نظام مدیریت زندگی

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
نظام مدیریت زندگی (nbookcity.com)

دانلود کتاب نظام مدیریت زندگی

کتاب نظام مدیریت زندگی یکی دیگر از آثار پرفروش آنتونی رابینز می باشد که بسیار عملی و کاربردی است. نظام برنامه‌ ریزی زندگی نقب، یک انقلاب ذهنی است، خواسته‌ها و مسؤولیت‌ های عظیمتان را به‌ گونه‌ای هیجان‌ انگیز تحقق می‌ بخشد تا بتوانید به چیزی معنادار دست پیدا کنید.

مجبورتان می‌ کند از خودتان سؤال‌های جدیدی بکنید و به این ترتیب کمک‌تان می‌ کند متمرکز شوید و زندگی‌تان را تعریف کنید. وقتی بدانید به‌ دنبال چه نتایجی هستید، بلافاصله برایتان واضح می‌ شود که چگونه به آن‌ها برسید.

خلاصه کتاب

نویسنده در کتاب نظام مدیریت زندگی یک نظام برنامه‌ ریزی زندگی پیشنهاد می‌ دهد که در فارسی به روش «نقب» «نتیجه- قصد- برنامه» ترجمه و خلاصه‌سازی شده است. در آغاز این کتاب درباره این روش آمده: روش برنامه‌ ریزی سریع یا «نتیجه- قصد- برنامه» که به دست آنتونی رابینز ابداع شده، شیوه‌ای مطمئن است که به مدد آن می‌ توانید هر چیزی را که می‌توانید تصور کنید، بگیرید و به واقعیت تبدیل کنید. نقب در هسته‌ی خود، یک نظام تفکراست.

درواقع مهم‌ترین نتیجه‌ای که با استفاده از این شیوه به دست می‌آورید، این است که شما را چنان تعلیم می‌دهد که به‌نحوی جدید فکر کنید و به این ترتیب باعث می‌شود بر چیزی تمرکز کنید که به‌راستی برای‌تان از هر چیز دیگری در زندگی مهم‌تر است. روش‌های سنتی برنامه‌ ریزی باعث می‌ شود که بر یک سؤالِ خیلی مشخص تمرکز کنید: «لازم است چه کاری انجام بدهم؟» فهرست‌های کارهای در دست اقدام می‌تواند شما را مشغول کند و خط کشیدن روی یک مجموعه از کارها می‌تواند توهم پیشرفت را در شما ایجاد کند. اما آیا هیچ‌وقت شده که همه‌چیز را از فهرست کارهای در دست اقدام خود خط بزنید و باز حس کنید در عمل به هیچ‌چیزی دست پیدا نکرده‌اید؟ فرق بزرگی بین حرکت کردن و نتیجه گرفتن وجود دارد.

نظام نقب باعث می‌ شود ابتدا بر چیزی که می‌خواهید تمرکز کنید. یعنی بر نتایجی تمرکز کنید که در زندگی‌تان متعهد هستید به آن‌ها برسید… و بعد ببینید لازم است چه کاری انجام بدهید. سپس، تمام فعالیت‌هایتان را حول پیشرفت کردن در جهت رسیدن به چیزی که می‌خواهید، طراحی می‌کنید. کسانی که در زندگی‌شان کامروا می‌شوند، چه بدانند و چه ندانند، یک برنامه‌ نقب دارند. آنان به‌طور مداوم زندگی‌شان را بر سه چیز متمرکز می‌کنند تا در زندگی‌شان نتایج را رقم بزنید: ۱. می‌دانند چه می‌خواهند ۲. می‌دانند چرا آن را می‌خواهند ۳. می‌دانند چگونه آن را تحقق بخشند. خواندن کتاب نظام مدیریت زندگی می تواند برای همگان مفید باشد.

بخشی از متن کتاب

شاید روند برنامه‌ ریزی هفتگی، مهمترین قطعه در کل سیستم باشد، چون همان چیزی است که تضمین می‌ کند شما تمام اجزای برنامه‌ی زندگیتان، پروژه‌هایتان و هر چیزی را که برایتان در زندگی مهم است، در زندگی روزمره به‌ کار بگیرید و در کنار هم قرار دهید. کامل کردن این روند در حدود یک ساعت تا یک ساعت‌ و نیم زمان می‌ برد. البته یادتان باشد که در چند هفته‌ی اولی که این کار را انجام می‌ دهید، ممکن است کمی بیشتر طول بکشد.

این‌ها چیزهایی است که این شیوه می‌تواند برای انجام‌شان به شما کمک کند: تبدیل هر ایده به واقعیت با استفاده از یک فرایند برنامه‌ ریزی ساده، جایگزینی «فهرست کارهای در دست اقدام» با یک برنامهٔ روزانه که زمانتان را حداکثر و موفقیت شما را تضمین می‌ کند، یکی کردن برنامه‌ ریزی و زمان‌ بندی برای پروژه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت شخصی و حرفه‌ای شما، ایجاد یک تصویر ذهنی متقاعد کننده برای آن زمینه‌هایی از زندگی‌تان که برایتان بیشترین اهمیت را دارند.

نقد کتاب نظام مدیریت زندگی

اثر حاضر، به موضوع موفقیت و خودسازی از طریق نظام مدیریت زندگی، با عنوان نقب اختصاص دارد. نویسنده با بیان ابزارها و شیوه‌های کارآمد، چگونگی تبدیل یک ایده به واقعیت را با استفاده از یک فرآیند برنامه‌ ریزی ساده شرح می‌دهد. سپس، طریقة استفادة صحیح از زمان برای رسیدن به مقصد تعیین شده را تبیین می‌کند. در ادامه، طریقة برقراری تعادل میان برنامه‌ ریزی و زمان‌بندی را برای پروژه‌های کوتاه مدت و بلند مدت شخصی و حرفه‌ای و همچنین، استفاده از تصویرسازی ذهنی متقاعد کننده برای رسیدن به اهداف در زندگی و… توضیح می‌دهد.

این کتاب، آموزش روش مدیریت زمان برای سریع‌ تر به نتیجه رسیدن به قلم آنتونی رابینز، سخنران انگیزشی و نویسنده کتاب‌های مدیریت شخصی است. نظام مدیریت زندگی آنتونی رابینز كه با نام برنامه‌ ریزی زندگی نقب شناخته می‌ شود، شبیه به هیچ یک از شیوه‌‌ هایی كه پیش از این دیده‌اید نیست. نه‌ تنها عملكردهای مورد انتظار متعددتان را در اختیار شما قرار می‌ دهد، بلكه ابزارهای پیچیده‌ تری را هم عرضه می‌ كند كه شاید فقط از یک نظام پیچیده‌ی مدیریت پروژه انتظار داشته باشید.

تعداد بازدید: 424 بار

Tony%20Robbins%20 %D8%A2%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%B2 4

عنوان کتاب: نظام مدیریت زندگی

مدیریت زمان برای سریع تر به نتیجه رسیدن

نویسنده: آنتونی رابینز

مترجم: افشین ابراهیمی

تعداد صفحات کتاب: 129 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 4.9 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

آنتونی رابینز ثابت کرده است که با خلق منابع توسط تولید برخی چیزها، شما مفهوم کمک به دیگران را درک می کنید. کتاب شکست ناپذیر راهنمای بسیار باارزشی برای شما است تا شما را قادر سازد همان عمل را انجام دهید...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 413
کتاب تزلزل ناپذیر نوشته‌ی آنتونی رابینز از پرفروش‌ترین‌ عناوین نیویورک تایمز، روش‌ها و راهکارهای بهترین سرمایه‌گذاران دنیا در زمینه‌ی بازارهای مالی و بورس را به‌ صورت درس‌های عملی ارائه می‌دهد. این کتاب هم برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار و هم برای افراد حرفه‌ای‌ مناسب است...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 1311

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *