شکست ناپذیر آنتونی رابینز

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
شکست ناپذیر (nbookcity.com)

دانلود کتاب شکست ناپذیر

در کتاب شکست ناپذیر، آنتونی رابینز با دقت و آگاهانه نشان می‌ دهد که چگونه می توانید سرنوشت سرمایه‌ گذاری‌تان را به دست بگیرید.

وقتی بازار سقوط می‌ کند، چگونه خود را نجات دهید و چگونه از فرصت‌های خود وقتی دیران اوضاع اقتصادی را فاجعه‌ بار می‌بینند، استفاده کنید. سرانجام نویسنده نگاتی را درباره خلق ثروت بیان می‌ کند و این که رسیدن  به ثروت پایان راه نیست اما یک جنبه بسیار مهم برای دستیابی به یک زندگی هدفمند است.

آنتونی رابینز در کتاب حاضر داده‌ هایی اجرایی را برای سرمایه‌ گذاران و کارآفرینان فراهم کرده است. تمامی فعالان اقتصادی و سرمایه‌ گذارن و کارآفرینان می توانند از راهنمایی‌های این کتاب استفاده کنند.

خلاصه کتاب

آنچه کمک می کند مطالب کتاب شکست ناپذیر آنتونی رابینز باورپذیر باشد این است که نویسنده با صراحت با ترس های فراگیر ما در مورد آینده اقتصادی همراه است. بله، او می داند که اتفاقاً ما یک بازار رو به نزول واقعی را تجربه خواهیم کرد. اما نشان می دهد که احتمال وقوع چنین حادثه ای هیچ دلیلی برای افراد نیست که ایستادگی نکنند و به سادگی بنشینند و دست روی دست بگذارند. چرخه های نزولی بزرگ در بازار به طور دوره ای رخ می دهد اما جهت طولانی مدت بازار سهام همیشه رشد خواهد داشت.

از صمیم قلب صادقانه بپذیرید که احساسات، دشمن درجه یک افراد هستند هنگامی که وارد سرمایه گذاری می شوند، افراد می توانند راهبردهایی را به کار ببرند که آن ها را قادر می سازد از بازار و اکثر مدیران حرفه ای سود بسیار زیادی بدست آورند. آنتونی رابینز با دقت و آگاهانه نشان می دهد به جای ترس و هراس از جنبه های منفی و واکنش نشان دادن به شیوه ای آسیب زننده و هراس آور، شما قادر خواهید بود مدیریت سرنوشت سرمایه گذاری خود را در دست بگیرید. چه کاری شما باید انجام دهید هنگامی که بازار سقوط می کند؟ چگونه می توانید فرصت پیدا کنید وقتی که هر شخص دیگری آن را فاجعه بار می بیند؟

او قوانین محسوسی را فراهم ساخته است که شما را از انجام اشتباهات بسیار سنگین حفظ می کند، حتی بهتر است بگوییم- تشریح می دهد که چه عملی را انجام دهید- مانند تنظیم مجدد تخصیص سرمایه های شما- که می تواند سودهای بیش از حد آینده شما را پایه گذاری کند. هیچ خوش شانسی وجود ندارد و هیچ کس صرفاً با شانس پیروز نمی شود. هیچ کس نمی تواند یک سهام پیروز در هر زمانی داشته باشد. اما اگر شما می خواهید موفقیت مالی با دوام داشته باشید، شما به چیزی بیشتر از یک خوش شانسی اتفاقی نیاز دارید.

جملات برگزیده شکست ناپذیر آنتونی رابینز:

  • کلید پو‌ل‌ سازی در بازار سهام این نیست که بدون ورود به بازار و از دور از ‌آن‌ها بترسیم.
  • عمده سرمایه‌گذاران موفق نمی‌شوند تا سود کاملی را از قدرت باور نکردنی ترکیب‌سازی بدست آورند – قدرت رشد را در زمان رشد ضرب کنید.
  • بازار سهام وسیله ای برای انتقال پول از عجول‌ها به صبور‌ها.
  • شما باید به دقت نگاه کنید به تبصره‌های ریز قرارداد. به هر حال من دوست ندارم مالک چیزی باشم که به تبصره‌های ریز نیاز دارد.
  •  من دارم به شما تمام پولم را می‌دهم/ و تمام سودی که می‌خواهم/ اندکی احترام است.
  • لیاقت (شایستگی) مثل یک پرنده کمیاب در این جنگل‌هاست که من قدر آن را می‌دانم هر وقت آن را ببینم.

بخشی از متن کتاب

رابین ویلیامز انسان خوبی بود که عمیقاً به دیگران توجه می‌کرد. مردی که بسیاری از داشته‌هایش را با جهان به اشتراک گذاشت علیرغم اینکه در نبرد طولانی با اعتیاد، افسردگی و بیماریش بود. اما در پایان، توانست همه را خوشحال کند، به غیر از خودش.این اتفاق، توصیه‌های ایمنی را به من یادآوری می‌کند که هنگام پرواز در مورد آن‌ها هشدار داده می‌شود.

در هر حادثه اورژانسی لطفاً ماسک اکسیژن خودتان را بردارید قبل از آنکه به دیگران کمک کنید. در لحظه اول که این توصیه را می‌شنوید به نظر سنگدلی و خودخواهی است، اما واقعاً اینگونه نیست: اگر شما اول به خودتان کمک نکنید چگونه می‌توانید امیدوار باشید که بتوانید به دیگران کمک کنید؟

باور کنید، می‌دانم که رابین ویلیامز یک نمونه خاص و افراطی در این باره است. من نگران نیستم که شما خودتان را به قتل برسانید اما من می‌گویم بسیاری از مردم – حتی ثروتمندترین و موفق‌ترین افراد – کسانی هستند که شاد نیستند و به خودشکوفایی و آسایش خاطر نرسیده‌اند. من آرزو دارم شما اکنون شاد باشید و به خودشکوفایی و آسایش خاطر برسید. تا کنون هیچ کس به ما یاد نداده است که چگونه شاد باشیم.

نقد کتاب شکست ناپذیر

چیزی که من تقریباً طی 4 دهه مطالعه در مورد موفقیت فهمیدم این است که اکثر انسان های موفق در هر زمینه ای فقط خوش شانس نبودند. آن ها مجموعه ای از عقاید متفاوت دارند. آن ها یک راهبرد متفاوت دارند. آن ها کارهای متفاوتی نسبت به هر شخص دیگری انجام می دهند.

آنتونی رابینز ثابت کرده است که با خلق منابع توسط تولید برخی چیزها، شما مفهوم کمک به دیگران را درک می کنید. کتاب شکست ناپذیر راهنمای بسیار باارزشی برای شما است تا شما را قادر سازد همان عمل را انجام دهید- و در یک مقایسه و سنجش، قبل از خواندن این کتاب شما ممکن است تصور کنید که انجام این عمل هرگز احتمال ندارد.

تعداد بازدید: 413 بار

Tony%20Robbins%20 %D8%A2%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D9%86%D8%B2 6

عنوان کتاب: شکست ناپذیر

راهنمایی برای سرمایه گذاری و کارآفرینی

نویسنده: آنتونی رابینز

مترجم: یاسمین شریف پور

تعداد صفحات کتاب: 489 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 24.6 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

بعضي افراد كارهايشان را در ضمير خويش ارزيابي مي‌كنند، در حالي كه كساني ديگر آن را در دنياي برون و با واكنش ديگران مورد ارزيابي قرار مي‌دهند. براي اينكه بدانيد اشخاص براي بررسي كارشان از دنياي درون استفاده مي‌كنند...
بروزرسانی: 3 هفته قبل
تعداد بازدید: 1361
کتاب موفقیت نامحدود در 20 روز ھﻤﺎن ﭼﯿﺰی اﺳﺖ که ﻣﺪﺗﮭﺎ در ﺟﺴﺘﺠﻮی آنید. ﺷﻤﺎ در طﻲ ادامه آن در ٢٠ روز ﺑﺮﻧﺎمه ﺑﺎ کمک آﻣﻮزﺷﮭﺎی آﻧﺘﻮﻧﻲ راﺑﯿﻨﺰ پیله زﻧﺪﮔﻲﺗﺎن را ﺧﻮاھﯿﺪ ﺷﻜﺎﻓﺖ و ھﻤﭽﻮن اﻧﺴﺎﻧﻲ ﮔﺮﮔﻮن، ﻣﻮﻓﻖ، ﺛﺮوﺗﻤﻨﺪ، ﺳﺎﻟﻢ و ﻧﯿﺮوﻣﻨﺪ از درون آن به ﻓﻀﺎی آراﻣﺶ ﭘﺮواز ﺧﻮاھﯿﺪ ﻛﺮد اﮔﺮ...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 6268

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *