پایان کابوس تنبلی

آخرین ویرایش: 3 سال قبل
پایان کابوس تنبلی (nbookcity.com)

دانلود کتاب پایان کابوس تنبلی

هادی کرمی این کتاب را برای کسانی نوشته شده که به دنبال راهی برای غلبه بر تنبلی هستند.‌ چه ذهنی و چه جسمی و یا تنبلی در هر زمینه دیگری، شما با خواندن کتاب پایان کابوس تنبلی راهی برای پیشرفت خودتان را باز می کنید.

وقت هنرنمایی شما در این دنیا رسیده، وقتش شده که دیگر تنبلی را که مغلوب آن بوده‌اید را کنار بزنید و اثری از خودتان در این دنیا به جا بگذارید و در زیبا کردن دنیا برای دیگران و خودتان سهمی داشته باشید، شما نمی توانید هم تنبل باشید هم موفق!

خلاصه کتاب

ما انسان‌ها همگی با مقوله سختی دست و پنجه نرم می کنیم که همیشه در مقابل مقاصد و اهدافمان مانع می شود و رسیدن به موفقیت و اهدافمان سخت تر می شود. در کتاب پایان کابوس تنبلی می خوانیم که تنبلی آن دیوی است که گریبان گیر خیلی از انسان‌هاست، گاهی تنبلی ذهنی، گاهی جسمی و گاهی فقط در زمینه کاری یا امور مربوط به منزل. خیلی اوقات زمان را داریم همینطوری از دست می دهیم یا در گذشته یا در آینده هستیم و حال را از دست می دهیم.

پس دیگر همه چیز را فراموش کنید و از این سرمایه ارزشمند که دارید استفاده کنید و از رود طلایی زمان که در مقابل شما می گذرد تور خود را پهن کنید و صید‌های ارزشمندی را شکار کنید و کسب کنید. محور اصلی کتاب پایان کابوس تنبلی این است: شما فقط یکبار در این دنیا فرصت زندگی کردن دارید. پس فرصت‌هایتان را به راحتی از دست ندهید. این کتاب می تواند به انسان‌هایی که به فکر پیشرفتشان هستند کمک کند که به تنبلی غلبه کنند و به سمت آرزوها و اهدافشان حرکت کنند و به موفقیت برسند.

بخشی از متن کتاب

برای انجام کاری تعیین کنید که من فقط چند دقیقه وقت می‌گذارم که آن را انجام دهم و بعد در مورد معینی که تعیین کردید بروید سراغ آن کار و به مدت ۵ دقیقه یا کمی کمتر یا بیشتر به آن کار بپردازید اگر بعد از اتمام ۵ دقیقه مایل به انجام آن بودید انجام دهید و گرنه از کار دست بکشید و زمان بعدی را مشخص کنید که کی بروید سراغ آن کار اما یک دقیقه به زمان خود اضافه کنید اما معمولا وقتی شما سراغ کاری می‌روید بعد از ۵ دقیقه به کار ادامه می‌دهید چون شما اولین قدم که سختی کار بود را برداشتید اما اگر هم چنین نبود دوباره به ادامه تمرین بپردازید و نگران کار نباشید اجازه بدهید آرام آرام ذهن شما به انجام کار عادت کند…

اگر شما صبح‌ها تا ساعت ۱۰ می‌خوابید تصمیم نگیرید که از فردا ۵ صبح بیدار شوید چون نه‌ تنها نمی‌توانید بلکه ممکن است ضربه بخورید ممکن است یک یا چند روز بیدار شوید اما از شدت خستگی بخوابید یا کل روزتان را از دست بدهید و بعد به این نتیجه برسید که اصلا کار شما نیست، برای این‌کار شما اول باید ساعت ۸:۳۰ بیدار شوید و به آن عادت کنید و بعد خود را عادت بدهید که شب‌ها زودتر بخوابید و کم کم ساعت بیدار شدن خود را زودتر کنید و این‌گونه خیلی راحت می توانید ساعت ریتم خودتان را عوض کنید…

نقد کتاب پایان کابوس تنبلی

کتاب پایان کابوس تنبلی به صورت کاملا روان نوشته شده و برای تمامی سنین و افراد توصیه می شود، این کتاب علاوه بر برسی دلایل تنبلی راه حل‌های زیادی گفته و تمرین‌هایی برای شما آورده است که با انجام آن‌ها زندگی کاملا سرزنده‌تر و متفاوت‌تر از گذشته‌ای خواهید داشت. هنگام مطالعه، اول دلیل نوشته شدن کتاب را می خوانید و تعهدی با هم می دهیم به خودمان و بعد زندگی بدون تنبلی و خود واقعیتان را می بیند و بعد مکانیزم تنبلی را در ذهنمان بررسی می کنیم.

سپس راهکارها را مرور می کنیم و چند فاکتور مهم را برای مقابله با تنبلی بررسی می کنیم که هدف، اراده و انگیزه مهمترین آن‌هاست و روش‌های استفاده از هرکدام را در فصل خود می گوییم و در آخر هم برنامه‌ریزی را برای غلبه بر تنبلی یاد می گیریم و صفحاتی هم برای یک برنامه‌ریزی کامل در نظر گرفته‌ایم که شما از آن استفاده کنید.

تعداد بازدید: 346 بار

%D9%BE%D8%A7%DB%8C%D8%A7%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%B3%20%D8%AA%D9%86%D8%A8%D9%84%DB%8C%20 nbookcity.com 1

عنوان کتاب: پایان کابوس تنبلی

شما فقط یک بار در این دنیا فرصت زندگی کردن دارید

پس فرصت هایتان را به راحتی از دست ندهید

نویسنده: هادی کرمی

تعداد صفحات کتاب: 179 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 13.4 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

دکمه دانلود قابل مشاهده برای کاربران ویژه

نوشته‌های مشابه

در کتاب مت هیگ می‌توانید اطلاعات زیادی درباره انواع آفت‌های زندگی مدرن از قبیل از کار افتادیگ، معضلات سلامت روانی، اضطراب‌های اینترنتی، واهمه های تلفنی، تنهایی مزمن، اختلالات تغذیه، اعتیاد به اینترنت...
بروزرسانی: 1 روز قبل
تعداد بازدید: 633
کتاب تحلیل تکنیکال در بازار سرمایه به قلم جان مورفی در سال ۱۹۹۹ میلادی توسط مؤسسه مالی نیویورک منتشر شد. این کتاب بیش از ۵ سال عنوان پرفروش‌ترین منبع آموزشی چاپی در زمینه سرمایه‌گذاری را به خود...
بروزرسانی: 24 ساعت قبل
تعداد بازدید: 40997

یک پاسخ

  1. توی خیلی از کتاب‌های روان شناسی به منظور اینکه ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار کنه از لحن صمیمی استفاده میشه. نکته‌ای که وجود داره اینجاست که لحن صمیمی با لحن محاوره‌ای عامیانه تفاوت داره و نباید به اشتباه گرفته بشن. در کل لحن عامیانه و بعضا همراه با اشتباهات زبانی و دستوری خیلی توی ذوق میزنه و‌ای کاش ویراستارش (البته اگر ویراستاری در کار باشه) کمتر اهمال کاری می‌کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *