توان بی پایان

آخرین ویرایش: 2 ماه قبل
توان بی پایان (nbookcity.com)

دانلود کتاب توان بی پایان

کتاب توان بی پایان تاكنون به 12 زبان ترجمه شده و از كتابهايی بوده كه موج جديدی را در علم روانشناسی دنيا ايجاد كرده است.

آنتونی رابینز می خواهد چند اصل را در زمینه علم تغییر انسان با شما در میان گذارد و بر این باور است که این اصول زندگی شما را دگرگون خواهد کرد. برای هرکسی احتمالا پیش آمده است که در نخستین برخورد با کسی، تصور کرده که او را می شناسد و در نتیجه نوعی محبت و صمیمیت نسبت به او احساس کرده است. این کتاب چگونگی ایجاد ارادی چنین احساسی را به هنگام نخستین برخورد با دیگران می آموزد و روش برانگیختن و به تحرک واداشتن دیگران را با دقتی حیرت‌ انگیز نشان می دهد.

خلاصه کتاب

آنتونی رابینز معتقد است که برای کامیابی در هر کاری باید سررشته‌ی آن را جستجو کرد، زیرا هر موفقیتی رموزی دارد. افراد موفق در هر وضعیتی کارهای ویژه‌ای را به طور مکرر انجام می دهند و هرگز میدان را خالی نمی گذارند. اگر شما نیز هوش و استعداد خود را به کار اندازید و با دقت آن‌ها را مورد توجه قرار دهید، اطمینان داشته باشید که با تقلید همان کارها به نتایج مشابهی دست خواهید یافت.

استعدادهای نهفته درون خود را کشف و شکوفا کنید. بهترین و آخرین پدیده ها و فنون تغییر و تحول را برای اصلاح رفتار خود به کار گیرید. با آگاهی از چارچوب های ذهنی افراد، روش برانگیختن و به حرکت واداشتن آنان را بیاموزید با ارزیابی تواناییهای خویش و انتخاب هدفهای روشن، ذهن خود را برای رسیدن به موفقیت برنامه ریزی کنید با شناخت ویژگیهای قهرمانان، چنین ویژگیهایی را در خود بپرورانید. محتویات کتاب توان بی پایان با استفاده از فن «ان ال پی» یعنی علم تاثیر زبان شفاهی و غیرشفاهی از قبیل حرکات بدن، حالت چهره، چگونگی نفس کشیدن و آهنگ کلام بر دستگاه اعصاب حاصل می شود.

نویسنده می گوید: دوران کودکی من در محیطی سرشار از کمبود ها سپری شد. به تدریج که با مردم جامعه خود و تفاوت آنان با یکدیگر آشنا شدم، این سوال در ذهنم نقش بست که چرا برخی از مردان و زنان درکارهای خود موفقند و برخی دیگر که هوش و استعداد مشابه با آنان دارند همواره با شکست روبه رو می شوند؟ به عبارت دیگر افراد موفق چه ویژگیهایی دارند که آنان را از دیگر افراد جامعه متمایز می کند؟ برای یافتن پاسخ این سوال هر کتابی که در زمینه روانشناسی و تکامل جسم و روح انسان به دستم می رسید مطالعه می کردم و بر اساس آنها کتاب توان بی پایان را نوشتم.

بخشی از متن کتاب

بعضي افراد به اقتضاي نياز خود كاري را انجام مي‌دهند در صورتي كه عده‌اي ديگر با توجه به امكانات خود حركت مي‌كنند. براي تحقيق در اين مورد مي‌توانيد از مردم سؤال كنيد كه چرا چنين پيشه‌اي را براي خود انتخاب كرده‌اند و يا چرا چنين اتومبيلي را برگزيده‌اند و به همين ترتيب براي همه چيز مي‌توان چنين سؤالي را مطرح كرد و پاسخ آنرا مورد ارزيابي قرار داد اگر شخصي بگويد (تمام موقعيتها و امكانات موجود را بررسي كردم و اين شركت را براي كار، مناسب تشخيص دادم.)

به اين معني است كه او براساس امكانات شغل خود را انتخاب كرده است امّا اگر شخصي بگويد: (من چون هيچ راه ديگري نداشتم اين شغل را انتخاب كردم، زيرا مجبور بودم كاري داشته باشم و حرفة ديگري هم در دسترسم نبود.) به اين معني است كه شغل خود را بر اساس نياز انتخاب كرده است. بعضي از افراد با توجه به نيازشان واكنش نشان مي‌دهند و برخي ديگر با توجه به امكاناتشان به تكاپو درمي‌آيند…

بعضي افراد كارهايشان را در ضمير خويش ارزيابي مي‌كنند، در حالي كه كساني ديگر آن را در دنياي برون و با واكنش ديگران مورد ارزيابي قرار مي‌دهند. براي اينكه بدانيد اشخاص براي بررسي كارشان از دنياي درون استفاده مي‌كنند ويا دنياي برون بايد به تحقيق بپردازيد و از آنان بپرسيد كه چطور تشخيص مي‌دهند كه كارشنان را خوب انجام داده‌اند. روش ايده‌آل براي ارزيابي كارها آن است كه انسان با توجه به شرايط خاص در بعضي موارد كارهاي خود را با عقايد ديگران ارزيابي كند و در مواردي ديگر فقط با استفاده از نظريات خود به اين كار بپردازد.

نقد کتاب توان بی پایان

چگونه بعضی از افراد در زندگی و روابط خود با دیگران موفق هستند و بعضی دیگر این توانایی را ندارند؟ چگونه بعضی از افراد با انسان های دیگر به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند و روی آن ها تاثیر بگذارند و با داشتن این توانایی در کار و زندگی خود موفق شوند ، ولی عده زیادی از مردم در برقراری ارتباط با دیگران ضعیف تر عمل می کنند؟ الگوها و فرمول های کتاب توان بی پایان می تواند به انسان ها کمک کند، تا گذشته تلخ خود را به صورتی ببینند که انگار گذشته آن ها نیست.

آن ها می توانند تجربیات گذشته خود را به گونه ای دیگر زندگی کنند ، به گونه ای شادتر ، آن طور که دلخواه آنهاست . با به کار بردن ان.ال.پی در زندگی می توان انسانی آزاد بود ، انسانی که ذهن خود را خودش برنامه ریزی می کند، نه دیگران و تجربیات گذشته آنها.

اگر از طرفداران قلم آنتونی رابینز هستید خواندن کتاب توان بی پایان را به شما توصیه می کنیم.

کتاب توان بی پایان

عنوان کتاب: توان بی پایان

رمز و راز موفقیت در زندگی

جز کتاب هایی که زندگی تان را دگرگون خواهند کرد

نویسنده: آنتونی رابینز

مترجم: محمدرضا آل یاسین

تعداد صفحات کتاب: 156 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.2 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

آنچه خواندید...

نوشته‌های مشابه

جان گری در  کتاب  با هم برای همیشه همچون دیگر آثارش به تجزیه و تحلیل دنیای متفاوت زن و مرد و نیز روحیات متفاوت آنها پرداخته است و راهکارهایی ارائه داده تا هر زوجی بتواند از آن استفاده کند و به این ترتیب نه تنها با گذشت ایام عشق و محبت زندگی مشترک...
بروزرسانی: 2 ماه قبل
تعداد بازدید: 1324
اندیشیدن گونه خاصی از فعالیت ذهنی است. میان اندیشیدن و احساس کردن تمایز وجود دارد. اندیشیدن یک فرایند شناختی است که در آن برخلاف پاسخ های عاطفی مان می کوشیم معرفتی کسب کنیم یا مطالبی را دریابیم...
بروزرسانی: 2 ماه قبل
تعداد بازدید: 538

یک پاسخ

  1. برای هرکسی احتمالا پیش آمده است که در نخستین برخورد با کسی، تصور کرده که او را می شناسد و در نتیجه نوعی محبت و صمیمیت نسبت به او احساس کرده است. این کتاب چگونگی ایجاد ارادی چنین احساسی را به هنگام نخستین برخورد با دیگران می آموزد و روش برانگیختن و به تحرک واداشتن دیگران را با دقتی حیرت انگیز نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *