ثروت و قانون جذب

آخرین ویرایش: 2 سال قبل
ثروت و قانون جذب (nbookcity.com)

دانلود کتاب ثروت و قانون جذب

اگر کتاب ثروت و قانون جذب را در دست گرفته‌اید، یعنی شما هم به دنبال پاسخ پرسش‌ های زندگی و یافتن راهی برای تغییر وضع کنونی‌تان هستید، پس باید به شما تبریک گفت چون انتخاب درستی کرده‌اید و در واقع، نقشۀ گنج در دستانتان است.

کتاب حاضر اثر استر هیکس و جری هیکس مفاهیم اصلی آموزش های آبراهام را به شما می آموزد. با خواندن این کتاب یاد می گیرید که همه ی چیزها خواسته یا ناخواسته اگر مدام به آنها فکر کنید، از طریق قانون جذب به سوی شما می آیند. این قانون مهم کائنات هیچگاه چنین روشن و واضح برای شما شرح داده نشده است. در این کتاب خواهید آموخت چگونه از این قانون بزرگ به نفع خود استفاده کنید.

خلاصه کتاب

چه احساسی می کنید اگر به شما گفته شود رویای کودکی شما دارای یک ابرقدرت است که می تواند به هر چیزی که می خواهید برساند. به نظر می رسد که این رویا ممکن است تا حدی از واقعیت دور باشد. در حقیقت، این مفهوم کاملا جدید مربوط به دقیق بودن واقعیت است. این قانون جذب ثروت است. با توجه به این قانون جذب ثروت ،شما می توانید هر چیزی که بخواهید، در ذهن و حالت احساسی خود ایجاد کنید. مردم عمدتا از قانون جاذبه برای پول استفاده می کنند، و بسیاری از مردم به نحوی به ظاهر غیرمنطقی، وضعیت مالی خود را بهبود بخشیدند.

آبراهام  در کتاب ثروت و قانون جذب یادتان می‌دهد که چگونه خودِ واقعیتان را بشناسید و با منِ درونتان که سرچشمۀ نیروی‌های ماورایی است ارتباط برقرار نمایید. او چشم‌انداز وسیعی از منابع بی‌پایان نعمت و فراوانی را نشانتان می‌دهد و برایتان توضیح می‌دهد که پول و ثروت همچون هوایی که تنفس می‌کنید، در محیط پیرامونتان جریان دارد و کافی است اراده کنید تا آن را به چنگ آورید یا برعکس به ‌راحتی از کف بدهید.

آبراهام دروازه‌های خوشبختی را به رویتان می‌گشاید و راه رسیدن به آن را برایتان هموار می‌سازد، برای رسیدن به تندرستی و شادکامی راهنمای راهتان می‌شود و در نهایت اصول قانون ثروت و قانون جذب را به شما می‌آموزد؛ قانونی که افکار و انگیزه‌ها و رویدادهای زندگیتان را به سوی شما جذب می‌کند، تجربه‌های زندگیتان را برایتان رقم می‌زند و آرزوهایتان را تجلی می‌بخشد؛ قانونی که اگر آن را فراگیرید و به‌کار ببرید قدرت رسیدن به اهدافتان را به دست می‌آورید و آن‌گاه است که تک تک عناصر هستی برای موفق شدن شما صف می‌کشند و خواسته‌هایتان را به سویتان جذب می‌کنند.

بخشی از متن کتاب

برای داشتن یک زندگی آگاهانه، باید آگاهانه فکر کنی؛ و برای انجام این کار باید نقطۀ مرجعی داشته باشی تا بتوانی جهت صحیح افکار خود را تعیین کنی. همین الان نیز درست مثل زمان تولدت، دو عامل ضروری وجود دارد: قانون جذب (قدرتمندترین و پایدارترین قانون جهان هستی) به شکلی نامحدود. و نظام راهنمایی که در درون توست، همۀ این‌ها صف کشیده و آماده هستند تا بازخوردی هدایتگر را تقدیمت کنند.

تو فقط باید یک کار به ظاهر کوچک، اما به‌شدت سرنوشت‌ساز انجام دهی: باید داستان خود را به شیوه‌ای جدید بیان کنی. باید آن را آنطور که دلت می‌خواهد تعریف کنی. هنگامی که داستان زندگی خود را می‌گویی (که می‌شود گفت تقریباً هر روز و هر آن با حرف‌ها، افکار و اعمال خود این کار را می‌کنی)، باید احساس خوبی داشته باشی.

تو می‌توانی در هر لحظه افکار مثبت یا منفی را روی هر موضوعی متمرکز کنی، زیرا در تک تک ذرات جهان هستی و در هر لحظه از زمان و حتی فراتر از آن، هم آنچه می‌خواهی وجود دارد و هم فقدان آن؛ فقط منتظرند که تو از این میان، یکی را انتخاب کنی. وقتی این انتخاب‌های ثابت، خود را برای تو نمایان ساختند، می‌توانی در رابطه با هر موضوعی روی خواستن و یا فقدان آن تمرکز کنی، زیرا هر چیزی دو جنبه دارد: آنچه می‌خواهی یا نبود آنچه می‌خواهی. می‌توانی با احساست بگویی روی کدام یک تمرکز می‌کنی و می‌توانی پیوسته انتخاب خود را تغییر دهی.

نقد کتاب ثروت و قانون جذب

نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، استر هیکس و جری هیکس،” آموزه های آبراهام هیگس”، که منبع اصلی قانون جذب است و جهان را فرا می گیرد، ارائه کرده اند. تعالیم آبراهام هیکس الهام بخش اصلی «راز» بود و آن ها نیز الهام بخش هزاران کتاب، فیلم، مقاله و سخنرانی هستند که تغییرات پارادایم جهانی را در آگاهی ایجاد می کنند. استاد هیکس در هشت کتاب با همسرش، جری هیکس همکاری کرد. آن ها با یکدیگر از سال 1987 تا کنون قانون جاذبه برای انتشارات آبراهام هیکس را در هر سال از سال 1987 ارائه کرده اند. در پایان امیدواریم از خواندن کتاب ثروت و قانون جذب لذت ببرید.

تعداد بازدید: 3,247 بار

Esther%20Weaver%20 %20Jerry%20Hicks%20 %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%20%D9%88%DB%8C%D9%88%D8%B1%20%D9%88%20%D8%AC%D8%B1%DB%8C%20%D9%87%DB%8C%DA%A9%D8%B3 1

عنوان کتاب: ثروت و قانون جذب

آموزه های آبراهام

نویسنده: استر و جری هیکس

مترجم: الهام مهرزادکیا

تعداد صفحات کتاب: 269 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 2.8 مگابایت

نوع فایل: PDF (RAR)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

کتاب پاسخی است برای آن که چطور باشید و چطور عمل کنید و هرچیزی را که باعث خوشحالی شما می شود بتواند به دست آورید. همچنین یاد می دهد که چطور نباشید و چطور عمل نکنید...
بروزرسانی: 4 هفته قبل
تعداد بازدید: 2826
پیام کتاب بازی برنده‌ها بسیار تکان‌دهنده و درعین‌حال ساده است: شما از یک منبع سرشار از عشق و سلامتی هستید. وقتی با آن منبع هماهنگ شوید، می‌توانید قدرت منبع انرژی‌تان را دوباره به دست آورید. قدرت برآورده کردن...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 555

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *