را به هدف‌تان می‌رساند یا نه! شکست بخورید! این جمله را بزرگ توی مغزتان بنویسید. شکست بخورید! این تنها را پیدا کردن مسیر رسیدن به هدف‌ است. به نتایج کارها توجه کنید وگرنه هر قدمی که بر می‌دارید تنها حرکات رزمی است که ممکن است شما را به هدف نزدیک و یا دور کند. قابلیت انعطاف از ویژگی‌های افراد موفق است.

بخشی از متن 

به اطﺮاﻓﺘﺎن ﺧﻮب ﺗﻮجه ﻛﻨﯿﺪ! ﭼﻨﺪ درﺻﺪ از ﻣﺎ ﺷﺐ ھﻨﮕﺎم که از ﻛﺎرھﺎی روزانه ﻓﺎرغ ﻣﻲﺷﻮﯾﻢ از آنچه که اﻧﺠﺎم داده اﯾﻢ راﺿﻲ و ﺧﺸﻨﻮدﯾﻢ؟! ﭼﻨﺪ درﺻﺪ از ﻣﺎ ﺑﺎ راﺣﺘﻲ و ﺧﯿﺎل آﺳﻮده ﺳﺮ ﺑﺮ ﺑﺎﻟﯿﻦ ﻣﻲﮔﺬارﯾﻢ؟ ﭼﻨﺪ درﺻﺪ از ﻣﺎ روزی را ﺑﺪون اﺿﻄﺮاب و ﺗﺮس و ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ ﮔﺬراﻧﺪه اﺳﺖ؟ و ﺻﺒﺢ ﭼﻨﺪ درﺻﺪ از ﻣﺎ ﺑﺎ وﺟﻮد ﺧﻮاب ﻛﺎﻓﻲ ﺳﺮ ﺣﺎل و ﺑﺎ ﻧﺸﺎط از ﺧﻮاب ﺑﺮﻣﻲﺧﯿﺰﯾﻢ؟! ﭼﻨﺪ درﺻﺪ از ﻣﺎ ﺑﺎ ﻋﻼقه و ﺷﻮق به ﺳﺮ ﻛﺎر ﺧﻮد ﻣﻲروﯾﻢ؟ و ﻛﺎری را که به ﻋﮭﺪه ﺪارد ﺑﺎ اﻋﺘﻤﺎد به ﻧﻔﺲ ﻛﺎﻣﻞ و ﺑﺎ ﺧﺸﻨﻮدی اﻧﺠﺎم ﻣﻲدھﺪ؟

ﭼﻨﺪ درﺻﺪ از ﻣﺎ ھﻨﮕﺎم رﺳﯿﺪن به ﺧﺎنه، اﻧﺮژی، ﺷﻮق و ﻧﺸﺎط را به ﺧﺎﻧﻮاده ھﺪیه ﻣﻲﻛﻨﺪ؟ ﭼﻨﺪ درﺻﺪ از ﻣﺎ از درآﻣﺪ ﻣﺎھﯿﺎنه ﺧﻮد راﺿﻲ ﺑﻮده و آن را ﻛﺎﻓﻲ ﻣﻲداﻧﺪ؟ « همه ی ﻣﺎ ﻣﺤﺘﺎج یک اﻧﻘﻼب دروﻧﻲ ھﺴﺘﯿﻢ » همه در آرزوی روزھﺎی ﺧﻮب و ﻣﻮﻓﻖ داﺷﺘﻦ ﭘﺮﺷﻮر و ﻧﺸﺎط ﺑﻮدن، ﭘﺮ اﻧﺮژی و ﺳﺎﻟﻢ ﺑﻮدن، ﺛﺮوﺗﻤﻨﺪ ﺷﺪن، اﻋﺘﻤﺎد به ﻧﻔﺲ ﭘﯿﺪا ﻛﺮدن … ھﺴﺘﯿﻢ. اﻣﺎ! ﭼﻨﺪ درﺻﺪ ﻣﺎ ﺑﺮای ﺗﻐﯿﯿﺮ ﯾﺎﻓﺘﻦ ﻗﺪمی ﺑﺮداشته اﯾﻢ!؟ ﭼﻨﺪ درﺻﺪ از ﻣﺎ از آنچه ﻣﻲﺑﯿﻨﯿﻢ، میﺷﻨﻮﯾﻢ و می آﻣﻮزﯾﻢ ﺑﮭﺮه میﮔﯿﺮﯾﻢ؟! ﻣﺎ همه در روزﻣﺮه گی ھﺎی زﻧﺪگی ﺧﻮد ﮔﻢ ﺷﺪه اﯾﻢ؟ ﭼﺮا؟! ﺷﺎﯾﺪ ﺗﻨﮭﺎ ﺑه اﯾﻦ دﻟﯿﻞ ﻛه راه ﺗﻐﯿﯿﺮ ﯾﺎﻓﺘﻦ را ﻧﻤﻲﺷﻨﺎﺳﯿﻢ.

آموزه های کتاب موفقیت نامحدود

آموزه‌های این کتاب برای تمرین در چهار هفته و به مدت بیست روز ارائه شده است. در توضیح پشت جلد آمده است: «آیا دستیابی به موفقیت واقعا ساده است؟ آیا می‌توان شش سال جوان‌تر و سرزنده‌تر شد؟ آیا ممکن است به معنای واقعی موفق بود؟ آیا می‌توانیم همه چیز را در زندگی تغییر دهیم، احساساتمان، جسممان، روابط اجتماعی‌مان و موفقیت مالی‌مان؟ تصور می‌کنید غیرممکن است کـسی در کمتر از دوازده ماه میلیونر شود؟ شاید بگویید اگر تمام اینها تا این حد ساده است که می‌توان تنها با استفاده از قدرت درونی بدان‌ها دست یافت پس چرا همه به چنین موفقیت‌هایی نمی‌رسند؟ سؤال خوبی است.

اگر می‌خواهید در زندگی فردی موفق باشید به خاطر بسپارید که: در معادله‌ی زندگی، آینده هیچ‌وقت با گذشته برابر نیست.» مطالب کلی که در فهرست کتاب به چشم می‌خورد از این قرار است: هفته‌ی اول، روز اول: قدرت درونی، روز دوم: نیروهای کنترل‌کننده‌ی زندگی، روز سوم: حلقه‌های ارتباطی،روز چهارم: NLP؛ کلید طلایی تغییر، روز پنجم: رسیدن به خواسته‌های خود، هفته‌ی دوم، روز ششم: تکنولوژی پیشرفت، روز هفتم: راز موفقیت، روز هشتم: باورهای خود را تغییر دهید.

روز نهم: تنظیم اهداف، روز دهم: یک فهرست کامل برای موفقیت، هفته‌ی سوم، روز یازدهم: عادت‌ها، روز دوازدهم: شرط موفقیت، روز سیزدهم: موفقیت مالی، روز چهاردهم: نحوه‌ی کنترل ثروت، روز پانزدهم: رها کردن ترس، هفته‌ی چهارم، روز شانزدهم: کارشکنی در کار خود، روز هفدهم: جسم سالم، روز هجدهم: روابط موفق، روز نوزدهم: رویارویی با مشکلات، روز بیستم: موفقیت جاودان.

جملاتی ناب از کتـاب 

  • زندگی مقصد نیست، زندگی حرکت به سوی مقصده و باید بشه ازش لذت برد.
  • برای رسیدن به اهداف تون باید ارزش هاتونو بشناسین و توانایی تغییر اونو داشته باشید.
  • اعتقاد یعنی اونچه شما رو مجبور به عمل می‌کنه. چیزی که بهش اعتقاد دارین دلیل اصلی بروز هر رفتاریه.
  • تکرار، مادر همه ترفندهاست. اگه دوست دارین فعالیتی رو کامل آموزش بگیرید و در اون به مهارت برسید باید اونا رو تکرار کنید.

مروری بر کتـاب

کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز ھﻤﺎن ﭼﯿﺰی اﺳﺖ که ﻣﺪﺗﮭﺎ در ﺟﺴﺘﺠﻮی آنید. ﺷﻤﺎ در طﻲ ادامه آن در ٢٠ روز ﺑﺮﻧﺎمه ﺑﺎ کمک آﻣﻮزﺷﮭﺎی آﻧﺘﻮﻧﻲ راﺑﯿﻨﺰ پیله زﻧﺪﮔﻲﺗﺎن را ﺧﻮاھﯿﺪ ﺷﻜﺎﻓﺖ و ھﻤﭽﻮن اﻧﺴﺎﻧﻲ ﮔﺮﮔﻮن، ﻣﻮﻓﻖ، ﺛﺮوﺗﻤﻨﺪ، ﺳﺎﻟﻢ و ﻧﯿﺮوﻣﻨﺪ از درون آن به ﻓﻀﺎی آراﻣﺶ ﭘﺮواز ﺧﻮاھﯿﺪ ﻛﺮد اﮔﺮ ﻣﻲﺧﻮاھﯿﺪ در زﻧﺪﮔﻲ ﻓﺮد ﻣﻮﻓﻘﻲ ﺑﺎﺷﯿﺪ به ﺧﺎطﺮ ﺑﺴﭙﺎرﯾﺪ که: «در ﻣﻌﺎدله ی زﻧﺪﮔﻲ، آﯾﻨﺪه هیچ وﻗﺖ ﺑﺎ گذشته ﺑﺮاﺑﺮ ﻧﯿﺴﺖ»

کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز اثر معروف آنتونی رابینز ، راهنمایی جذاب و کاربردی برای کسانی است که می‌خواهند به رویاهای شخصی خود رنگ واقعیت ببخشند و با تمرین و تلاش، قدرت درونی خود را آزاد کنند؛ کاری که در نهایت به موفقیت شخصی و شغلی شما منجر می‌شود و می‌توانید از زندگی خود نهایت لذت را ببرید.

به عنوان کلام آخر باید بگوییم:

موفقیت نامحدود در ۲۰ روز در صورتی یک جمله شعاریست که فقط آن را بدون عمل و اجرا،‌ مطالعه کنید. احتمالا این کتاب اولین کتابی نیست که در زمینه‌ی پیشرفت و رشد شخصی خریده‌اید. آیا به آنچه در آخرین کتاب خوانده‌اید، عمل کرده‌اید؟ در واقع طبق آخرین آمار تنها کمتر از ده درصد از کسانی که چنین کتاب‌هایی تهیه می‌کنند کتاب را به طور کامل می‌خوانند. باورکردنی نیست! اما آدم‌های زیادی پول پرداخت می‌کنند، برای خرید کتاب زمان صرف می‌کنند و می‌دانند که به نتیجه آن کتاب احتیاج دارند، اما آن را نخوانده کنار می‌گذارند. حتی بدتر از آن، کتاب را می‌خوانند و به دستورات آن عمل نمی‌کنند. این را آنتونی رابینز به شما می‌گوید.

در نهایت می ‌توانیم بگوییم اگر شما هم در زمره این افراد هستید، همین حالا بلند شوید و حتما به سراغ روش قبلی زندگی‌تان بروید و ممنونم که همین چند خط را خواندید، اما اگر به دنبال پیدا کردن و تجربه روش‌های زندگی و درس گرفتن از تجارب دیگران هستید، حتما این کتاب یکی از آن راه‌هایی است که باید امتحان کنید.

تعداد بازدید: 6,270 بار

Tony Robbins %D8%A2%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C %D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%B2 1

عنوان کتاب: موفقیت نامحدود در 20 روز

نویسنده: آنتونی رابینز

مترجم: فریبا جعفری

تعداد صفحات کتاب: 472 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 32.3 مگابایت

نوع فایل: PDF

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب تزلزل ناپذیر نوشته‌ی آنتونی رابینز از پرفروش‌ترین‌ عناوین نیویورک تایمز، روش‌ها و راهکارهای بهترین سرمایه‌گذاران دنیا در زمینه‌ی بازارهای مالی و بورس را به‌ صورت درس‌های عملی ارائه می‌دهد. این کتاب هم برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار و هم برای افراد حرفه‌ای‌ مناسب است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1311
اهرم های پولدار شدن نوشته آنتونی رابینز ، در ۷ فصل، ۷ راه‌کار ساده برای رسیدن به رهایی مالی را به شما نشان می‌دهد. این کتاب اندیشه‌های تونی را به‌همراه اندیشه‌های ۵۰ تن از انسان‌های بااستعداد در زمینه‌ی امور مالی برای زندگی شما به‌ارمغان می‌آورد و ابزارهایی را در اختیارتان...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1397

5 پاسخ

  1. با سلام چرا به جای کتاب الکترونیکی از کتاب عکس گرفتید؟

    1. با سلام. حساب شما به صورت اتوماتیک فعال نشده بود و به صورت دستی فعال کردیم.
      لطفا یکبار صفحه رو رفرش کنین اگر سوالی داشتین با کمال میل در خدمتیم. همچنین لینک دانلود این کتاب رو براتون ایمیل کردیم.

  2. سلام،ممنون بابت کتابهایی خوبی که قرار میدید، موفقیت نامحدود لینکش برام ارسال نشد،لطفا بررسی کنید،تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *