جذب کننده حرفه ای

آخرین ویرایش: 4 هفته قبل
جذب کننده حرفه ای (nbookcity.com)

دانلود کتاب جذب کننده حرفه ای

دکتر گابریل برن استین خالق کتاب موفق قضاوت زدایی این بار کتاب جذب کننده حرفه ای را در جهت آشنایی علاقمندان با فلسفه جذاب بودن و موثر واقع شدن نوشته است.

این کتاب به شما کمک می کند تا اهمیت زندگی در هم فرکانسی با جهان را درک کنید. می‌خواهد احساس ارتباط با یک قدرت معنوی را تجربه کنید. این همان قدرتی است که می‌توانید به آن تکیه کنید. می‌ خواهد خواسته‌های خود را جذب کنید و یک زندگی سرشار از هدف، شادی، فراوانی و صلح داشته باشید. این کتاب می خواهد احساس آزادی کنید. پذیرش اینکه شما یک جذب کننده‌ی حرفه‌ای هستید همه چیز را تغییر می دهد.

شما به یک منبع نامحدود فراوانی، انرژی، شادی و رفاه متصل می شوید. این رفاه حالت عادی شما می‌شود و آن را به عنوان حق طبیعی خود در آغوش می گیرید. کتاب جذب کننده حرفه ای، سفر به یاد آوردن جایی است که قدرت واقعی شما در آن نهفته است. بعد از خواندن این کتاب، درک بیشتری از اهداف والای خود خواهید داشت و می دانید که چگونه وظیفه خود را انجام دهید: وظیفه شما این است که یک نیروی عشق در دنیا باشید.

سخن نویسنده در مورد این اثر

جذب کننده حرفه ای بودن به این معنا نیست که دیگر با چالش های زندگی روبرو نمی‌شوم. اما به وضوح می‌بینم که تمام سختی ها و چالش های زندگی‌ام بخشی از یک برنامه بزرگتر است که باعث می شود ایمان من به این منبع الهی قدرتمندتر شود. من تجربیات دشوار زندگی را به عنوان تکالیف معنوی برای رشد و بهبود خودم می دانم. من پذیرفته ام که هیچ اتفاقی تصادفی نیست. تجربیات دشوار فرصت هایی را فراهم می کنند که باعث درخشش من می شوند. جذب کننده‌ی حرفه‌ای بودن به این معنا نیست که همه چیز عالی و کامل است؛ جذب کننده‌ی حرفه‌ای بودن یعنی هر اتفاقی بیفتد، من با ایمان به زندگی خودم ادامه می دهم.

ایمان به این نیروی الهی به من کمک کرده تا در مواقع دشواری با صداقت، وقار و دلسوزی بیشتری در مقایسه با شرایط عادی حرکت کنم. اینگونه زندگی کردن، من را به چیزی رسانده است که بیشتر از هر چیزی خواستار آن هستم: آزادی. می دانم که یک انرژی دائمی از عشق در درون من و اطرافم وجود دارد. می دانم که نیرویی الهی فراتر از من است که همیشه مرا هدایت می کند و این قدرت را دارم تا دنیایی را که خواهان آن هستم، ایجاد کنم. پس از درک این موضوع که شما جذب کننده‌ای حرفه‌ای هستید، دیگر احساس ترس و وحشت نمی کنید. به یاد می آورید که شما روحی هستید که یک تجربه انسانی دارد. وقتی این مراحل را تمرین می کنید، به یاد می آورید که شما یک روح خردمند، قوی، سالم و مقدس هستید. وقتی این را بپذیرید، می توانید آزاد باشید.

من زندگی ام را وقف روند آرام شدن و هم فرکانسی مجدد با حضور این نیروی درونی کردم. با هر بار مراقبه، در یک فرکانس بالاتر شور و هیجان پیدا می کنم. با هر بار دعا، تسلیم قدرتی بزرگتر از خودم می شوم. وقف کردن و ارادت من به قلمرو معنوی، آزادی را به من بخشیده است. من یک انسان استثنایی نیستم. شما هم قدرت ارتباط با این منبع الهی را دارید. در این کتاب، می خواهم نحوه‌ی اتصال به این قدرت را با شما در میان بگذارم. می خواهم که شما هم این نکته مهم را بدانید: شما هم یک جذب کننده‌ی حرفه‌ای هستید.

فهرست کتـاب

  • کائنات همیشه پاسخ می‎دهد
  • احساس خوبی داشته باشید
  • برای همه افراد به اندازه کافی وجود دارد
  • در این مسیر شاد باشید
  •  پرده‏ها را کنار بزنید
  • راهنماهای نادیدنی در دسترس شما هستند
  • کمتر انجام بدید و بیشتر جذب کنید
  • هم‎فرکانسی معنوی
  • شکرگزاری کنید
  • بگذارید کائنات رویاهای شما را محقق سازد
  • ایمان راسخ به کائنات

جذب کننده ی حرفه ای بودن به چه معناست

آنچه که من باور و به آن فکر می کنم ، همان چیزی است که دریافت می کنم.من می توانم فرکانسی با احساسات خوب به سمت خواسته هایم ودنیایی را که خواهان آن هستم، بفرستم.من می توانم از یک منبع نامحدود ، انرژی خالق برای داشتن ایده های الهام بخش ، دریافت فراوانی داشته باشم و ازاین قدرت برای انجام خوبی ها در جهان استفاده کنم.

جذب کننده حرفه ای بودن به این معنا و مفهوم نیست که هرگز در زندگی به سختی ها ، پستی ها ، ناهمواری ها و مشکلات نمی خورم بلکه بدین مفهوم معناست که من از چالش های زندگی خود از مشکلات زندگی خود آگاه می شوم می توانم با ایمان و امید آن ها را پشت سر بگذارم. تجربیات دشوار زندگی را به عنوان تکالیف معنوی برای رشد و بهبود خودم بدانم .  بپذیرم که هیچ اتفاقی تصادفی نیست و بدانم آن اتفاقات سر انجام کارهای خودم است.

تعداد بازدید: 4,443 بار

Gabrielle Bernstein %DA%AF%D8%A7%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D9%84 %D8%A8%D8%B1%D9%86 %D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D9%86

عنوان کتاب: جذب کننده حرفه ای

روش هایی برای تجلی زندگی ای فراتر از رویایتان

نویسنده: گابریل برن استین

مترجم: علی عباسی

تعداد صفحات کتاب: 275 صفحه

زبان کتاب: فارسی

حجم فایل: 3.41 مگابایت

نوع فایل: PDF (ZIP)

منبع: شهرکتاب

نوشته‌های مشابه

نویسنده تأکید دارد که از طریق ترک اعتقادات منفی، بهبود روابط، و ایجاد زندگی معنوی‌تر، می‌توان به یک زندگی با آرامش و شادی دست یافت. او به ارائه روش‌هایی برای ایجاد تعادل بین ابعاد روحانی...
بروزرسانی: 7 ماه قبل
تعداد بازدید: 226
دکتر برودر در مقدمه چنین آورده‌ است: عنوان این کتاب، آیا می توانم رابطه ام را نجات دهم؟ از شایع‌ترین مشکلاتی بوده‌ است که من در طول سه دهه در کارم به‌عنوان روان‌شناس بالینی با آن مواجه بوده‌ام. این نه‌تنها سؤالی بسیار شایع است بلکه...
بروزرسانی: 2 سال قبل
تعداد بازدید: 271

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *