اهرم های پولدار شدن

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
اهرم های پولدار شدن (nbookcity.com)

دانلود کتاب اهرم های پولدار شدن

کتاب اهرم های پولدار شدن در واقع اندیشه‌های آنتونی رابینز را به‌همراه اندیشه‌های 50تن از انسان‌های بااستعداد در زمینه‌ی امور مالی برای زندگی شما به ارمغان می‌آورد و ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که شما برای بهینه‌سازی وضعیت زندگی‌تان به آن‌ها نیاز دارید. این کتاب فقط و فقط درباره‌ی پولدارشدن نیست بلکه قرار است به انسان‌ها کمک کند تا بتوانند زندگی دلخواه خودشان را بیافرینند. البته، بخشی از کتاب به تصمیم‌گیری درباره‌ی این موضوع مربوط می‌شود که می‌خواهید پول در زندگی شما چه نقشی داشته باشد.

همه‌ی ما در زندگی‌مان درآمد داریم و پول به دست می‌آوریم. نکته‌ی مهم درباره‌ی پول این است که شما بر پولتان تسلط داشته باشید و آن را مدیریت کنید و اجازه ندهید پولتان بر شما تسلط داشته باشد و به‌گونه‌ای مدیریتتان کند.

به‌این‌ترتیب، آزاد و رها خواهید بود تا به‌شیوه‌ی مناسب و دلخواه خودتان زندگی کنید.

چکیده کتاب

اهرم های پولدار شدن نوشته آنتونی رابینز ، در ۷ فصل، ۷ راه‌کار ساده برای رسیدن به رهایی مالی را به شما نشان می‌دهد. این کتاب اندیشه‌های تونی را به‌همراه اندیشه‌های ۵۰ تن از انسان‌های بااستعداد در زمینه‌ی امور مالی برای زندگی شما به‌ارمغان می‌آورد و ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد که شما برای بهینه‌سازی وضعیت زندگی‌تان به آن‌ها نیاز دارید. درحالی‌که این کتاب را می‌خوانید؛ می‌توانید گفته‌های تونی را هماهنگ با زندگی و اهداف خودتان تعبیر و تفسیر کنید و شیوه‌های خودتان را برای دستیابی به موفقیت و استقلال مالی طراحی و تعیین کنید و البته باید بدانید که این اثر تنها برای پولدارشدن نیست

بلکه قرار است به انسان‌ها کمک کند تا بتوانند زندگی دلخواه خودشان را بیافرینند.

بخشی از متن

تصور می‌کنیم که دستگاه پول‌آفرینی شما راه‌اندازی شده است. تصور می‌کنیم رییستان به‌شیوه‌ای پیش‌بینی‌نشده پاداشی ۱۰ هزاردلاری به شما هدیه می‌کند یا شاید هم مبلغی ۱۰۰ هزاردلاری یک‌شبه به شما به‌ارث می‌رسد. شما با این پول چه‌کار می‌کنید؟ آیا آن را در حساب پس‌انداز بازنشستگی‌تان سرمایه‌گذاری می‌کنید؟ آیا آن را در بیت کوین سرمایه‌ گذاری می‌کنید که گونه‌ای ابزار نوین در نظام پرداخت‌های الکترونیکی به‌شمار می‌آید؟

آیا ۱۰۰ سهم از سهام شرکت اپل را می‌خرید؟

آیا همه‌ی پولتان را در یک بخش سرمایه‌گذاری می‌کنید

یا آن را به چند بخش تقسیم می‌کنید و سرمایه‌گذاری‌هایی متفاوت انجام می‌دهید؟

پاسختان به آخرین سؤال مطرح‌شده در واقع عاملی بنیادین است که آینده‌ی مالی شما را تعیین می‌کند.

مروری بر کتاب آهرم های پولدار شدن

آنتونی رابینز به خوبی می‌داند چطور ذهن مخاطبان‌اش را باز کند و کمک‌شان کند تا به گزینه‌ها و انتخاب‌های بزرگ‌تر و موفقیت‌آمیزتری در زندگی خود برسند. او بینش و نگرشی بی‌نظیر نسبت به طبیعت و سرشت بشر دارد و شیوه‌های خاص خودش را برای ساده‌سازی راهکارهای ظاهرا دشوار ابداع می‌کند. او در این کتاب از ساختاری ساده و هفت مرحله‌ای رونمایی کرده که به کارگیری آن برای هر نوع انسانی با شرایط مختلف امکان‌پذیر است. با استفاده از توصیه‌ها و روش‌های این کتاب می‌تانید استقلال مالی برسید و از نظر اقتصادی به سطح مطلوب و دلخواه خود برسید.

خیلی از افراد موفق و سرمایه‌داران جهان با استفاده از آموزه‌های رابینز است که به موفقیت و شهرت رسیده‌اند.

دکتر دیوید بییِل درباره‌ی این کتاب می‌گوید:

این کتاب به هیچ وجه نمونه‌ای از یک کتاب معمولی درباره‌ی امور مالی نیست.

این کتاب در واقع مجموعه‌ای از حکمت‌ها و فلسفه‌های بنیادین را شامل می‌شود که با به کارگیری آن‌ها می‌توانید زندگی‌تان را پربارتر کنید. کتاب‌هایی فراوان درباره‌ی امور مالی نوشته شده‌اند و تبلیغاتی بسیار در این زمینه انجام شده است؛ اما مطالب موجود در این کتاب‌ها، در مقایسه با مطالب مطرح شده در این گونه تبلیغات، بسیار اندک به نظر می‌رسد.  کتاب تونی به راستی کتابی متفاوت است. خواندن این کتاب و به کارگیری راهکارهای آن به معنای واقعی زندگی شما را به شیوه‌ای مثبت و سازنده تغییر خواهد داد».

فصل های کتاب اهرم های پولدار شدن

  1. به جاده‌ی پر پیچ و خم خوش آمدید: سفر شما با این گام نخست شروع می‌شود.
  2. به بازیکنِ بازی پول آفرینی تبدیل شوید: قبل از ورود به بازی از قوانین آن آگاهی یابید.
  3. بهای رویاهای شما چقدر است: بازی پول آفرینی را به یک بازی موفقیت‌آفرین برای خودتان تبدیل کنید.
  4. درباره‌ی مهم‌ترین اقدام سرمایه‌گذاری زندگی‌تان تصمیم بگیرید.
  5. سود کردن و ضرر ندادن: درآمدی همیشگی را برای زندگی‌تان بیافرینید.
  6. همچون اَبَرموفق‌ها سرمایه‌گذاری کنید: با بازی‌کنان ماهر عرصه‌ی پول‌آفرینی آشنا شوید.
  7. فقط دست به کار شوید: فقط دست بکار شوید، از موفقیت‌تان لذت ببرید و آنرا با دیگران سهیم شوید.

بخشی دیگر از متن کتاب

اگر هر روز صبح در حالی از خواب برمی‌خاستید که می‌دانستید پولی کافی دارید و با این پول می‌توانید علاوه بر تامین کردن نیازهای بنیادی‌تان، به اهداف و رویاهای ارزشمندتان نیز واقعیت ببخشید، چگونه زندگی می‌کردید؟ حقیقت این است که بسیاری از ما فقط به این دلیل به فعالیت‌های شغلی خودمان ادامه می‌دهیم که به این موضوع عادت کرده‌ایم. ما باید فعالیت‌های شغلی خودمان را با احساس شادمانی و فراوانی انجام دهیم. فعالیت‌های شغلی ما باید ادامه یابد؛ اما رفتارهای عادت‌گونه و شتاب‌آمیز ما باید بی‌درنگ متوقف شود. ما نباید به صورت اجباری کار کنیم بلکه باید کارمان را با عشق و علاقه انجام دهیم.

آیا چنین موقعیتی به معنای واقعی رویایی دست‌نیافتنی محسوب می‌شود؟ آیا این احتمال وجود دارد که یک انسان معمولی یا مهم‌تر از همه، خود شما بتوانید به چنین رویایی در زندگی خودتان واقعیت ببخشید؟ در حقیقت، شما هميشه می‌توانید راهی را برای به دست آوردن پولی بیابید که به آن نیاز دارید؛ فرقی نمی‌کند که قصد دارید همچون انسان‌های موفق در عرصه‌ی پول‌آفرینی زندگی کنید یا فقط می‌خواهید در این باره آسوده‌خاطر باشید که برای دوره ی بازنشستگی خودتان پولی کافی دارید. شاید این سوال برای شما مطرح شود که چگونه باید چنین پولی را به دست آورید.

راز دستیابی به ثروت به سادگی چنین است:

شیوه‌ای را بیابید تا در مقایسه با انسان‌های دیگر بتوانید کارهایی بیشتر را برای مردم انجام دهید. بکوشید به انسانی مهم‌تر و ارزشمندتر تبدیل شوید. بکوشید کارهایی بیشتر را به ثمر برسانید. بکوشید بیشتر ببخشید. بکوشید همواره به انسانی بهتر و شایسته‌تر تبدیل شوید. بکوشید هر چه بيشتر به دیگران خدمت کنید. در این صورت، فرصتی ویژه به دست می‌آورید تا هرچه بیشتر درآمدآفرینی کنید؛ فرقی نمی‌کند که فروشنده‌ی سیار بهترین غذاها در تگزاس هستید سا فعال‌ترین فروشنده‌ی شرکت‌تان به شمار می‌آیید، یا حتی بنیان‌گذار اینستاگرام هستید.

شاید به این کتاب ها نیز علاقمند باشید:

  1. معجزه ذهن
  2. حس یک پایان
  3. ساعت ها
  4. پدر پولدار، پدر بی پول

تعداد بازدید: 1,395 بار

Tony%20Robbins%20 %D8%A2%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%B2

عنوان کتاب: اهرم های پولدار شدن

چگونه در بازی پول آفرینی مهارت یابیم؟

7 راهکار ساده برای دستیابی به رهایی مالی

نویسنده: آنتونی رابینز

مترجم: سیما فرجی

تعداد صفحات کتاب: 717 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 125 مگابایت

نوع فایل: RAR

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

کتاب تزلزل ناپذیر نوشته‌ی آنتونی رابینز از پرفروش‌ترین‌ عناوین نیویورک تایمز، روش‌ها و راهکارهای بهترین سرمایه‌گذاران دنیا در زمینه‌ی بازارهای مالی و بورس را به‌ صورت درس‌های عملی ارائه می‌دهد. این کتاب هم برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار و هم برای افراد حرفه‌ای‌ مناسب است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1311
کتاب نظام مدیریت زندگی یکی دیگر از آثار پرفروش این نویسنده می باشد که بسیار عملی و کاربردی است. نظام برنامه‌ ریزی زندگی نقب، یک انقلاب ذهنی است، خواسته‌ها و مسؤولیت‌ های عظیمتان را به‌ گونه‌ای هیجان‌ انگیز...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 425

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *